ایرانیان جهان

آخرين مطالب

مجاهدت شهید نصرالله در توانمندسازی حماس و مقاومت فلسطین/ فرزندان جهان اسلام بر اساس مکتب شهید نصرالله پرورش می‌یابند ایالات متحده آمریکا

مجاهدت شهید نصرالله در توانمندسازی حماس و مقاومت فلسطین/ فرزندان جهان اسلام بر اساس مکتب شهید نصرالله پرورش می‌یابند
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - به گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی، در تجمع مردم مشهد با عنوان «حزب‌الله هنوز زنده است» که در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان و به شهادت رساندن سید مقاومت که عصر روز گذشته در عرصه شهدا مشهد برگزار شد، با عرض تسلیت شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، اظهار داشت: هیچ وقت شاید باور نمی‌کردیم در چنین روزی و چنین حادثه‌ای دور هم جمع شویم.
در ابتدای سخن حرف این جمعیت را صریح به مخاطبین اصلی اعلام می‌کنم؛ ما مردان و زنان نه برای اعتراض و سوگواری، مرد و زن این میدان، از پیرمرد 70 ساله تا نوجوان 13 ساله همه برای انتقام سخت آمده‌ایم.
وی افزود: به همه رهبران جهادی، مجاهدان، حزب‌الله، یمن، فاطمیون و حشدالشعبی خداقوت می‌گوییم و با همه وجود دستان شما را می‌بوسیم، اما تقاضا داریم این بار اجازه دهید ما وارد میدان شویم. به نمایندگی از شما مردم قهرمان، به سگ هار جهان نتانیاهو می‌گوییم ما دیگر با اسرائیلی‌ها کار نداریم، ما فقط یک مسئولیت داریم؛ اینکه تو را به زباله‌دان تاریخ تحویل دهیم. از این تریبون تقاضا می‌کنم پزشکان انسان‌دوست و بشردوست، روانپزشکان و روانشناسان برای صدور دیوانگی نتانیاهو ثانیه‌ای به تأخیر نیندازید.
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استاندار خراسان رضوی با بیان علت شهادت شهید نصرالله، گفت: در جهت شهادت سید حسن نصرالله حقایقی باید بازگو شود،‌ای کاش افرادی که رسانه و قلم دارند جرأت کنند و این حقایق را بگویند. لبنان و سوریه سال‌ها مستعمره فرانسوی بود، وقتی مجبور شدند کشور را ترک کنند، یک ساختار سیاسی در لبنان ایجاد کردند که پایه آن اختلاف و قریب به 15 سال در لبنان دعوا و نزاع بود. حزب‌الله لبنان و شهید نصرالله با الهام از اسلام ناب محمدی (ص) و دست‌آموزی در مکتب امام خمینی (ره) و به‌عنوان یک یار و یاور راستین و سربلند برای رهبر معظم انقلاب، به درستی جریان اختلاف و جنگ‌های داخلی لبنان را به پایان رساند.
این مقام مسئول تصریح کرد: قریب به 120 هزار کشته در جنگ‌های داخلی به مردم عزیز لبنان تحمیل کردند، با ابتکار حزب‌الله و شهید نصرالله این جنگ‌ها مختومه شد، کار دیگر نصرالله این بود که اسرائیل 15 سال جنوب لبنان را تصرف کرد، با مدیریت قهرمانانه نصرالله اسرائیل مجبور شد جنوب لبنان را ترک کند. کار سوم شهید نصرالله نشان دادن دست برتر در برابر رژیم صهیونیستی در میدان نبرد به همه جهانیان بود. در جنگ 33 روزه سال 2005 و 22 روزه سال 2006 وارد نبرد شد، اما بعد 33 روز، غیر نکبت و سیاهی حاصلی برای رژیم صهیونیستی دنبال نداشت. در جنگ 22 روزه غزه برای اولین بار اسرائیلی‌ها درخواست آتش‌بس کردند.
حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد با اشاره به عملیات طوفان‌الاقصی، ابراز داشت: شهید نصرالله در توانمندسازی حماس و مقاومت فلسطین تلاش کرد، روزی فلسطینیان با سنگ مقاومت می‌کردند، اما طوفان‌الاقصی تمام برنامه رژیم را بهم ریخت و فرمانده آن شهید حسن نصرالله بود که غزه را به جبهه مقاومت و توانمندی تبدیل کرد.
