ایرانیان جهان

آخرين مطالب

رهبر انقلاب: ناایمن کردن فضای روانی از اجزای جنگ نرم است اخبار ایران

رهبر انقلاب: ناایمن کردن فضای روانی از اجزای جنگ نرم است
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - مخاطب24- حضرت آیت‌الله خامنه‌ای همچنین با اشاره به اقدامات مستمر رژیم خبیث صهیونیستی در ارتکاب وحشیانه‌ترین جنایات جنگی در غزه و لبنان، تشکیل یک «ائتلاف جهانی» علیه این رژیم پلید را خواستار شدند و با اشاره به حرکت شرورانه دو شب پیش رژیم صهیونیستی افزودند: در خصوص این غلطی که کردند، خودشان با اهداف خاص بزرگ‌نمایی می‌کنند، اما کوچک‌انگاری آن و اینکه بگوییم چیزی نبوده و اهمیتی نداشت هم غلط است.
رهبر انقلاب با تأکید بر ضرورت بهم خوردن محاسبات غلط رژیم صهیونیستی درباره ایران، گفتند: آنها درباره ایران دچار خطای محاسباتی هستند چرا که ایران و جوانان و ملت ایران را نمی‌شناسند و هنوز نتوانسته‌اند قدرت، توانایی، ابتکار و ارده ملت ایران را درست بفهمند که ما باید این را به آنها بفهمانیم.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تأکید کردند: البته کیفیت کار را باید مسئولان ما به درستی تشخیص و آنچه به صلاح این کشور و ملت است انجام دهند تا آنها بفهمند ملت ایران کیست و جوانان آن چگونه‌اند؟
رهبر انقلاب اسلامی گفتند: این فکر، انگیزه، آمادگی و رشادتی که در ملت ایران وجود دارد، باید حفظ شود چرا که خود این عناصر، امنیت‌ساز هستند.
ایشان در دیدار امروز با خانواده‌های شهیدان امنیت، حق شهیدان امنیت و خانواده‌های آنان را بر ملت، حقیقتاً توصیف‌ناپذیر برشمردند و افزودند: امنیت زیربنای همه وسائل و راه‌های پیشرفت کشور و ملت است و ارزش حافظان جان برکف امنیت و شهیدان سرافراز این عرصه را در «نیروی انتظامی، بسیج، سپاه، ارتش و مجموعه‌های اطلاعاتی»، باید از اهمیت و ارزش بی‌بدیل امنیت درک کرد.
رهبر انقلاب با استناد به قرآن کریم، امنیت را نعمت عظیم الهی دانستند و با اشاره به حوزه بسیار وسیع فعالیت مدافعان امنیت کشور و جامعه، گفتند: هر جا امنیت و حافظان پرارزش آن نباشند، شرارت شکل می‌گیرد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، شرارت در مرزها، درشهرها، راهزنی، سرقت، قاچاق سلاح، قاچاق مواد مخدر و شایعه‌پراکنی را از جمله نمونه‌های تلاش برای ایجاد ناامنی خواندند و افزودند: هرکسی در مقابل هرکدام از انواع شرارت بایستد، عنوان پرافتخار «پاسدار امنیت» شامل حال او خواهد بود.
رهبر انقلاب در تبیین عنصر اصلی و ضروری تأمین و حفظ امنیت گفتند: برخی در تحلیل و تصوری عجیب، خیال می‌کنند خودداری از تولید ابزار‌های حساس‌کننده مستکبران از جمله موشک، می‌تواند برای ایران امنیت بیاورد، اما این تفکر و تصور غلط در واقع به ملت و مسئولان می‌گوید کشور را ضعیف نگه دارید تا در امنیت باشید.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، قدرت ملی را تنها راه امن بودن ایران خواندند و افزودند: برای ایمن‌سازی کشور و جامعه و پیشرفت ایران باید از همه لحاظ اقتصادی، علمی، دفاعی، سیاسی و مدیریتی و دیگر ابعاد قوی باشیم و هر روز قوی‌تر شویم.
