ایرانیان جهان

آخرين مطالب

قاضی‌زاده هاشمی: آمریکا ضعیف شده و قدرت‌های نوظهور جای آن را گرفته‌اند ایالات متحده آمریکا

قاضی‌زاده هاشمی: آمریکا ضعیف شده و قدرت‌های نوظهور جای آن را گرفته‌اند
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - ایسنا/گیلان قاضی‌زاده هاشمی در بین هواداران سعید جلیلی در رشت گفت: آمریکا که خود را قدرت بلامنازع می داند در یک دوره‌ای حدود 50 درصد اقتصاد جهان، در اختیارش بود، امروز ضعیف شده و قدرت‌های نوظهور جای آن را گرفته‌اند.
تجمع هواداران «سعید جلیلی» از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری عصر امروز، 13 تیرماه با سخنرانی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور اقشار مختلف مردم در سالن ورزشی تختی رشت برگزار شد.

ایرانیان جهان

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این تجمع با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت اظهار کرد: نام و یاد شهید خدمت آیت الله رئیسی را که در تاریخ این سرزمین ماندگار شد، گرامی می‌داریم؛ شهید رئیسی هم مانند قهرمانان و بزرگان این سرزمین تاریخ ساز شد.

ایرانیان جهان

وی با اشاره به شاخصه‌های بارز مردم گیلان افزود: سلام به مردم گیلان که از اقوام ترک، کرد و گیلک دور هم جمع شدند و نماد بازر غیرت دینی هستند؛ گیلان دیار علویان و اولین پایگاه تشکیل حکومت شیعه است و پناهگاه اهل بیت(ع) و فرزندان اهل بیت(ع) بود و علویان گیلان اولین مردمانی بودند که زودتر به یاران اباعبدالله(ع) پیوستند و به عبارتی اولین مرکز مکتب شیعه علوی بوده است.

ایرانیان جهان

قاضی‌زاده هاشمی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار جنگل که از جمله نام آوران این دیار است، گفت: میرزاکوچک جنگلی نماد مبارزه با استعمار و استبداد است که در مقابل استبداد داخلی و تصرف بیگانگان ایستاد و شعارش این بود «یک قطعه از این خاک را نباید به دشمن داد»، جان خودش را داد و شهید شد و جزو شهدای استقلال کشور بود.

ایرانیان جهان

وی ادامه داد: ملت ایران در تاریخ خود میرزاهای زیادی داشته، در نقاط مختلف کشور بزرگانی بودند که از هویت این سرزمین دفاع کردند ولی در مقابل این تفکر، عده‌ای هم تفکر نفوذی وابسته به غرب و شرق داشتند و تلاش شان این بوده که سرزمین را آسان در اختیار دیگران بخاطر از خودباختگی‌شان قرار دهند.

ایرانیان جهان

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی که به پیروزی رسید امام (ره) با دو تکیه گاه انقلاب را به پیش برد یک تکیه‌گاه خدا و دیگری مردم و اقوام این جامعه بودند، امروز ایران بر قله جهان ایستاده و اثرگذار است. اگر در این مبارزات انتخاباتی آمریکا دقت کنید، هیچ مناظره آن بدون نقش ایران نیست، 40 سال هیچ غلطی نکردند بعد از این هم نمی‌توانند هیچ غلطی کنند.

ایرانیان جهان

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: چه داریم که آنها را به زانو در آورده! آمریکا که خود را قدرت بلامنازع می داند در یک دوره‌ای حدود 50 درصد اقتصاد جهان، در اختیارش بود، امروز ضعیف شده و قدرت‌های نوظهور جای آن را گرفته‌اند. حتی در این برهه نتوانست از رژیم‌های وابسته در منطقه دفاع کند، یک به یک آن‌ها توسط نهضت امام روح الله فتح شد و امروز مستأصل است.

ایرانیان جهان

وی افزود: آمریکا و آمریکایی‌ها یک روش پیروزی بیشتر ندارند و آن این است که ما را از درون دچار مشکل کنند، باورها و نظام محاسباتی ما را تغییر دهند، خودشان را در چشم مردم و مسئولین ما بزرگ، مرعوب و تسلیم کنند؛ وگرنه خودشان می‌دانند نمی‌توانند جز این کاری کنند، برای اینکه بتوانند به هدف خود برسند نیاز به حضور لیبرال‌ها و غرب‌زده‌ها در عرصه مدیریت کشور دارند؛ آن‌ها را باید بر عرصه رسانه، مدیریت، اقتصاد کشور حاکم کنند تا مرتب ما را از خودشان بترسانند. به جای خدا، کدخدا را در چشم ما بزرگ کنند.

