ایرانیان جهان

آخرين مطالب

پارچه مبلی ایرانی؛ انتخابی هوشمندانه و اقتصادی اخبار ایران

پارچه مبلی ایرانی؛ انتخابی هوشمندانه و اقتصادی
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و
تحریریه مسئولیتی
درباره محتوای آن ندارد.
پارچه مبلی ایرانی؛ مقرون‌به‌صرفه و زیبا صنعت تولید پارچه مبلی در ایران پیشرفت‌های زیادی داشته است. به‌طوری‌که پارچه‌های مبلی ایرانی نه تنها بسیار زیبا و چشم‌نواز هستند، بلکه از نظر کیفیت و دوام نیز جایگاه ویژه‌ای در بازار دارند.
این پارچه‌ها سال‌ها است که به عنوان پارچه‌هایی پرطرفدار در صنعت تولید مبل به شمار می‌روند. ترکیب سادگی و زیبایی این پارچه‌ها در کنار مزایای آن‌ها، به حضور طولانی مدتشان در بازار مبلمان کمک کرده است. ما در این مطلب قصد داریم شما را با پارچه مبلی ایرانی و مزایای آن آشنا کنیم.
ویژگی‌های پارچه مبلی ایرانی پارچه‌های ایرانی به کار رفته در صنعت مبلمان، نقش زیادی در زیبایی و دوام مبلمان دارند. این پارچه‌ها از نظر کیفیت و رنگ بسیار متنوع هستند و از مواد اولیه مختلفی مانند نخ، پنبه، کتان، پلی استر و… ساخته می‌شوند. پارچه‌های مبلی ایرانی در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی موجود هستند و می‌توان با هر نوع دکوراسیونی آن‌ها را هماهنگ کرد.
در ادامه با ویژگی‌های پارچه مبلی ایرانی آشنا می‌شویم:
کیفیت و دوام قابل رقابت با نمونه‌های خارجی: پارچه مبلی ایرانی دارای کیفیت بسیار بالایی است. تولیدکنندگان پارچه‌های ایرانی از مواد اولیه باکیفیت و تکنولوژی‌های پیشرفته استفاده می‌کنند و پارچه‌هایی بادوام، مقاوم و با کیفیت عالی تولید می‌کنند طرح‌ها و الگوهای منحصربه‌فرد: پارچه مبلی ایرانی دارای طرح‌ها و الگوهای منحصربه‌فردی است. این طرح‌ها و الگوها به سلیقه و سبک ایرانی مشتریان پاسخ می‌دهند و به فضای داخلی و دکوراسیون منزل شما زیبایی خاصی می‌بخشند حمایت از تولید داخلی: با خرید پارچه مبل ایرانی، شما به حمایت از تولید داخلی و اقتصاد کشور خودتان کمک می‌کنید که موجب ارتقای صنعت داخلی، ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی کشور می‌شود مقرون‌به‌صرفه بودن: پارچه مبل ایرانی، علاوه بر کیفیت بالا، با قیمتی مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌تر نسبت به پارچه‌های وارداتی عرضه می‌شود. این مسئله می‌تواند برای مشتریانی که می‌خواهند کیفیت بالا را با قیمت مناسب تهیه کنند، بسیار جذاب باشد

