ایرانیان جهان

آخرين مطالب

ترامپ بار دیگر از شبکه خبری محبوب خود انتقاد کرد ایالات متحده آمریکا

ترامپ بار دیگر از شبکه خبری محبوب خود انتقاد کرد
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - دونالد ترامپ شبکه خبری فاکس نیوز را به دلیل پخش اظهارات هریس پس از بازدید از منطقه مرزی با مکزیک، مورد انتقاد شدید قرار داد. - اخبار بین الملل -
به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، در جمع هوادارانش در یک گردهمایی انتخاباتی در ایالت ویسکانسین، شبکه خبری فاکس نیوز را به دلیل پخش اظهارات کامالا هریس پس از بازدید از مرزهای جنوبی آمریکا در ایالت آریزونا، مورد انتقاد شدید قرار داد.
وی اظهار کرد من باید آنجا بنشینم و به گاو نر او گوش دهم. می دانید چه کسی حرف های او را پخش کرد؟ فاکس نیوز! نباید به آنها اجازه داده می شد تا چنین کاری کنند. هر آنچه که هریس گفت دروغ است.
کامالا هریس نامزد دموکرات‌ها برای انتخابات 2024، روز جمعه در نخستین بازدید خود از مرز مکزیک، از اعمال محدودیت‌های سخت‌تر در پذیرش مهاجران خبر داد.
وی که در شهر مرزی داگلاس آریزونا با کمتر از 17 هزار نفر جمعیت صحبت می کرد، از طرح های خود برای اصلاح سیستم مهاجرتی مختل شده آمریکا خبر داد در حالی که دونالد ترامپ رقیب جمهوری خواهش را به برافروختن آتش ترس و تفرقه در پی تاثیر مهاجران بر زندگی مردم آمریکا متهم کرد.
نامزد دموکرات ها تصریح کرد من اقدامات بیشتری برای بسته نگه داشتن مرزها بین مبادی های ورودی انجام خواهم داد. افرادی که به طور غیرقانونی از مرزهای ما عبور کنند، دستگیر خواهند شد و برای پنج سال از ورود دوباره به خاک آمریکا منع می شوند.
هریس خاطرنشان کرد ما اتهامات کیفری سخت تری را علیه نقض کنندگان مکرر این قانون در نظر می گیریم و اگر کسی درخواست پناهندگی خود را در مبادی های قانونی مطرح نکرده و به صورت غیرقانونی از مرز عبور کند، از ارائه درخواست پناهندگی منع می شود.
وی همچنین ترامپ را به مسدودکردن لایحه امنیت مرزی با هدف جلوگیری از جریان ماده فنتانیل به کشور متهم کرد. لایحه ای که در ماه فوریه سال جاری پس از فشار گسترده ترامپ بر روی هم حزبی هایش برای رد هر گونه توافق دو حزبی، از سوی سنا مسدود شد.
نامزد دموکرات ها وعده داد که این قانون را احیا خواهد کرد. قانونی که شامل استخدام 1500 مامور گشت مرزی بیشتر، 4300 مامور پناهندگی، 100 قاضی رسیدگی به پرونده های مهاجرتی و تکنولوژی های جدید شناسایی مواد مخدر است.
این در حالی است که آمارهای دولتی حاکی از آن است که در دوران ریاست جمهوری بایدن، حدود 7 میلیون مهاجر هنگام عبور غیرقانونی از مرز مکزیک با آمریکا دستگیر شده اند. آماری که منجر به انتقادات گسترده ترامپ و دیگر جمهوری خواهان از عملکرد هریس و بایدن در این باره شده است.
موضوع مهاجرت یک موضوع کلیدی برای رای دهندگان آمریکایی است. ایالت آریزونا یکی از ایالت های چرخشی و رقابتی است که جمعیت زیادی از رای دهندگان لاتین تبار از هر دو حزب را در خود جای داده است. مرز جنوبی آمریکا همچنان منبع ورود ماده مخدر فنتانیل و دلیل اصلی مصرف بیش از حد ماده مخدر در آمریکاست.