ایرانیان جهان

قاضی‌زاده ادامه داد: تنها راه پیروزی آنها این است، اگر توانستند ما را متوقف و اقتصاد ما را کوچک یا سفره معیشت مردم را کوچک کنند توسط غربزده‌ها بود نه قدرت آمریکایی‌ها یا تحریم آنها، تحریم آمریکایی‌ها از اول انقلاب بوده و هست، در دولت شهید رئیسی هم بود اما چه اتفاقی افتاد که ما به رشد اقتصادی رسیدیم و کارخانجات تعطیل شده احیا شد و مجدد توانستیم با کشورها ارتباط برقرار کنیم.

ایرانیان جهان

وی بیان کرد: آمریکا که دشمنی خود را داشت اسرائیل هم از هیچ کاری نظیر ترور، خرابکاری، اقدامات ضد امنیتی دریغ نکرد و دور کشور ما پایگاه‌های گوناگون درست کردند؛ در کشورهای حاشیه جنوب ناتوی عربی و اسلامی راه انداختند، ترامپ 57 کشور را علیه ایران هم پیمان کرد و با روی کار آمدن شهید رئیسی ناتو از هم پاشید.

ایرانیان جهان

قاضی‌زاده گفت: در همین چند روز اخیر قرارداد تجاری بزرگی بین ما و پیمان اوراسیا به اندازه 800 میلیارد دلار امضا شد و می‌توانیم کالای ایرانی صادراتی بدون پرداخت عوارض و گمرک و مالیات به کشورهای منطقه بفرستیم، غرب‌زده‌ها آمده بودند که مشکلات مردم بماند و وابسته باشند، هدفی جز این نداشتند.

ایرانیان جهان

وی تصریح کرد: تا وقتی مردم انقلابی و مبارز در صحنه باشد، نظام انقلابی کوتاه نمی‌آید، وقتی نظام انقلابی ایستاده باشد، جهان ایستاده است، از شمال آفریقا تا چین و غرب آسیا و حتی اروپا دیگر زیر بار زور آمریکایی‌ها نخواهند رفت. اگر چین و روسیه جرات یافته که در مقابل آمریکا بایستد، ایستادگی 40 ساله ملت تنها و مقتدر ایران را پای آرمان‌هایش دیده‌اند و اینکه آمریکا نتوانسته هیچ غلطی کند.

ایرانیان جهان

قاضی زاده‌هاشمی خاطرنشان کرد: مردم بزرگ گیلان بدانید ملت ایران و شماها توان فتح قله‌های عالم را با وجود اعتماد به نفسی با تکیه بر خدا و دوم داشتن مدیران شجاع و کارآمد دارید. مدیرانی که به مردم شان تکیه می‌کنند، به جوانان باور دارند، به کارشناس داخلی اعتماد دارند. باور دارند ملت با استعداد ایران را که دانشمندان آن قله‌های علم و دانش جهان را فتح کردند.

ایرانیان جهان

وی بیان کرد: امروز من اینجا هستم، مسئله ما اصلا شخصی نیست اگر از سعید جلیلی حمایت می‌کنم مسئله ما فرد نیست، بلکه مسئله مان نوع نگاه و سبک زندگی، نوع جهان‌بینی و درک از دوست و دشمن بوده، شناخت دوست و دشمن است، آنها دشمن را دوست می‌کنند و ملتشان را با آنان مرزبندی می‌کنند.

ایرانیان جهان

وی افزود: امام راحل فرمود «تاریخ ایران مشهون از خیانت برخی خواص به ملت ایران است»، ما کم چوب نخوردیم از افرادی که باورها ایمانی و ملی شان ضعیف بوده و مملکت و مردم را فروختند، در دوران معاصر خودمان تجربه کردیم باید تلاش کنیم تاریخ تکرار نشود و به عقب برنگردیم ملتی که تاریخ خود را فراموش کند لاجرم مجبور به تکرار گرفتاری‌ها می‌شود، ببینید با ما چه کردند.

ایرانیان جهان

قاضی‌زاده گفت: عزیزان در این جهاد پیشرو که دو روز بیشتر باقی نمانده، یک نهضت عمومی و احساس وظیفه می‌خواهد، این جزیی از عبادت ماست، این همان امر به معروف نهی از منکر در امر حکومت بوده و مصداق تولی و تبری دوستی با دوستان خدا و مرزبندی با کسانی که با دشمنان خدا همراهی می‌کنند، نگاهشان به دست کفار است، می‌خواهند امر مسلمین را از کفار صدقه بگیرند.

ایرانیان جهان

باید با اینها مرزبندی کرد باید مردمی که بخاطر معیشت و اقتصاد گرفتار تبلیغات اینها شده‌اند، آگاه کرد و گفت حتی خیر دنیا با اینان نیست اگر خیر دنیا و آخرت می‌خواهیم در پیرو دولت مکتبی و ولایی محقق خواهد شد، امیدوارم مردم با بصیر گیلان با شکوه تمام در عرصه حاضر شوند و آمدم تا عرض ارادت کرده و خاضعانه بخواهم تلاش کنید تا دولت ارزشی با محوریت برادرم سعید جلیلی روی کار بیاد و تداوم خط روشن شهید رئیسی باشد.

