ایرانیان جهان

آخرين مطالب

هم‌صدا برای بزرگداشت «شهید نصرالله» خاورمیانه‌

  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - به گزارش ایرنا، امروز مرد و زن، پیر و جوان، نظامی و غیر نظامی، شیعه و سنی یکپارچه گردهم آمدند و با مشت های گره کرده نفرت خود را از رژیم تروریستی صهیونیستی نشان داده و بار دیگر میثاقی دوباره با جبهه مقاومت بستند.
حاضران در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی با دادن شعارهایی چون مرگ برآمریکا، مرگ بر منافق، مرگ بر اسراییل، لبیک یا نصرالله، آذربایجان جانباز خامنه ایدن آیریلماز، ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، انزجار خود را از جنایات رژیم کودک کش اسراییل نشان داده و باردیگر عهدی دوباره با رزمندگان جبهه مقاومت و رهبر معظم انقلاب بستند.
امروز در سوگ سید مقاومت زنان و مردان، بزرگ و کوچک با چشمانی اندوهبار اما قدمهایی راسخ کنار هم جمع شده و یکپارچه فریاد مرگ بر اسراییل سرداده و عشق و ارادت خود را به رهبر مقاومت و قدردانی خود را از سالها مبارزه این مجاهد خستگی ناپذیر به نمایش گذاشتند.
پرچم های حزب الله، جبهه مقاومت، تصاویر رهبر معظم انقلاب، سردار سلیمانی و پرچم هایی منقش به شعارهای نفرت از استکبار فضای این تجمع مردمی را مزین کرده بود.
آنها با شوق آمده بودند و از ساعت ها قبل در محل حاضر شده بودند؛ اگر در حین رفتن به محل تجمع نگاهی به خیابانها می انداختی می دیدی چگونه زن و مرد، پیر و جوان و کارمند و بازاری پرچم به دست به محل تجمع می روند و می توان گفت این شوق حضور در تجمع حکایت از عشق این ملت به سید مقاومت و فرماندهان مبارزی است که با رژیم جعلی و مفلوک صهیونیستی سالها مبارزه کرده و بارها او را منزوی کرده اند.
امروز حضور مادران با کودکان خردسال خود در این تجمع زیباترین جلوه ای بود که در قاب دوربین ها ضیط می شد آنها با عشق آمده بودند برای سید مقاومت، برای حزب الله و برای رزمندگان مقاومت و حماس.

ایرانیان جهان

فریاد مرگ بر اسراییلشان قوی تر از هر زمانی بود و فریاد مرگ بر صهیون شان محکم تر از هر وقتی؛ امروز رژیم مفلوک اسراییل نظاره گر اعتراض، انزجار و نفرت ملت و ملت هایی بود که روزی به تماشای اضمحلالش خواهند نشست و جشن جبهه مقاومت را برپا خواهند کرد.
آنها با اقتدار تمام از مرگ اسراییل خبر می دادند و با شور تمام از آینده ای می گفتند که ریشه این رژیم به زودی از روی زمین کنده خواهد شد.
البته باید گفت که این حضور پرشور و شعور، تداوم اشک هایی بود که از عصر دیروز همزمان با شنیدن خبر شهادت سیدحسن نصرالله در چشمان مردم ارومیه و دیگر شهرهای آذربایجان غربی، حلقه زده بود؛ بسیاری از حاضران در این مراسم نیز ضمن داشتن حس خشم و نفرت نسبت به رژیم صهیونیستی، صورتی گریان داشتند و در ماتم شهادت سید مقاومت اشک می ریختند.
اسراییل با شهید کردن سرداران ما قبر خود را می کند
یک فرهنگی حاضر در تجمع مردمی محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی گفت: دشمن بداند با شهید کردن سرداران ما قبر خود را می کند و با این کار به جایی نخواهد رسید.
احمد میربیگی ادامه داد: ترور های رژیم کودک کش صهیونیستی نشانگر ضلالت، واماندگی و درماندگی دشمنان است آنها آرام آرام از بین می روند و این امر در جهان ثابت شده است.
وی به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب فرموده بودند اسراییل در 25 سال آینده باقی نخواهد ماند اما به نظر می رسد این رژیم خیلی عجله دارد که از بین برود.
میر بیگی افزود: اسراییل با جنایات خود قبر خود را می کند و خودش عجله دارد و تلاش می کند از بین برود.
ترورهای رژیم صهیونیستی جبهه مقاومت را قوی تر می کند
یک روحانی حاضر در تجمع مردمی اظهارکرد: ترورهای رژیم کودک کش اسراییل نه تنها خللی در مبارزه جبهه مقاومت نمی تواند به وجود آورد بلکه این جبهه روز به روز قوی تر می شود.
حجت الاسلام محمدرضا ابراهیمی ادامه داد: همانگونه که پس از سید عباس موسوی، سیدحسن نصرالله جانشین او شد و مقاومت را رهبری کرده و در جنگ 33 روزه در برابر اسراییل پیروز شد این بار نیز پس از شهادت رهبر مقاومت، علم مقاومت همچنان برپا خواهد بود و هرگز بر زمین نخواهد افتاد.
وی افزود: قطعا ریشه اسراییل کنده شده و از بین خواهد رفت همانگونه که رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود اشاره کرده اند اسراییل رفتنی است اما کمی همت می خواهد چنانکه افرادی که ادعای مقابله با این رژیم را دارند و کشورهای عربی فعالیت های اقتصادی خود را با اسراییل قطع کرده و همراه با ایران ضربه بزرگی را براسراییل بزنند، زمینه شکست و نابودی او فراهم می شود.
حجت الاسلام ابراهیمی افزود: وظیفه هرمسلمانی است که دراین تجمع شرکت کرده و حمایت خود را از کشور لبنان و جبهه مقاومت نشان دهد.
وی افزود: آمده ایم با حضور مان نشان دهیم اگربه حضورمان نیاز باشد و رهبر دستور دهد کفن پوشیده و همراه حزب الله در مقابل توپ و تانک به مبارزه پرداخته و پرچم اسلام و مقاومت را به اهتزاز خواهیم آورد.
حجت الاسلام ابراهیمی به ترورهای کوردلانه رژِیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: اگر مقاومت ذره ای عقب نشینی کند و یا تفکر عقب نشینی داشته باشد دشمن جری تر می شود.
وی ادامه داد: کشورهای عربی در برابر جنایات روی داده توسط رژیم صهیونیستی در لبنان و فلسطین منفعل هستند و هیچ حرکتی از خود نشان نمی دهند.