ایرانیان جهان

پارچه مبلی شیوا بافت پارچه مبلی شیوا، همانند طرح گونی بافت ضخیم و بادوام است. این پارچه یکی از معروف‌ترین انواع پارچه مبلی ایرانی است که علاقه‌مندان زیادی را دارد. کارخانه شیوا نساج، تولید‌کننده این نوع از پارچه بوده که این محصول را در مدل‌های مختلف و همچنین طرح‌های گوناگون تولید کرده است. محصولات این برند همگی باکیفیت و قابل شستشو با کف رقیق شامپو فرش هستند.
کالیته‌های تسلا محصولات و کالیته‌های عرضه شده برند تسلا از جنس چرم و الیاف طبیعی و مصنوعی هستند. این نوع پارچه برای مبلمان‌های راحتی در سبک‌های کلاسیک بسیار مناسب بوده و قابلیت شستشو با شاپو فرش را دارند. از دیگر خصوصیات برند تسلا می‌توان به تنفس پذیری آن‌ها، تنوع رنگ بالا (32 رنگ)، کشسانی مناسب و مقاومت در برابر چسب اشاره کرد.
کالیته‌های اینزوما پارچه اینزوما جنس نرم و لطیفی دارد و برای مبلمان فضای نشیمن و اتاق‌ها بسیار مناسب است. برخی از نمونه‌های این پارچه با استفاده از چرم مصنوعی تولید می‌شوند و برخی دیگر از جنس پارچه هستند. مبلمان‌های استیل (کلاسیک) و انواع مبلمان راحتی، نمونه‌هایی هستند که می‌توان از این نوع پارچه مبل در آن‌ها استفاده کرد. عرض پارچه 142 سانتیمتر بوده و دارای رنگ‌های متنوعی می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های پارچه مبلی اینزوما می‌توان به مقاومت بالا در برابر سایش و پوسیدگی اشاره نمود.
برندهای لویی ویتون و کاردانو محصولات لویی ویتون و کاردانو از جنس پارچه مخمل می‌باشند و لطافت و نرمی بی‌نظیری دارند. ویژگی‌های ظاهری این دو محصول بسیار مشابه هم بوده و کیفیت آن‎ها نیز بالا است. این پارچه‌ها را می‌توان برای ساخت انواع مبلمان کلاسیک و راحتی و مبل چستر استفاده نمود. لطافت بالا، ثبات رنگ، قابلیت شستشو با شامپو فرش از ویژگی‌های مشترک آن‌ها می‌باشد. هر دو برند دارای 19 رنگ متنوع هستند و به جهت بافت مخملی اصطکاک پایین و مقاومت بالایی در برابر سایش دارند.
نکات نگهداری و نظافت پارچه مبلی ایرانی نگهداری و نظافت پارچه مبلی ایرانی نیازمند توجه و مراقبت خاصی است تا زیبایی و کیفیت آن حفظ شود. به‌طور مثال این نوع پارچه‌ها نباید در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرند. زیرا زود پوسیده می‌شوند و رنگ خود را از دست می‌دهند.
در ادامه به چند نکته مهم برای نگهداری و نظافت این نوع پارچه‌ها اشاره می‌کنیم:
لکه‌زدایی فوری: در صورت ایجاد لکه بر روی پارچه‌های ایرانی باید بلافاصله اقدام کنید. ابتدا با یک پارچه تمیز و خشک، لکه را به آرامی فشار دهید تا مایع اضافی جذب شود. سپس از محلول آب و صابون ملایم برای پاک کردن لکه استفاده کنید. توجه داشته باشید که هرگز از مواد شیمیایی قوی استفاده نکنید گردگیری منظم: برای جلوگیری از تجمع گرد و غبار، به‌طور منظم با یک پارچه نرم و خشک سطح مبلمان را گردگیری کنید. این کار کمک می‌کند تا پارچه تمیزتر بماند و عمر آن افزایش یابد استفاده از روکش: استفاده از روکش‌های مبلی می‌تواند از آسیب دیدن پارچه جلوگیری کند. این روکش‌ها به راحتی قابل شستشو هستند و از کثیف شدن پارچه اصلی جلوگیری می‌کنند شستشوی دوره‌ای: برخی از پارچه‌های مبلی ایرانی قابلیت شستشو دارند. در این صورت، بهتر است با توجه به دستورالعمل تولیدکننده، آن‌ها را بشویید. اگر پارچه حساس است، شستشوی دستی و بدون ماشین لباسشویی توصیه می‌شود

ایرانیان جهان

مجموعه پژمان یکی از فروشندگان معتبر پارچه‌های مبلی با برندهای خارجی و ایرانی است. این مجموعه انواع پارچه‌های مبلی ایرانی را با بهترین کیفیت در اختیار سازندگان مبل و خریداران دیگر قرار می‌دهد و با برقراری ارتباط مستقیم با تولیدکنندگان داخلی و خارجی، توانسته است قیمت‌های رقابتی و مقرون‌به‌صرفه‌ را به مشتریان ارائه دهد.
+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.
عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1222409/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

محبی نجم‌آبادی:آمریکا هم نمی‌تواند رژیم صهیونیستی را احیا کند

بهاره رهنما به آمریکا رفت / استایل خانم بازیگر در کافه نیویورک

آیا رژیم اسرائیل تهدید حمله به ایران را عملیاتی می کند؟

آیا اسرائیل تهدید حمله به ایران را عملی می کند؟

فرمانده سنتکام وارد اراضی اشغالی شد

تحلیل مهاجرانی از عملیات وعده صادق 2/ آنها که دولت را شماتت می‌کردند چرا زودتر انتقام نگرفته، می‌دانند که رییس‌جمهور در موقعیت اتخاذ تصمیم نظامی نیست

