ایرانیان جهان

آخرين مطالب

معرفی کامل بهترین سواحل آنتالیا اخبار ایران

معرفی کامل بهترین سواحل آنتالیا
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - بازار / این روزها کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که وصف سواحل آنتالیا، مروارید دریای مدیترانه را نشنیده باشد. سواحلی با شن‌های طلایی‌رنگ که به خاطر تمیزی مثال‌زدنی، آ‌ب‌های کریستالی و شفاف، طبیعت بکر و سرسبز و امکانات رفاهی و تفریحی خوب شهرت دارند. سواحل آنتالیا با هتل‌های لاکچری و لوکسی که در خود جای داده‌اند، یکی از اصلی‌ترین دلایلی هستند که مسافران را به این شهر ساحلی در کرانه‌های دریای مدیترانه می‌کشانند. اگر شما هم آنتالیا را برای تفریحات تابستانی خود انتخاب کردید، پس با ما همراه باشید تا با سواحل زیبای آنتالیا بیشتر آشنا شوید.
ساحل لارا؛ از اصلی ترین سواحل آنتالیا
 یکی از مشهورترین و محبوب‌ترین سواحل در تور آنتالیا ، ساحل لاراست که در منطقه توریستی لارا در 15 کیلومتری شرق آنتالیا قرار دارد. این ساحل طولانی‌ترین خط ساحلی توریستی در بین سواحل ترکیه به شمار می‌رود و به دلیل وجود هتل‌های بسیار شیک و لاکچری، یکی از بهترین جاهای دیدنی آنتالیا محسوب می‌شود.
در ساحل لارا انواع امکانات رفاهی، از جمله دوش‌ آب، اتاقک تعویض لباس، صندلی ساحلی، سایبان، محوطه پیک نیک، زمین فوتبال ساحلی، زمین والیبال ساحلی، امکان غواصی، قایق‌سواری و... اشاره کرد. به‌علاوه، در این ساحل، تعداد زیادی کافه، رستوران و بار ساحلی وجود دارد که با ارائه انواع غذاها و نوشیدنی‌های محلی و بین‌المللی، دغدغه مسافران بابت خورد و خوراک را برطرف می‌کند. نکته دیگری که بر محبوبیت ساحل لارا می‌افزاید، برخورداری ساحل لارا از پرچم آبی است. پرچم آبی، بالا بودن سطح ایمنی، پاکیزگی و کیفیت یک ساحل را نشان می‌دهد و ساحل لارا نیز یکی از این سواحل باکیفیت در ترکیه به شمار می‌رود.
ساحل کلئوپاترا؛ از سواحل پرقصه آنتالیا
ساحل کلئوپاترا که در غرب شبه جزیره کلئوپاترا قرار دارد، یکی از سواحل آلانیا در استان آنتالیا به شمار می‌رود. این ساحل که به باور اهالی بومی، محل توقف ملکه مشهور مصر، کلئوپاترا بوده، به دلیل قرار گرفتن در منطقه‌ای بکر و خوش آب و هوا، وجود صخره‌های عظیم سرسبز و آب‌های شفاف و کریستالی، محبوبیت چشمگیری بین گردشگران دارد. ساحل کلئوپاتر یکی دیگر از سواحل زیبای آنتالیا است که پرچم آبی داشته و از امکانات تفریحی و رفاهی مانند بوفه، کافه، رستوران، بار، دوچرخه‌سواری، قایقرانی و سایر فعالیت‌های ورزشی آبی برخوردار است. در این ساحل می‌توانید از لذت شنا در سواحل آنتالیا نیز بهره ببرید.
ساحل داملاتاش؛ از بهترین سواحل آنتالیا برای خانواده ها
یکی از سواحل آنتالیا که در نزدیکی غارهای مشهور داملاتاش در خلیج کلئوپاترا قرار دارد، ساحل داملاتاش با 250 متر خط ساحلی است. این ساحل همانند ساحل همجوارش، ساحل کلئوپاترا به دلیل شفافیت آب‌های نیلگون و درخشش طلایی‌رنگ شن‌هایش، شهرت دارد. یکی از نکات مثبت ساحل داملاتاش وجود زمین بازی کودکان و منطقه ویژه افراد معلول و کم‌توان است. این ساحل نیز مانند دیگر سواحل معروف آنتالیا، از امکاناتی همچون صندلی ساحلی، سایبان و تجهیزات ورزش‌های ساحلی برخوردار است و در تور آنتالیا تابستان 1403 می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. به‌علاوه، در ساحل داملاتاش می‌توانید با خیال راحت در دریا شنا کنید یا آفتاب بگیرید؛ چراکه این ساحل نیز پرچم آبی دارد که کیفیت و تمیزی آن را تضمین می‌کند.
ساحل فاسلیس در آنتالیا ترکیه
اگر به ساحل فاسلیس آنتالیا بروید، با یک تیر دو نشان خواهید زد: هم از ساحل و تفریحات آن لذت خواهید برد و هم فرصت بازدید از بقایای شهر باستانی فاسلیس را خواهید داشت. ساحل فاسلیس در 16 کیلومتری جنوب منطقه محبوب بلک قرار دارد و در جای‌جای آن می‌توانید آثار به جا مانده از دوران روم باستان را ببینید. این ساحل زیبا، با پوشش گیاهی غنی و متنوع، یکی از سواحل دنج و خلوت آنتالیا محسوب می‌شود.
ساحل اینجکوم آنتالیا؛ دوستی دریا و جنگل
در کیلومتر 26 جاده آنتالیا – آلانیا، در نزدیکی شهر آواسلار، ساحل اینجکوم قرار گرفته است که یکی از جاذبه‌های طبیعی آنتالیا به شمار می‌آید. ساحل اینجکوم جایی است که دریا و جنگل به یکدیگر می‌رسند و از این رو در این ساحل، شاهد مناظر فوق‌العاده‌ای خواهید بود. آب دریا در این منطقه بسیار شفاف و نسبتاً کم‎عمق است و از این رو برای شنای کودکان نیز محل مناسبی محسوب می‌شود.
ساحل سیده در یکی از مناطق باستانی آنتالیا
شهر سیده یکی از مناطق باستانی و توریستی معروف آنتالیاست که سواحل زیبای آن بر جذابیتش افزوده‌اند. ساحل شرقی یا ایست بیچ، پرطرفدارترین ساحل این منطقه به شمار می‌رود که امکانات متنوعی برای تفریحات ساحلی و ورزش‌های آبی دارد و رستوران‌ها و کافه‌های متعددی نیز در این ساحل به چشم می‌خورد.
ساحل پاتارا در آنتالیا با محدودیت زمانی
/

