آمار بِلَکفِرایدِی ایران از زبان شاپرک!
ایالات متحده آمریکا
بزرگنمايي:
ایرانیان جهان - حدود یکماه پیش، همزمان با آمریکا، کشورهای غربی و سایر نقاط جهان، در ایران نیز…
حدود یکماه پیش، همزمان با آمریکا، کشورهای غربی و سایر نقاط جهان، در ایران نیز کمپینهای تبلیغاتی برای فروش تخفیفی بِلَکفِرایدِی شکل گرفت.
فرهیختگان نوشت: حدود یکماه پیش، همزمان با آمریکا، کشورهای غربی و سایر نقاط جهان، در ایران نیز کمپینهای تبلیغاتی برای فروش تخفیفی بِلَکفِرایدِی شکل گرفت.
جمعه سیاه که در جهان با خریدهای فروشگاهی، خریدهای خُرد و تککالاها شناخته میشود و اولین آثار آن، تقویت قابلتوجه تعداد تراکنشهای خرد بانکی است، آمارها نشان میدهد در ایران نتیجه چندان جالبی نداشته است.
طبق گزارش بانک مرکزی ایران، در آذرماه 4/2 میلیارد تراکنش در شبکه شاپرک انجام شده که این تعداد، حدود 2/3 درصد (معادل 98 میلیون تراکنش) کمتر از آبان است. همچنین تراکنشهای آذر کمترین تراکنش شاپرک از فروردین تاکنون بوده است.
1- در کنار تبلیغات غیرواقعی و قیمتهای بدون تخفیف یا تخفیفهای فیکی که فروشندگان ایرانی به آن دست میزنند؛ 2- کاهش توان خرید مردم در سالهای اخیر و 3- مسئله فرهنگی یعنی عدم فراگیری یک فرهنگ وارداتی نیز از دیگر موضوعاتی است که موجب شده بِلَکفرایدِی در ایران در حد یک کمپین طبقاتی باقی مانده و جایی بیش از این برای خود باز نکند.
+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.
لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1316075/