ایرانیان جهان

ترور های رژیم صهیونیستی ضعف او را نشان می دهد
یک بانوی خانه دار که به همراه دو فرزندش در این تجمع حضور یافته، گفت: اگر بیدار نباشیم دشمن بیدارمان خواهد کرد باید پشت جبهه مقاومت بوده و ثابت قدم باشیم.
خرمی نیا ادامه داد: ترورهای متعدد رژِیم کودک کش اسراییل ضعف او را نشان می دهد او از سر ناچاری و سرگردانی دست به ترور می زند و هرجا احساس ناتوانی می کند خوی وحشی گری خود را نشان می دهد.
این بانو اظهارکرد: آمده ایم تا با حضور خود به رهبرمان بگوییم با جان و مال و تمام دارایی مان سرباز او هستیم.
وی ادامه داد: اگر بیدار نباشیم یک روز سید حسن نصرالله را ترور می کنند و روزی دیگر فرد دیگری را بنابراین بیدار و آگاه بودن ضرورتی است که باید به آن توجه کنیم.

ایرانیان جهان

ملت های مسلمان با کشته شدن بیدارتر می شوند
بانوی دیگری که به همراه گروهی از بانوان انقلابی و به صورت خودجوش در تجمع حضور پیدا کرده بودند، گفت: در اینکه ترورهای رژیم اسراییل چه تاثیری بر روند مبارزات جبهه مقاومت خواهد داشت، تنها به یک نکته مهم اشاره می کنم و آن فرمایش معمار کبیر انقلاب است که می فرماید" بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می شود".
وی که خود را معرفی نکرد، افزود: این روند در تمامی ممالک اسلامی همانند لبنان و فلسطین هم صدق می کند آنجا نیز هراندازه ترورهای متعدد صورت بگیرد و قتل و خون ریزی صورت بگیرد این ملت ها بیدارتر و قوی تر می شوند.
این بانو اظهارکرد: آنها باید از جنایت هایی که کرده اند بترسند و واهمه داشته باشند و چون می ترسند دست به قتل عام و ترور می زنند.
وی ادامه داد: از هر خونی که ریخته می شود هزاران انسان مجاهد قد برمی افرازد و به مبارزه با دشمنان می پردازد همانطور که خودشان اقرار کرده اند.

ایرانیان جهان

به گزارش ایرنا، امروز مردم انقلابی و غیرتمند ارومیه در تجمعی مردمی به محکومیت جنایت اخیر رژیم مفلوک صهیونیستی پرداخته و خشم و نفرت خود را از این رژیم جعلی به نمایش گذاشتند.