وی گفت: امروز قریب یک سال قتل عام عمومی در غزه در حال تحقق است، بیش از 41 هزار زن، کودک، مدرسه، بیمارستان و مسجد مورد هجمه قرار گرفت و با خاک یکسان شد. در شرایطی که برخی رهبران به دنبال ایجاد رابطه رسمی با رژیم صهیونیستی بودند و هستند و برخی شبانه با اسرائیل لابی‌گری می‌کنند، این سید قهرمان یک روز مردم غزه را تنها نگذاشتند.
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اگر یک روز آرمان فلسطین در همین مناطق سرزمین‌های اشغالی محصور بود، با گسترش انقلاب اسلامی شاهد شدیم که ایران پیشرو در جریان آرمان فلسطین شد. امروز مردم به یک قهرمان جهان، یعنی شهید نصرالله افتخار می‌کند که باعث شد فلسطین به آرمان جهانی تبدیل شد. امروز در دانشگاه اروپایی دانشجویان «مرگ بر اسرائیل» می‌گویند. 200 دانشگاه در آمریکا به صف معترضان رژیم صهیونیستی و حامیان غزه پیوستند، در پارلمان فرانسه پرچم فلسطین به اهتزاز درآمد. اینها به برکت مقاومت اسلامی، حزب‌الله لبنان و قهرمان جهان سید حسن نصرالله بود.
این مقام مسئول ادامه داد: شهادت مظلومانه شهید حسن نصرالله که با بمباران 82 تُن مواد منفجره در منطقه مسکونی بر سر مردم مظلوم توسط جلاد با حمایت مستقیم آمریکا رقم خورد، شهید نصرالله مظلومانه به شهادت رسید. شهادت حسن نصرالله موجب شد که چهره پلید و رفاقت خبیث که بین اسرائیل و آمریکا بود برای همه مردم جهان برملا شود، لذا امروز هریک مرگ بر اسرائیل، معنا یک بر آمریکا دارد.
حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد بیان داشت: چهره واقعی قاتلان مردم غزه، لبنان و آقای نصرالله را بشناسید. شهید نصرالله شاگرد اسلام ناب محمدی (ص) و امامین انقلاب اسلامی بود و امروز یک الگو در حمایت مستضعفان و مظلومان در مقابل ظالمان است و دیگر دکترین قتل عام در جهان است. مدعیان دکترین قتل عام آقای نتانیاهو سگ هار اسرائیل و حامی آن بایدن رئیس‌جمهور آمریکا هستند. آمریکا تا سال 1900 فقط در آمریکا 100 میلیون سرخ پوست قتل عام کرد تا قدرت سیاسی به دست گیرند. در هیروشیما و ناتازاکی در یک لحظه 220 هزار مردم با بمباران اتمی کشته شدند و جان از دست دادند.
وی افزود: در فاصله سال 1955 تا 1975، حدود 3 میلیون مردم ویتنام قتل عام شدند. تصمیم و اراده مردم آزاده جهان و زن و مردم برای انتقام سخت از شخص منفور نتانیاهو یک خواسته و مطالبه حق و درستی است. آقای نصرالله جمله‌ای دارد که می‌گوید «آیا ما را با کشتن تهدید می‌کنید؟ آیا ما را با قتل تهدید می‌کنید؟! شهادت برای ما عزت است.» 
معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ابراز داشت: امروز با بغض در گلو، سینه ستبر و کفش آهنی و اراده پولادین می‌گوییم که رهبران کشور‌های منطقه، شما که نه اهل مقاومت و نه اهل جنگ هستید؛ اجازه دهید آزادگان عالم از مرز عبور کنند تا جنازه نتانیاهو را به بشریت تحویل دهند. راه نصرالله طولانی‌تر از گذشته ادامه خواهد پیدا کرد و ما فرزندانمان را با مرام سید حسن نصرالله تربیت خواهیم کرد.
انتهای پیام/
مطالب مرتبط تصویری از شهید «سید حسن نصرالله» در کنار رزمندگان دفاع مقدس حضور وزیر اطلاعات در دفتر حزب‌الله در تهران+ تصاویر