ایرانیان جهان

انتهای پیام

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1158301/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

توکیو: ژاپن گفت‌وگو با دولت جدید ایران را تقویت خواهد کرد

ژاپن گفت‌وگو با دولت جدید ایران را تقویت خواهد کرد

پیام وزارت خارجه ژاپن درپی پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ایران

ویدیو/ مجارستان، شرایط امروزی اوکراین را به خطر می‌اندازد؟

پیام رهبر معظم انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

پیام مهم رهبر انقلاب به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

پیام رهبر انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

اثرگذاری در مسائل بزرگ، برانگیزه و ایمان و اعتماد به نفس متکی است/ برجسته‌ترین مسئله امروز جهان، شکست تمدن غرب است

پولیتیکو: اروپا به سوی آینده هسته ای بدون آمریکا پیش می‌رود

رهبر انقلاب: اثرگذاری در مسائل بزرگ، برانگیزه و ایمان و اعتماد به نفس متکی است / برجسته‌ترین مسئله امروز جهان، شکست تمدن غرب است

پست اینستاگرامی طارمی، اروپا را تکان داد!

رهبر انقلاب: برجسته‌ترین مسئله امروز جهان، شکست تمدن غرب است

پیام رهبر انقلاب به اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان اروپا

پیام رهبر معظم انقلاب به نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا: برجسته‌ترین مسئله امروز جهان، شکست اخلاقی و سیاسی و اجتماعی تمدّن غربی است/ مسائل مهم جهان زمینه‌های اندیشه و کار و ابتکار برای مجموعه مبارک شماست

پولیتیکو: اروپا به سوی آینده هسته‌ای بدون آمریکا پیش می‌رود

پیاده‌روی فضانوردان چینی برای نصب تجهیزات محافظت از زباله‌ فضایی

فعال سازی اعتبار اسنادی طرح احداث شبکه انتقال و فوق توزیع برق مشهد به مبلغ 538 میلیون یوان چین

تبریک رئیس‌جمهور چین به پزشکیان

مسأله حکومت فراگیر مسأله داخلی افغانستان است

بهره‌برداری سخنرانان از قیام امام حسین (ع) برای "تقویت روحیه وحدت"

«ایهود باراک» خواهان نافرمانی مدنی برای سرنگون کردن «نتانیاهو» شد

فیلیپین پیشنهاد کمک آمریکا در مناقشات با چین را رد کرد

افزایش آمار قربانیان در دویست و هفتاد و چهارمین روز جنگ غزه

تایوان از حضور کشتی عظیم چینی در دریای جنوب چین خبر داد

47 درصد مطالبات گندمکاران پرداخت شد

صعود 88 هزار واحدی بورس پس از انتخاب نهمین رئیس‌جمهور

کاربران «همستر کامبت» به 239 میلیون نفر رسید

رئیس جمهور عراق به پزشکیان تبریک گفت

پیام تبریک رئیس‌جمهور عراق به پزشکیان

مادر شهیدان والامقام «فتح الهی» از مازندران آسمانی شد

واردات خودروهای کره ای ممنوع شد+ نامه

نامه وزیر اقتصاد به وزیر صمت برای بهبود محیط کسب و کار

14 وعده و رویکرد پزشکیان برای حل مشکلات اقتصاد ایران

صربستان: روابط دوستانه خود با روسیه را حفظ می کنیم

پیام رهبر انقلاب به پنجاه‌وهشتمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا

بورل: مساله امنیت در دریای سرخ به یک بحران حاد تبدیل شده است

بازار الماس هند کساد شد

سگ‌های رباتیک راهنما به استقلال نابینایان کمک می‌کنند (فیلم)

دو ماده معدنی جدید در چین کشف شدند

چین و تاجیکستان از تشکیل حکومت فراگیر در افغانستان حمایت کردند

قیمت افغانی به تومان امروز شنبه 16 تیر 1403

عاقبت سرمایه گذاری جذاب با دلار پس از انتخابات

قیمت جهانی نفت امروز 1403/04/16

پولیتیکو: لجاجت بایدن، شانس پیروزی ترامپ را در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا افزایش می‌دهد

بهای جهانی طلا امروز 16 تیرماه

پیری زودرس بایدن، سران اروپایی را متعجب کرده است

فیتیله قیمت نفت پایین کشیده شد

قیمت جهانی طلا امروز 16 تیر؛ هر اونس 2392 دلار و 16 سنت شد

واکنش بایدن به شایعات کناره گیری اش از رقابت های ریاست جمهوری آمریکا + ویدئو

تحولات اوکراین|واکنش منفی اروپا و آمریکا به ابتکارعمل اوربان