ایرانیان جهان

آخرين مطالب

نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد ایالات متحده آمریکا

نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله سیزدهم آبان امروز در مورد جزئیات برگزاری برنامه روز دانش‌آموز، ضمن یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای جبهه مقاومت، گفت: به رهبر معظم انقلاب اسلامی درود می‌فرستیم که پرچم آزادگی را برداشتند و دشمنان بشریت را به همه دنیا معرفی کردند، القابی که امام خمینی (ره) به آمریکا نسبت دادند ازجمله: شیطان بزرگ، دشمن بشریت، سفاک، ام‌الفساد قرن و .
.. امروز برای همه دنیا به‌خوبی اثبات شده است.
وی افزود: اینکه اسرائیل فرزند نامشروع آمریکا است را همه مردم دنیا به‌خوبی لمس می‌کنند، از ابتدای تأسیس فرزند نامشروع آمریکا در منطقه بیش از 1300 میلیارد دلار به این رژیم جنایت‌کار پول پرداخته شده است.
رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله 13 آبان گفت: از لحاظ اطلاعات برخی خورده می‌گیرند که چرا سران حزب‌الله ترور و شهید می‌شوند، باید بدانید که سرویس‌های جاسوسی همه دنیا در خدمت صهیونیست‌ها هستند، وقتی نتانیاهو به آمریکا رفت پیرمردهای کنگره آمریکا بیش از 40 دقیقه سر پا ایستادند و او را تشویق کردند تا زنان و کودکان را به قتل‌عام برسانند.
سردار نقدی گفت: اگر رژیم صهیونیستی تنها بود، حماس به‌تنهایی بارها بر این رژیم منحوس غلبه کرده بود و کار صهیونیست‌ها به آبان 1402 نمی‌رسید. ما می‌بینیم که غربی‌ها و آمریکا کمک‌های بسیاری برای نگه‌داشتن آن انجام می‌دهند.
بدون شک مقاومت برنده این میدان است
وی تأکید کرد: پول رژیم صهیونیستی چند باری تمام شد و از نظر اقتصادی به مشکل برخورد ولی توسط آمریکا حمایت شد، امروز مردم مظلوم منطقه با آمریکا می‌جنگند که رژیم غصب پیاده‌نظام آن است.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه بیان کرد: بدون شک مقاومت برنده این میدان است زیرا می‌بینیم که یک بیداری بزرگی در دنیا شکل‌گرفته است، یک شهروند آمریکایی به من گفت من برای اینکه به محل کار خود بروم باید از محله یهودیان عبور می‌کردم که از ابتدای طوفان‌الاقصی همگی پرچم حمایت از رژیم صهیونیستی را بر سردر خانه خود قرار داده بودند، اما به‌مرور این پرچم‌ها برداشته شد و هم اکنون یهودیان آمریکایی پرچم فلسطین را بر سر در خانه خود قرار داده‌اند.
سردار نقدی تصریح کرد: بیداری بزرگی در سراسر جهان اتفاق افتاده است تا جایی که حمایت‌ها از رژیم جعلی صهیونیستی به حمایت از فلسطین تبدیل شده است، همچنین 90 درصد دانشجویان که برای تحصیل به آمریکا می‌روند امروز نمی‌خواهند تبعیت آمریکایی را بپذیرند زیرا امروزه تابعه آمریکا بودن موجب سرافکندگی است.
وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی به سرنوشت رژیم آپارتاید آفریفای جنوبی دچار خواهد شد، تأکید کرد: رژیم آپارتاید آفریقای جنوبی 50 سال هم دوام نیاورد درحالی‌که تا آخرین لحظه توسط آمریکا حمایت شد.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با تأکید بر اینکه نتانیاهو برای منافع آمریکا می‌جنگد، گفت: آمریکا بازنده جنگ منطقه خواهد بود که سرنوشت خود را به رژیم پوشالی گره‌زده است.
