افت فروش فولکسواگن در پی کاهش فروش در چین
آسیا و اقیانوسیه
بزرگنمايي:
ایرانیان جهان - به گزارش مدار اقتصادی، فروش فولکسواگن طی سال 2024 میلادی در کشور چین 9.5 درصد کاهش یافت و به 3.2 میلیون رسید. فروش به اروپا 0.4 درصد کاهش یافت و تقریباً 3.3 میلیون خودرو بود، در حالی که فروش این شرکت به آمریکای شمالی 6.4 درصد افزایش یافت و به بیش از یک میلیون خودرو رسید.
بر اساس این گزارش با کاهش فروش وسایل نقلیه گروه فولکسواگن در سال 2024، میزان فروش این شرکت به 9.
03 میلیون رسید. محصولات این گروه شامل برندهای خودرویی فولکسواگن، آئودی، بوگاتی، سئات، اشکودا و پورشه است.
فروش وسایل نقلیه برقی باتریدار (BEV) سال گذشته 3.4 درصد کاهش یافت و به 744,800 واحد رسید، در حالی که فروش BEV در چین، بزرگترین بازار فروش این گروه، 12 درصد افزایش یافت و به 40,100 واحد رسید. وسایل نقلیه برقی 8.3 درصد از مجموع فروش این گروه را تشکیل میدهند.
لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1327350/