ایرانیان جهان

 ساحل پاتارا یکی از بزرگترین سواحل ترکیه در نزدیکی شهر باستانی کاش قرار دارد. این ساحل با طول 18 کیلومتر و عرض 1500 متر، ساحلی وسیع به شمار می‌آید که از شن‌ها و ماسه‌های بسیار نرم، شبیه به آنچه در مناطق کویری دیده می‌شود پوشانده شده است. ساحل پاتارا به دلیل اهمیت زیستی و وجود لاک‌پشت‌های کمیابی که در این مکان زندگی و تخم‌ریزی می‌کنند، به دقت محافظت می‌شود و پس از ساعت 8 شب امکان ورود به آن وجود ندارد. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به عکاسی در مناظر خاص علاقمندند، ساحل پاتارا موقعیتی عالی را برای عکاسی فراهم می‌آورد؛ چراکه گویی در نقطه تلاقی کویر و دریا ایستاده‌اید و تپه‌های شنی، منظره‌ای چشمگیر را رقم می‌زنند.
ساحل الیمپوس آنتالیا؛ شنا در منطقه ای باستانی
یکی دیگر از سواحل آنتالیا که در نزدیکی شهری باستانی قرار دارد، ساحل الیمپوس است. این ساحل در شهری بندری به همین نام واقع شده و به دلیل وجود ویرانه‌های باستانی در ساحل، آب‌های تمیز و شفاف، پوشش گیاهی غنی و متنوع، وجود امکانات رفاهی خوب، کافه، رستوران، بار، امکان کمپینگ، امکان انجام ورزش‌های آبی مانند شنا، جت اسکی، پاراسیلینگ و... بسیار محبوب است.
ساحل آوسالار آنتالیا؛ شلوغ اما محبوب
شهر آوسالار، منطقه تفریحی و توریستی کوچکی است که با مرکز شهر آنتالیا 100 کیلومتر فاصله دارد. ساحل آوسالار به دلیل آب‌های زمردین و سبزرنگ و شن‌های قهوه‌ای رنگش شهرت دارد و در فصل‌های پرگردشگر به یکی از سواحل نسبتاً شلوغ آنتالیا تبدیل می‌شود.
ساحل مون لایت در منطقه کمر آنتالیا
یکی از سواحل منطقه کمر که از جمله بهترین سواحل آنتالیا به شمار می‌رود، ساحل مون لایت است. این ساحل در غرب کمر واقع شده و ساحلی شنی با آب‌های فیروزه‌ای رنگ و کریستالی است که تپه‌ها و کوه‌های سرسبز در آن به چشم می‌خورند. در ساحل مون لایت، رستوران‌ها، کافه‌ها، کلاب‌های ساحلی و امکانات تفریحی متنوع مانند قایق سواری، پاراسیلینگ، جت اسکی و... وجود دارد که نمی‌گذارند ذره‌ای احساس کسالت یا خستگی بکنید.
ساحل گوینوک آنتالیا؛ طلایی و رؤیایی
/