ایشان، مصیبت اشغال ایران در دو جنگ جهانی اول و دوم را با وجود اعلام بیطرفی کشور، ناشی از سوء سیاست‌های زمامداران نالایق یا خائن و وابسته دانستند و افزودند: آنها با روی‌گردانی از ابزار‌های واقعی قدرت، ملت و کشور را به حقارتِ ضعف و ناتوانی در تأمین امنیت خود کشاندند.
رهبر انقلاب در تبیین نکته‌ای مهم در باب امنیت، به ضرورت امنیت روانی مردم پرداختند و گفتند: کسانیکه مردم را از جمله در فضای مجازی با برخی مطالب، شایعات یا تحلیل‌ها و تفسیر‌های غلط دچار تشویق و اضطراب و ترس و تردید می‌کنند، در تعبیر قرآنی «مُرجِفون» نامیده می‌شوند که پروردگار به پیامبر دستور می‌دهد اگر از این کار دست برنداشتند، آنها را مجازات کن.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اینگونه افراد را دچار تحلیل‌های غلط یا غرض‌ورزی خواندند و خطاب به کسانی که با فضای مجازی ارتباط دارند، تأکید کردند: هرچیزی را که به ذهن انسان می‌رسد نباید در فضای مجازی منتشر کرد، بلکه باید اثر آن را بر روحیه و احساسات و فکر مردم در نظر گرفت.
ایشان با اشاره به تکرار مکرر موضوع فضای مجازی در هفته‌ها و روز‌های اخیر، گفتند: کسانیکه می‌خواهند درباره فضای مجازی تصمیم‌سازی یا تصمیم‌گیری کنند، باید توجه داشته باشند که یک خبر یا مطلب غلط چگونه مردم را دچار ترس و تردید می‌کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: مسئولان کشور همانگونه که درباره امنیت «مرز‌ها و کوچه و خیابان و زندگی مردم» وظایف مهمی دارند، در زمینه حفظ امنیت روانی مردم نیز کاملاً مسئولند.
رهبر انقلاب با اشاره به استفاده بدخواهان کشور‌ها و ملت‌ها از ابزار جنگ نرم در کنار جنگ سخت گفتند: ناایمن کردن فضای روانی جامعه یکی از اجزاء این جنگ نرم است و همه دیده‌اند که چگونه از فضای مجازی هم برای پیشبرد اهدافشان استفاده می‌کنند.
ایشان در پایان این بخش از سخنانشان خطاب به خانواده‌های شهیدان امنیت گفتند: سربلند باشید و به شهیدان خود افتخار کنید چرا که اگر آنان و دیگر حافظان امنیت نبودند، مشکلات زیادی برای کشور و ملت به‌وجود می‌آمد، بنابراین همه مردم نیز باید قدردان این شهیدان و خانواده‌های آنان باشند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به جنایات فجیع رژیم صهیونیستی در غزه از جمله شهادت ده هزار کودک و بیش از ده هزار زن که مصداق وحشیانه‌ترین جنایات جنگی است، از کوتاهی بزرگ دولت‌ها و مجامع جهانی همچون سازمان ملل در مقابله با اقدامات این رژیم در غزه و لبنان به شدت انتقاد کردند و گفتند: جنگ قواعد و قوانین و حدودی دارد و اینگونه نیست که در جنگ‌ها همه حدود زیر پا گذاشته شود، اما باند جنایتکار حاکم بر سرزمین‌های اشغالی همه حدود و قواعد را زیر پای خود له کرده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ایستادگی دولت‌ها و بخصوص دولت‌های اسلامی در مقابل رژیم جنایتکار و تشکیل ائتلافی جهانی علیه این رژیم جلاد را ضروری دانستند و افزودند: ایستادگی به معنی قطع کمک‌های اقتصادی نیست چرا که بدیهی است کمک به رژیم غاصب جزو زشت‌ترین و بزرگ‌ترین گناهان است بلکه ایستادگی یعنی تشکیل یک ائتلاف جهانیِ سیاسی، اقتصادی و در صورت لزوم نظامی در مقابل رژیم خبیثی که وحشیانه‌ترین جنایات جنگی را انجام می‌دهد.