ترامپ در بخش دیگری از اظهارات خود در این گردهمایی مهاجرانی را که به‌صورت غیرقانونی وارد کشور و مرتکب جرم و جنایت می‌شوند، «هیولا» و «قاتلان سرد سنگی» و «حیوانات پست» نامید.
ترامپ همچنین کامالا هریس رقیب دموکراتش را دارای «اختلال روانی» و «معلول ذهنی» نامید.
این نخستین باری نیست که ترامپ به هریس توهین می‌کند، چند روز پیش نامزد جمهوری‌خواهان اظهار کرد مشکلات شناختی هریس به‌مراتب بیشتر از بایدن است.
در همین حال سخنگوی کمپین هریس در واکنش به این اظهارات ترامپ گفت: او به‌جز تاریکی چیزی الهام‌بخش برای مردم آمریکا ندارد.
شبکه فاکس نیوز تاکنون شبکه خبری محبوب دونالد ترامپ بوده است اما ترامپ چندی قبل نیز این شبکه را به علت انتشار نتایج یک نظرسنجی که حاکی از پیشتازی هریس بر ترامپ در ایالت های کلیدی و چرخشی داشت، مورد انتقاد شدید قرار داد.
کمپین ترامپ در بیانیه‌ای اعلام کرد این یک نظرسنجی بسیار بد و افتضاح بود. رئیس جمهور ترامپ همچنان نسبت به دوره های گذشته پیشی گرفته است.
این بیانیه پس از آن منتشر شد که نتایج یک نظرسنجی از سوی شبکه تلویزیونی حامی «دونالد ترامپ»، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا نشان داد که او رقابتی تنگاتنگ با کامالا هریس، نامزد حزب دموکرات دارد.
در عین حال، نتایج تازه ترین نظرسنجی های نیویورک تایمز و کالج سیه نا نشان می دهد که کامالا هریس و دونالد ترامپ در ایالت های چرخشی و حساس میشیگان و ویسکانسین در رقابت تنگاتنگی قرار دارند.
براساس این نظرسنجی، کامالا هریس 48 درصد حمایت رای دهندگان در میشیگان را بدست آورده در حالی که ترامپ 47 درصد حمایت ها را جلب کرده است. همچنین هریس در ایالت ویسکانسین 49 درصد آرا و ترامپ در همین ایالت 47 درصد آرا را برای خود بدست آورده‌اند.
علاوه بر این، نتایج نظرسنجی های جدید بلومبرگ از رای دهندگان احتمالی نشان می دهد که کامالا هریس نامزد دموکرات ها برتری اندکی بر دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان در 6 ایالت چرخشی و رقابتی دارد و در یک ایالت نیز رقابتی برابر دارند.
این در حالی است که نتایج نظرسنجی های هفته گذشته نشریه نیویورک تایمز و کالج سیه نا انجام شده، نشان می دهد که دونالد ترامپ در بین رای دهندگان احتمالی در ایالت های رقابتی آریزونا، جورجیا و کارولینای شمالی از کامالا هریس پیشی گرفته است.
این سه ایالت جزو 7 ایالت کلیدی در آمریکا هستند که نقشی تعیین کننده در انتخابات ریاست جمهوری 2024 دارند.
در حالی که نتایج نظرسنجی های ملی سیگنال های مهمی را درباره دیدگاه رای دهندگان نشان می دهد، اما نتایج مجمع گزینندگان در هر ایالت، فرد پیروز را تعیین خواهد کرد و نتایج انتخابات در ایالت های چرخشی نیز بسیار تعیین کننده است. در حال حاضر نتایج نظرسنجی ها حاکی از آن است که هریس و ترامپ در ایالت های رقابتی شانه به شانه پیش می روند.
انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 5 نوامبر (15 آبان) برگزار می شود.
رقابت تنگاتنگ هریس و ترامپ در میشیگان و ویسکانسینوعده هریس برای سختگیری بیشتر در پذیرش مهاجرانترامپ: هریس معلول ذهنی استترامپ شبکه محبوب خود را مورد انتقاد قرار دادانتهای پیام/