ایرانیان جهان

//" alt="ایرانیان جهان" width="100%" />


 ساحل گوینوک یکی دیگر از سواحل دیدنی منطقه کمر است که در محدوده پارک ملی ساحلی بیداغلاری قرار دارد. این ساحل با طول تقریبی 3 کیلومتر با سنگریزه‌های طلایی پوشانده شده است و امکانات تفریحی مانند صندلی ساحلی، سایبان، موج سواری، غواصی و امکان شنا در این ساحل وجود دارد.
ساحل ترسانا در آلانیای آنتالیا
یکی از خاص‌ترین سواحل آنتالیا، ساحل ترسانه در منطقه آلانیاست که از نظر تاریخی اهمیت زیادی دارد. این ساحل بین برج قرمز، یکی از معروف‌ترین جاهای دیدنی آلانیا و کارخانه کشتی‌سازی قرار دارد. قدمت این برج و کارخانه به قرن سیزدهم میلادی می‌رسد و این ساحل، یکی از سواحل تاریخی آنتالیا به شمار می‌رود. ساحل ترسانا اگرچه ساحل بزرگی نیست، اما با سنگریزه‌های کوچک و درشت پوشیده شده و در دورتادور آن، دیوارهای قلعه و برج قرمز به چشم می‌خورد. آب‌های ساحل ترسانا کم‌عمق و شفاف است و به همین دلیل، این ساحل بین خانواده‌های دارای کودکان خردسال، محبوبیت زیادی دارد.
ساحل بی ال ام آنتالیا؛ آرام و خلوت
ساحل بی ال ام آنتالیا یکی از سواحل محبوب ترکیه است که فضایی مناسب برای استراحت در کنار دریا با صدای امواج آرام آب را فراهم می‌آورد. در این ساحل، صندلی ساحلی، چتر و سایبان، رختکن، دوش، پارکینگ و سرویس بهداشتی وجود دارد و مهمانان می‌توانند برای تجربه چند ساعت آرام و بی‌دغدغه از آنها استفاده کنند و از آب و هوای آنتالیا لذت ببرند. علاوه‌بر این، در ساحل بی ال ام چند رستوران و کافه خوب وجود دارد و شما می‌توانید شاهد اجرای موسیقی زنده نیز باشید.
سیری در بهترین سواحل آنتالیا، نگین دریای مدیترانه
حالا دیگر برای گشت و گذار در سواحل آنتالیا آماده هستید. اگر مایلید که به آنتالیا سفر کنید و در این سواحل زیبا، لحظاتی آرام را تجربه کنید، می‌توانید روی کمک آژانس گردشگری الفبای سفر حساب کنید. الفبای سفر با سال‌ها تجربه در اجرای تور آنتالیا، بهترین برنامه سفر را برای شما در نظر گرفته است و بهترین هتل های آنتالیا را به شما پیشنهاد می‌دهد. برای رزرو تور آنتالیا، به وب‌سایت الفبای سفر (www.alefbatour.com) سر بزنید و از نوار بالای سایت، روی گزینه تور کلیک کنید.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1155597/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

مدافع بلژیک به نفع فرانسه گل زد/ صعود خروس‌ها به یک چهارم نهایی

صعود تاریخی ولز به نیمه نهایی جام ملت های اروپا با برتری 3-1 مقابل بلژیک (1 جولای، 2016)

زاکانی: خطاهای زنگنه باید برای مسئولین در طول تاریخ عبرت شود/ 13 میلیارد یورو تفاهم‌نامه با چین امضا کردیم +فیلم

استولتنبرگ: چین به بزرگترین درگیری در اروپا دامن می‌زند!