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

مرسدس بنز با توجه به رقابت شدید رقبای ارزان‌تر ساخت چین، با افت فروش خودروهای الکتریکی مواجه شده است. اندروید 15 با 12 قابلیت شگفت انگیز

ایرانیان جهان

کره شمالی یکی از کشور‌های منزوی با حاکمیت دیکتاتوری خانواده کیم است که هرگز دوست ندارید در آنجا زندگی کنید. در اینجا به معرفی اعمال ممنوعه‌ای می‌پردازیم که هرگز نباید در این کشور انجام داد. بزرگترین ساختمان دنیا در ریاض

ایرانیان جهان

عکس های قدیمی از سردر میدان مشق، سردر باغ ملی، از بناهای به جا مانده از دوره قاجار می‌باشد که در سال‌های 1301 تا 1304 توسط حسین‌علی‌بیک‌تهرانی نوسازی شده و اکنون یکی از نمادهای شهر تهران است قدیمی‌ترین شهرهای زیرزمینی جهان

ایرانیان جهان

چین گروهی متشکل از 18 ماهواره را به فضا ارسال کرد. هدف چین تکمیل صورت فلکی فضایی خود یا "G 60" است که به عنوان رقیب آمریکایی استارلینک شناخته می‌شود که با هدف ارائه خدمات اینترنت پرسرعت ماهواره‌ای به سراسر جهان، برنامه‌ریزی شده است. برگزیده بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت

ایرانیان جهان

نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس حضور دارند المپیکی 15 ساله ایران با اسلحه 20 هزار یورویی در جستجوی طلا

ایرانیان جهان

جستجو پیوندها خبرنامه نظرسنجی Rss درباره ما تماس باما اوقات شرعی آب و هوا آرشیو اقتصادی اقتصادی مناطق آزاد بازار صنعت مواد غذایی کشاورزی آرایشی و بهداشتی بورس بانک و بیمه طلا و ارز بازار مسکن بازار خودرو لوازم خانگی لوازم دیجیتال ارزهای دیجیتال اجتماعی اجتماعی وضعیت راه ها مذهبی اخبار فرهنگیان سلامت علم و فناوری اطلاعات محیط زیست حقوقی و قضایی حوادث اخبار کرونا هواشناسی سیاسی سیاسی انتخابات بین‌الملل امنیتی و دفاعی احزاب ورزشی عمومی فوتبال المپیک والیبال کشتی فرهنگی فرهنگی سینما و تئاتر موسیقی چهره‌ها گردشگری گردشگری جاذبه های گردشگری سیاسی اقتصادی اجتماعی ورزشی فرهنگی گردشگری صفحه نخست اخبار تبلیغات عمومی سرگرمی صفحه نخست اخبار تبلیغات عمومی سرگرمی درباره ما تماس باما آب و هوا اوقات شرعی نظرسنجی پیوندها جستجو خبرنامه Rss آرشیو اقتصادی اقتصادی مناطق آزاد بازار صنعت مواد غذایی کشاورزی آرایشی و بهداشتی بورس بانک و بیمه طلا و ارز بازار مسکن بازار خودرو لوازم خانگی لوازم دیجیتال ارزهای دیجیتال اجتماعی اجتماعی وضعیت راه ها مذهبی اخبار فرهنگیان سلامت علم و فناوری اطلاعات محیط زیست حقوقی و قضایی حوادث اخبار کرونا هواشناسی سیاسی سیاسی انتخابات بین‌الملل امنیتی و دفاعی احزاب ورزشی عمومی فوتبال المپیک والیبال کشتی فرهنگی فرهنگی سینما و تئاتر موسیقی چهره‌ها گردشگری گردشگری جاذبه های گردشگری سیاسی اقتصادی اجتماعی ورزشی فرهنگی گردشگری
شبکه های اجتماعی فیس بوک لینکداین واتساپ اینستاگرام تلگرام صفحه نخست اخبار تبلیغات عمومی سرگرمی صفحه نخست اخبار تبلیغات عمومی سرگرمی کلیه حقوق محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1245550/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

ایران قدرت نابودی اسرائیل را دارد

نتانیاهو سوژه خنده کاربران عرب شد!

سومین پیروزی پیاپی تیم والیبال نشسته بانوان سپاهان مقابل ژاپن

واکنش سفارت ژاپن به حمله وحشیانه اسرائیل به ایران

هشدار جدی ایران به اروپا: عواقب اقدامات خصمانه

ویدیو| برترین سیوهای هفته سوم لیگ اروپا

اتحادیه اروپا حمله اسرائیل به ایران را محکوم کرد!