سردار نقدی گفت: 13 آبان امسال مصادف با چهلمین روز شهادت سیدحسن نصرالله است که باید این امر مهم در این روز دیده و اعلام برائت و انزجار از رژیم صهیونی و آمریکای خونخوار در تمام جهان شنیده شود.
13 آبان؛ روز همبستگی با شهدای دانش‌آموز غزه
وی ادامه داد: بسیاری از دانشجویان و جوانان بر ما نامه می‌زنند تا اعزام شوند اما جبهه‌های مقاومت احساس کمبود نیرو نداشتند تا ما نیرو به آنجا اعزام کنیم لذا در داخل کشور میدان ابراز وجود است و باید نفرت و انزجار خودمان را از آمریکا و صهیونیست نشان دهیم.
معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: 16 هزار دانش‌آموز و کودک در یک سال گذشته توسط جنایت‌کاران صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند؛ بنابراین 13 آبان روز همبستگی با این کودکان و شهدای نوجوان مظلوم است.
سردار نقدی با بیان اینکه برنامه‌های روز دانش‌آموز از ابتدای آبان‌ماه در مدارس آغاز خواهد شد، بیان کرد: همچنین برنامه‌هایی در روز دانش‌آموز برگزار خواهد شد که توسط نمایندگان تشکل‌های دانش‌آموزی و دانشجویی اعلام شد.
وی تصریح کرد: برنامه‌های ما در تمامی استان‌ها و شهرهای کشور از ابتدا تا انتها به عهده دانش‌آموزان خواهد بود و لذا میدان‌دار این مراسم دانش‌آموزان هستند.
رئیس ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان گفت: سازمان صدا و سیما هم امسال وعده‌ داده آرشیوهای افشاگری‌های دانشجویان خط امام در لانه جاسوسی در معرض عموم قرار بگیرد تا نسل جدید با این اسناد تاریخی آشنا شوند.
سرچشمه همه مصیبت‌های مسلمانان آمریکا است
وی افزود: کار برجسته‌ای که در مراسم 13 آبان امسال قرار است انجام شود، این است که روز قبل از مراسم یادواره شهدای فاتحان شهید که از شهدای تسخیرکننده لانه جاسوسی است را برگزار کنیم. ما قریب به 50 شهید در این واقعه داریم که هر سال برای یک شهید آن قبل از 13 آبان یادواره برگزار می‌کنیم.
رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله 13 آبان در ادامه نیز به شکایت مردم ایران از دولت آمریکا و برخی نهادهای این کشور در خصوص کودتای 28 مرداد اشاره کرد و گفت: حقوق‌دانان متعهد ما وظیفه خود دانستند که دادخواست دادخواهی از دولت آمریکا در خصوص ضرر و زیان‌های دولت آمریکا در کودتای 28 مرداد را تنظیم کنند که براین‌اساس قریب به 400 هزار از مردم عزیز ما از دولت آمریکا شکایت کرده‌اند.
وی افزود: همه ما با هم در یوم‌الله 13 آبان شرکت و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی و رژیم آمریکا اعلام می‌کنیم، حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که سرچشمه همه مصیبت‌های مسلمانان آمریکا است، مردم ایران بصیر و موقع‌شناس هستند و در نمازجمعه نصر، حماسه آفریدند.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1223616/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