تقدیر طالبان از مواضع ایران در نشست دوحه

بازدید از اردوگاه مراقبتی شهید مطهری

پیش بینی 12 کارشناس از آینده قیمت طلا

آمریکا: باید طرحی برای مدیریت غزه پس از جنگ داشته باشیم

آمریکا: توافق صلح میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان در دسترس است

با ترامپ چه کنیم؟/جلیلی و پزشکیان بخوانند

دیوان عالی آمریکا از اعطای مصونیت مطلق به ترامپ خودداری کرد

آمریکا: باید طرحی برای مدیریت غزه پس از جنگ داشته باشیم؛هیچ‌کس خواهان جنگ در لبنان نیست

بلینکن: حزب‌الله و اسرائیل در حال حاضر خواهان جنگ نیستند

هم میهن نوشت: اطرافیان خوفناک

تصمیم شورای رقابت برای قیمت‌گذاری خودرو

140 هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین کشف شد

دستگیری یک هسته گروه تروریستی پ ک ک در عراق

چالشی با طعم ترس

پرونده مالیاتی50 بنگاه اقتصادی به هرمزگان انتقال یافته است

رویارویـی دو انـدیشه متفاوت

توضیحات مهم مشاور اقتصادی پزشکیان/ قیمت بنزین تغییر نخواهد کرد + فیلم سخنان عبده تبریزی

پاسخ مشاور اقتصادی پزشکیان به یک شایعه/ قیمت بنزین تغییر نخواهد کرد (فیلم)

چرا پیروزی راست افراطی در فرانسه مهم است؟

فروش 15 میلیون دلار در افغانستان

تمام ذخایر ارزی افغانستان باید آزاد شود

جلیلی و پزشکیان بخوانند

اینترمیامی بدون مسی و سوارز روی نوار برد/ آلبا: امیدوارم تا آخر در کوپا بمانند!

حقوق بشر آمریکایی یک طنز تلخ است

اینترمیامی بدون مسی و سوارز روی نوار برد

حکم دیوان عالی آمریکا برای ترامپ صادر شد

بلینکن: باید برای مدیریت غزه پس از جنگ برنامه داشته باشیم

عملکرد دولت روحانی باعث شد آمریکا به سیاست فشار ایمان آورد

نقش آمریکا در تبدیل ایران به یک قدرت جهانی | ببینید

دادگاه عالی آمریکا: ترامپ مصونیت جزئی دارد

هر جایی که تیم مذاکره کننده برجام حضور داشت، آمریکا به ما ضربه زد

جمشیدی: مشروح مذاکرات برجام در هیچ جایی ثبت نشده است

«طبیب تورم» آمد

بداخلاقی انتخاباتی علیه مرددها

مرد شماره 3 عربستان در پکن

آغاز ریاست یک ماهه روسیه بر شورای امنیت

آغاز ریاست دوره‌ای مجارستان بر شورای اتحادیه اروپا

در محضر گنج‌خانلو و کلامی خوشه‌چین بودن افتخارم است

نتایج روز نخست والیبال قهرمانی دختران جوان آسیا

میزبانی قطر از نشست افغانستان در حمایت از مردم افغانستان

جنگ در بازار بلیت؛ جدال رئال و بارسا در آمریکا 21 میلیون دلار می‌ارزد

نیمی از دموکرات‌ها خواستار انصراف بایدن از رقابت‌ها هستند

نماینده مجلس: زانو زدن در مقابل آمریکا مشکلات کشور را حل نمی کند

اصلاحاتی‌ها هنوز معتقدند که آمریکا آقاست!

شناگران جانباز به مقام شامخ شهدای قشم ادای احترام کردند+ فیلم

با ترامپ چه کنیم؟/ جلیلی و پزشکیان بخوانند