ویدئوی دیده نشده از شهید پدافند هوایی ارتش در حمله اسراییل! +ویدئو

پاسخ سفارت ایران در لندن به موضع گیری انگلیس

هادی چوپان برای شهدای حمله اسراییل سنگ تمام گذاشت

برخورد قاطعانه و پیشمان کننده با رژیم اسراییل و اذناب داخلی‌اش

چطور بدون اینکه بخواهیم به سمت یک جنگ جهانی می‌رویم؟

گواردیولای آفریقایی‌ در تهران / صاحب جام‌های آفریقا به دنبال جام در ایران و آسیا / استقلال از بحران خارج می‌شود؟ (فیلم)

واکنش جریان های سیاسی افغانستان به جنایت رژیم صهیونیستی علیه ایران

قانون باورنکردنی طالبان؛ مردم افغانستان غافلگیر شدند

سفیر جدید ایتالیا برای افغانستان تعیین شد

ترامپ: بزرگترین اشتباه زندگی‌ام را کردم!

قیمت طلای جهانی دستاویز انتخابات آمریکا

نتانیاهو خطر ترامپ را می پذیرد

نرخ جدید ارزها در مرکز مبادله ایران

آمریکا محور شرارت‌های جهان است

گرو کشی آمریکا از سازمان ملل: اگر به حمایت از فلسطین ادامه دهید، حمایت مالی خود را از سازمان ملل کاهش می‌دهیم!

ایران پاسخی سخت و غیرقابل تصور به اسرائیل می‌دهد!

دستاوردهای «طوفان‌الاقصی»

قیمت طلا دست دوم امروز یکشنبه 6 آبان 1403

رئیس شورای هماهنگی شهرک‌های صنعتی: فشار مالی، مالیاتی و تامین اجتماعی نوک حمله به صنعتگران است

شاخص ها سبز شد؛ ترس بورس ریخت؟

بازار طلای ایران چقدر از طلای جهانی تاثیر می‌گیرد؟

حمله اسراییل به ایران؛ چرا نه بزرگ‌نمایی و نه کوچک‌انگاری؟/ قابل توجه صدا و سیما و جواد آقای لاریجانی

سفیر ایران در عراق، اتحادیه اروپا را به باد انتقاد گرفت

خوزستان و کردستان عراق در حوزه نفت و پتروشیمی ظرفیت همکاری تجاری دارند

آماده باش نیروی های امنیتی در عراق

تدوین پیش‌نویس آیین دادرسی به اختلافات کارگری و کارفرمایی

زیست بوم مناسبت قشم برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی

تاکید همتی بر توسعه روابط و پیگیری پروژه‌های مشترک با اعضای بریکس

چین: از افغانستان در سطح بین‌المللی حمایت می‌کنیم

توسعه استان مازندران با تصویب پروژه‌های کلیدی عمرانی و اقتصادی

فرمول افزایش حقوق بازنشستگان پس از همسان سازی+جدول

جریمه 16 هزار میلیاردی متخلفان اقتصادی در آذربایجان غربی

سرمایه‌گذاران باید روش‌های جدید تأمین مالی را به کار گیرند

حداقل و حداکثر عیدی کارگران مشخص شد

رئیس اتاق تعاون ایران: مهمترین مولفه رشد اقتصادی امنیت است

اعطای زمین رایگان به مردم با تصویب تصویب طرح جامع‌ همدان

شبکه های پولشویی و فرار مالیاتی در تور اطلاعات

کتاب شرق گرایی منتشر شد + لینک

اعزام کاراته‌کار چهارمحال و بختیاری به مسابقات قهرمانی کاپ اروپا

کارلو آنچلوتی حرص الکلاسیو را سر لیگ قهرمانان اروپا در می‌‌آورد؟

عراقچی: به اسراییل پاسخ می‌دهیم/ برای هر جنگی آماده هستیم

تقدیر نایب رییس شورا از اقدامات سازمان زیباسازی شهر تهران

اسکورپیون بی؛ پهپاد جدید چین با قابلیت حمل بار سنگین و برد طولانی(+تصاویر)