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1216555/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

سیدحسن نصرالله در مدیریت سیاسی و نظامی در جهان عرب بی‌نظیر بود

شایعه ترور برادر بشار اسد توسط اسراییل

جبهه حزب‌الله با یگان‌های مختلف آماده مقابله با اسراییل است

سخنرانی شیخ نعیم قاسم؛ رهبر ما در مسیر، امام خامنه ای مدظله‌العالی بود + فیلم

ترانزیت کالا از مرز ماهیرود به افغانستان هشت برابر شد

افغانستان مانند سهراب به اجبار از تن تمدن ایران جدا شده است

نگاهی به نوسانات قیمت طلا و سکه در بازار امروز (دوشنبه 9 مهر 1403)

مورایس: استقلال تاجیکستان را نمی‌شناسم

تعیین تکلیف AFC برای حریف هندی تراکتور

رقابت شدید چین با آمریکا برای نفوذ در آسیا

شاهد استانداردهای دوگانه آمریکا در مسائل حقوق بشر هستیم

انتقاد پزشکیان از استاندارد دوگانه آمریکا و اروپا در قبال مسئله حقوق بشر

شوخی خطرناک ایلان ماسک: آیا امنیت ملی آمریکا به خطر افتاده است؟

شیخ نعیم قاسم: آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است | حضور 20 تن از فرماندهان و رهبران در جلسه سیدحسن نصرالله صحت ندارد

آمریکا حمایت از اسرائیل تجاوزگر را متوقف کند

هشدار دیپلمات روس نسبت به پیامدهای سیاست‌های جنگ‌طلبانه اسرائیل و آمریکا در منطقه

مهر تایید آمریکا و کشورهای اروپایی بر کشتار ده‌ها هزار انسان بی‌گناه

ایران بالاترین قدرت نظامی و دفاعی منطقه را دارد/آمریکا شریک خون سید حسن نصرالله است

تلاش ثابتی برای مقصر جلوه دادن پزشکیان در ترور سید حسن نصرالله!

نگاهی به ادعای آمریکا در زمینه تلاش برای جلوگیری از وقوع جنگ در منطقه

ویدیو/ یمن دوباره آمریکا را به چالش کشید؛ یازدهمین «MQ9» شکار شد

مراسم یادبود شهدای مقاومت در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد + تصاویر

شیخ نعیم قاسم: آماده مقابله با هر احتمالی هستیم/ آمریکا با اسرائیل در همه کشتارهایش مشارکت دارد + فیلم

شیخ نعیم قاسم: آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی است/ مانند سال 2006 پیروز خواهیم شد

41 هزار و 615 شهید در روز 360 جنگ غزه

سازمان قضائی نیروهای مسلح گلستان،تحریم سردار ملک شاهکویی از سوی آمریکا را محکوم کرد

علی شمخانی با لباس نظامی در دفتر حزب الله/ آمریکا و اسرائیل دچار اشتباه خطرناکی شدند

آمریکا و تجربه یک تاریخ بدعهدی بین‌المللی

شمخانی لباس نظامی به تن کرد /آمریکا و اسرائیل دچار اشتباه محاسباتی خطرناک شدند /مخبر به دفتر حزب الله رفت+ عکس

اصرار هریس برای مناظره مجدد با ترامپ

ضربه باورنکردنی در گلف

روسیه ترور دبیرکل حزب‌الله را محکوم کرد

میقاتی: لبنان بر آتش‌بس و اجرای قطعنامه 1701 تاکید دارد

گزارش خبرنگار صداوسیما از آخرین تحولات لبنان

ماجرای پیامک پرداخت وجه برای نهضت ملی مسکن چه بود؟

گزارش مرکز آمار از هزینه و درآمد خانوار در سال 1402؛ کم درآمدترین استان کدام است؟

پسته ایرانی در بن‌بست ترکیه

غُرش شیر سر سفره مردم

عالم عراقی: شهید نصرالله یک مکتب بود

سیدحسن نصرالله در کربلا آرام می‌گیرد

بررسی ظرفیت‌های صادرات کتاب ایران در گفتگو با یک ناشر / عزم وزارتخانه‌ای برای حضور بین‌المللی

انتصاب سرپرست اداره‌کل امور حقوقی بنیاد شهید و امور ایثارگران

مهندس اوحدی: تشکل‌های شاهد و ایثارگر ظرفیت‌های عظیم و پشتوانه علمی کشور هستند

احداث ارزشمندترین پتروپالایشگاه در منطقه اقتصادی پارسیان

بررسی گیربکس ام جی 5؛ ترکیب رانندگی اقتصادی و توان حرکتی

تضمین اصل سرمایه و سود سهامداران در توسعه ابرپیشران‌های اقتصادی بدون یک ریال بودجه دولتی

تسهیل فرآیند صدور و دریافت ویزای کشور ویتنام برای تجار ایرانی

دولت کمتر دست گدایی جلوی خیرین دراز کند/ 176 هزار کمبود معلم داریم/ حق بچه هست که درس بخواند

توسعه دریامحور از اولویت‌های استان بوشهر در بخش تعاونی‌ها

روایتی از اثرگذاری مثبت فضای مجازی در تحول اقتصادی جامعه