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1215729/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نتانیاهو جهان عرب و اسلام را به دو محور خیر و شر تقسیم کرده است

چین از اولین لباس فضایی خود برای سفر به ماه رونمایی کرد

مشخصات کامل گوشی هوشمند Redmi 14C 5G فاش شد

سفر دریادار ایرانی به چین و دیدار با همتای چینی

اجتماع بزرگ «حزب الله زنده است» در مشهد برگزار شد + فیلم

کشته شدن 2 نیروی طالبان در درگیری مرزی با نظامیان پاکستانی

ترامپ: هریس یک معلول ذهنی است

پایان عمر رژیم صهیونیستی فرا رسیده است

شهید شیخ نبیل قاووق کیست؟

در ایالت‌های کلیدی آمریکا کدام نامزد پیشتاز است؟ + آخرین نظرسنجی

توصیه مایکل روبین به نتانیاهو: به ترور در منطقه ادامه بده

تجمع دانشگاهیان زنجان در پی شهادت سیدحسن نصرالله+فیلم

فیلم دیده نشده ترور رئیس جمهور آمریکا حراج شد

هم میهن: در منطقه چه باید کرد؟

استاندار پایداری در اصفهان

شنیده شدن صدای انفجار در حومه دمشق

تظاهرات محکومیت ترور شهید «سید حسن نصرالله» در استرالیا

رویترز: پیکر سید حسن نصرالله هیچ اثری از جراحت ندارد/ به نظر می‌رسد علت شهادت، شدت انفجار بوده

حملات ادامه‌دار حزب‌الله به مواضع صهیونیست‌ها

مقام سابق صندوق بین المللی پول دلار را "ارز خطرناک" نامید

تحلیلی از نوسانات دلار پس از ترور در لبنان

"سامانه جامع گردشگری پلی به سوی شفافیت و جذب گردشگران"

انعقاد دو تفاهم‌نامه در خوزستان با شرکت‌های گردشگری عراقی و عمانی

انتصاب رضا مسرور به عنوان سرپرست دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد

دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد انتخاب شد: رضا مسرور به جای حجت‌الله عبدالملکی

حکم تازه وزیر اقتصاد/ دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد کیست؟

عرضه «مدیریت بهره وری، فردی و سازمانی» در بازار نشر

«رضا مسرور» دبیر جدید شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کیست؟

ابوشریف: شهید نصرالله بیشترین تاثیر را در جهان عرب داشت

ژاپن میزبان نشست بازی های آسیایی

اروپا، تخم مرغ های اوکراین را تحریم می کند؟

برترین سیوهای هفته اول لیگ اروپا 2024/25

تحویل بمب‌های سنگرشکن آمریکایی به اسراییل/ رسانه آمریکایی خبر داد

منبع فرانسوی: یک جاسوس ایرانی موقعیت سید حسن نصرالله را به اسراییل لو داد

لو رفتن راز شوم قتل بلاگر معروف با ساعت تقلبی

چینی ها ماه را نونوار کردند

دریادار ایرانی با فرمانده نیروی دریایی چین دیدار کرد

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی: محصولات غذایی رتبه نخست صادرات خراسان رضوی را دارد | تعهد ارزی سّدی برای رشد صادرات

یکصدایی شخصیت‌های افغانستان در محکومیت ترور سید حسن نصرالله

معاون سیاسی یوناما وارد کابل شد

جبهه مقاومت انتقام جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا را خواهد گرفت

ترامپ: هریس معلول ذهنی است!

دنیامالی:مدیران ما باید عاشق ورزش باشند و خود را وقف ورزش کنند/ دکترین آمریکا دکترین سلطه و تجاوز است

تجمع دانشگاهیان و دانش‌آموزان سبزوار در محکومیت ترور سید مقاومت

آمریکا سفارتش در لبنان را تخلیه می کند

سفر احتمالی النصر عربستان به آمریکا

56تُن بمب آمریکایی برای ترور نصرالله + تصاویر | جزئیات تازه درباره بمب ها و هواپیماهای عملیات ترور

دنیامالی : مدیران ما باید عاشق ورزش باشند و خود را وقف ورزش کنند/ دکترین آمریکا دکترین سلطه و تجاوز است

سرنوشت انتخابات 2024 آمریکا در دست چه کسی است؟

سخنگوی جبهه اصلاحات: آمریکاحامی اصلی جنایات نتانیاهو است/ لزوم خونخواهی سیدحسن نصرالله