ایرانیان جهان

همچنین درپایان این مراسم پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

ایرانیان جهان

استان‌ها آذربایجان غربی 0 نفر

ایرانیان جهان

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1215875/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ایجاد یک ذخیره گاه واکسن در افغانستان

محکومیت جنایت اسرائیل توسط شخصیت‌های افغانستان

مردم افغانستان در غم سید مقاومت

درخواست تل‌آویو از آمریکا درباره حمله احتمالی ایران

کاخ سفید: بیانیه‌هایی از تهران می‌شنویم؛ منتظریم

آکسیوس: حمله به یمن با هماهنگی «سنتکام» انجام شده است

کاخ سفید: جنگ با ایران مشکلات را حل نمی‌کند

کربی: اسرائیل نمی‌تواند با جنگ ساکنان شمال را بازگرداند

پردیس فریاد مرگ بر اسرائیل سر داد

بمبی که اسرائیل با آن سید حسن نصرالله را ترور کرد

روایت زاخارووا از حاشیه اجلاس سازمان ملل:مذاکرات درباره ارسال سلاح‌های آمریکایی جریان داشت

اسرائیل در حمله به الحدیده از ده‌ها جنگنده استفاده کرد/ هماهنگی آمریکا با اسرائیل در حمله به الحدیده

بمبی که اسرائیل با آن سید حسن نصرالله را ترور کرد+عکس

کربی: آمریکا برای پاسخ ایران به ترور «سیدحسن نصرالله» آماده است

کربی: آمریکا برای پاسخ احتمالی ایران به ترور «سیدحسن نصرالله» آماده است

حزب‌الله را در برابر رژیم صهیونیستی تنها نگذاریم

واکنش کربی به پاسخ احتمالی ایران به ترور سید حسن نصرالله

کشور‌های اسلامی نباید اجازه دهند جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان ادامه یابد

رژیم اسرائیل: با هماهنگی آمریکا به یمن حمله کردیم

ایران حملات رژیم صهیونیستی به الحدیده را محکوم کرد

پزشکیان: نباید حزب‌الله را در برابر رژیم صهیونیستی که از سوی آمریکا و اروپا حمایت می‌شود‌، تنها بگذاریم

پزشکیان: دنیا شاهد آمریکا و کشورهای غربی از جنایات صهیونیست‌ها است

پزشکیان: حزب‌الله را در برابر رژیم صهیونیستی تنها نمی‌گذاریم

سفر احتمالی النصر عربستان به آمریکا در وقفه زمستانی لیگ عربستان

بمب سنگرشکنی که اسرائیل با آن سید حسن نصرالله را ترور کرد چه بود؟

نباید حزب‌الله را در برابر رژیم صهیونیستی که از سوی آمریکا و اروپا حمایت می‌شود‌، تنها بگذاریم

حزب‌الله پابرجا می‌ماند

استاد دانشگاه کالیفرنیا: ریاض و ابوظبی هزینه جنگ اسرائیل را تامین می‌کنند

ایران در استراتژی‏‌های منطقه‏‌ای خود تجدیدنظر می‏‌کند

واکنش بشار اسد به ترور سید حسن نصرالله

تکذیب ادعای صهیونیست‌ها توسط حزب‌الله؛ ترور حاج ابوعلی رضا صحت ندارد

رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند: اجماع برای حمله زمینی محدود به لبنان

صهیونیست‌ها در عملیات ترور سید حسن نصرالله از چه نوع بمبی استفاده کردند؟

24 شهید و 29 زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به «صیدا»

ادعای تیراندازی به نیروهای جمهوری آذربایجان در مرز با ارمنستان

نگرانی پنتاگون از هدف قرار گرفتن پایگاه‌های آمریکا در منطقه

گانتس: باید به لبنان حمله زمینی کنیم/ ادعای اسرائیل درباره شهادت 20 فرمانده حزب الله

انصارالله: عملیات یمن علیه اسرائیل متوقف نخواهد شد

رییس انجمن گاوداران ایران: افزایش قیمت شیر دامداران را راضی نکرد

آیا همه مردم با افزایش قیمت برق در ازای پایان قطعی‌ها موافقند؟

قیمت دینار عراق| قیمت صد دینار عراق چقدر است

سه شرط مقاومت عراق برای توافق خروج نیرو‌های بیگانه

عرضه 75 عنوان کتاب با محوریت شهدا و ایثارگران عراقی در نمایشگاه یاد یاران قم

اجلاسیه 6 هزار همسر و فرزند شهید مازندران برگزار شد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری منصوب شد

ارتقای 6 پله‌ای استان کرمانشاه در حوزه صنعت، معدن و تجارت/ کرمانشاه رتبه نهم کشور را کسب کرد

جشنواره ملی زعفران آبان ماه در خراسان رضوی برگزار می‌شود

ارتقای 6 پله‌ای استان کرمانشاه در حوزه صنعت، معدن و تجارت

حجت عبدالملکی برکنار شد

لوگو المپیک، نمادی از صلح و دوستی