نامه‌ای از بیروت! زندگی ناممکن شده است!/ یاری خواهی از همه وجدان‌های آزاده

شرط عجیب استخدام در فروشگاه های طلا در چین+فیلم

بسته پیشنهادی آمریکا به اسرائیل در خصوص حمله احتمالی به ایران

پیشنهاد بسته جبرانی توسط آمریکا در ازای عدم حمله اسرائیل به اهدافی مشخص در ایران

یک سال بعد از طوفان …

بغداد الیوم: «توافق گروه‌های مقاومت و دولت عراق درخصوص عدم حمله به نیروهای آمریکایی»

وزیر نفت: جزیره خارگ خط مقدم جبهه اقتصادی کشور است

بررسی جدول لیگ قهرمانان اروپا توسط کرگر و ریچاردز

ادعای هریس در باره کمک به اسرائیل برای دفاع در برابر موشک‌های ایران

عکس | استوری عابدزاده از بازی خاص نسل 98

برنامه وزیر جنگ اسرائیل برای دیدار با وزیر دفاع آمریکا

بسته پیشنهادی آمریکا به اسرائیل

حمله به این 15 مرکز اسرائیل را فلج می‌کند

همراهی رسانه‌ای سعودی و امارات با جنایات صهیونیست‌ها

عملیات ایران چطور وضعیت روحی و روانی منطقه را دگرگون کرد؟

سالوینی در آغوش رهبران راستگرای اروپا؛ دلداری معاون نخست وزیر ایتالیا پیش از صدور حکم زندان

رژیم اسرائیل به این زودی از غزه بیرون نخواهد رفت

رایزنی وزیر جنگ اسرائیل با «آستین»/جزئیات

حمله اسرائیل به ایران قطعی است؟ /آمریکا اجازه حمله به مراکز هسته ای را نمی دهد /واکنش بعدی ایران قدرت واقعی طرفین را آشکار می کند

بسته پیشنهادی آمریکا به رژیم صهیونیستی

مذاکره کننده سابق آمریکایی: سفر گالانت به ایالات متحده یعنی پاسخ اسرائیل به ایران به تعویق افتاده/ به نظر می‌رسد نیاز به متقاعد سازی ایالات متحده در اولویت قرار دارد

سفر وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا

دلیل بازگشت فوری جو بایدن به کاخ سفید

سناریوهای محتمل برای غزه پس از جنگ؛ خواب اسرائیل و آمریکا تعبیر می شود؟

روایت جالب سفیر ژاپن از تجربه جراحی در بیمارستان های ایران + ویدئو

مکرون: 88 کشور فرانسوی‌زبان خواستار آتش‌بس در لبنان هستند

علیرضا پناهیان: حسی داریم که انگار انتقام اسلام و اکثر انبیای الهی را از بنی اسراییل می گیریم

نماینده مجلس ایرلند: آمریکا همدست اسرائیل در نسل‌کشی است + فیلم

جزئیات رایزنی وزیر جنگ صهیونیست‌ها با «آستین»

بازگشت ناگهانی و فوری بایدن به کاخ سفید

دیدار مهم وزرای دفاع آمریکا و اسرائیل درباره ایران

وزیر دفاع اسبق آمریکا: اگر اسرائیل حمله کند، ایران پاسخ خواهد داد

پشت پرده بازگشت فوری جو بایدن به کاخ سفید

ایران در مسیر بازدارندگی نهایی؟

سایه احتمالی جنگ منطقه‌ای یا جهانی

حمله رژیم اسرائیل به تاسیسات اتمی ایران؛ از تئوری تا واقعیت!

روایتی از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیروت

نخست وزیرعراق درباره عدم جلوگیری از ادامه جنایات رژیم صهیونیستی هشدار داد

سریال طوبی چند قسمت است| سریال طوبی از کدام داستان نوشته شده است

وقوع انفجار مهیب در نزدیکی فرودگاه کراچی پاکستان+ فیلم

فوری دستور مهم معافیت مالیاتی رئیس جمهور

علت تعطیلی پروازها در فرودگاه‌های کشور اعلام شد

حمایت از روسیه در اروپا افزایش یافته است

بسته پیشنهادی به اسراییل برای جلوگیری از حمله به اهداف خاص

پناهیان: دشمن شناسی را باید جدی بگیریم

زندگی چیزی جز مبارزه با دشمن نیست

فوری/کارخانه ایرانی سایپا توسط اسراییل بمباران شد؟ + جزییات

حمایت هریس از اسرائیل

جنگ گسترده در منطقه در انتخابات آمریکا تاثیر خواهد داشت

محمود منشی‌پوری: انتخاب ترامپ فاجعه است/ مهران کامروا: پیروزی ترامپ فاجعه است اما می‌توان با او معامله کرد