زلنسکی از «طرح پیروزی» رونمایی خواهد کرد

قابلیت ایران علیه ناوهای هواپیمابر آمریکا از نگاه نشنال اینترست

الا ان نصرالله قریب! وعد صادق 2

سایه گاف بایدن بر بازارها

ترور سید حسن نصرالله سبب افول حزب‌ الله نخواهد شد

الجزیره: حزب الله لبنان مستحکم‌تر می‌شود

الجزیره: حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه ادامه دارد

فرمانده تروریست‌های سنتکام وارد اراضی اشغالی شد

لحظه اصابت موشک حزب‌الله به الجلیل در فلسطین اشغالی

زلنسکی از «طرح پیروزی» خود رونمایی می‌کند

بازار مسکن پاییز را چطور شروع کرد؟

پس انداز کن، خرید طلا از 100 هزار تومان

درخواست نماینده عراقی برای بازنگری درباره کلیه توافقنامه‌های کشورش با اردن

حیدر العبادی: احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد

ببینید | مقاومت عراق با موشک کروز پیشرفته شمال حیفا را هدف قرار داد

ورود بیش از 5 هزار آواره لبنانی به عراق

هدف قرار گرفتن 2 هدف مهم در فلسطین اشغالی توسط مقاومت عراق

حیدر العبادی:احتمال تجاوز اسرائیل به عراق وجود دارد

عراق: پدافند هوایی ما توانایی حمایت از آسمان‌مان را دارد

نتایج زنده روز دوم هفته هفتم لیگ برتر فوتبال

لیستی از 75 مشکل بازار سرمایه تهیه کردیم / ناترازی انرژی در بورس انرژی قابل حل است

کمر خمیده اقتصاد رژیم صهیونیستی زیر آوار جنگ

بلومبرگ: با اوج گیری درگیری ها، ایران ممکن است تنگه هرمز را ببندد؛ این یعنی نفت بالای 100 دلار/ نیویورک تایمز: توقف صادرات نفت ایران، قیمت ها را 13 دلار افزایش می دهد / رسانه اقتصادی آگوس مدیا: تشدید تنش‌ها درون اوپک و بین ایران و اعراب در صورت تلاش برای

◄ فیلم| تولید برق از قدم زدن مردم در ژاپن

لیگ والیبال ژاپن پر از ستاره های خارجی

60 سالگی قطارهای گلوله ای شینکانسن/ نماد ژاپن مدرن (فیلم)

آماده‌باش پلیس اروپا در آستانه سالروز عملیات «طوفان‌الاقصی»

تظاهرات حمایت از فلسطین در اروپا در آستانه سالگرد 7 اکتبر

واکنش پکن به اعمال تعرفه بر خودروهای برقی چین از سوی اروپا

بازار‌های جهانی فولاد در مسیر صعود

هشدار سیلاب در 26 ولایت افغانستان

تلاش اجلاس نیشابور برای حل مشکلات آموزش زبان فارسی

افغانستان؛ راه طولانی تا دولت رسمی

بیانیه پایانی نشست «فرمت مسکو»؛ تاکید بر تقویت همکاری‌های ضدتروریسم در افغانستان

ناتوانی غول فناوری آمریکا در مقابله با کلاهبرداری از کاربران

تایید کشته شدن شهروند آمریکایی در حمله هوایی اسرائیل به لبنان؛ واکنش آمریکا: هرگونه از دست دادن جان غیرنظامیان یک تراژدی است؛ در حال بررسی جزئیات این حادثه است

عباس آخوندی در یادداشتی مطرح‌ کرد: فرصتی برای آتش‌بس

قیمت ربع سکه امروز شنبه 14 مهر ماه 1403 | طلا و دلار بالا رفت؟

طرح جدید آمریکا در لبنان برای تغییر معادلات قدرت

دیپلماسی پویای ایران با سفرهای منطقه‌ای فشرده؛ پیام سفر عراقچی به لبنان و سوریه ایجاد فرصتی برای آتش‌بس

نتانیاهو چگونه بایدن را از اقداماتش علیه ایران بی‌خبر گذاشته؟

رهبران مسلمانان آمریکا: هریس باید سیاست‌های بایدن در حمایت از اسرائیل را کنار بگذارد

بین ایران و اسرائیل جنگ می‌شود یا نه؟

کاخ سفید نگران از گسترش همکاری‌های هسته‌ای روسیه و چین