ایرانیان جهان - به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: اگر قرار هست فرهنگ مالیاتی در کشور توسعه پیدا کند و نظام مالیاتی مانعی را برای کسب و کارها ایجاد نکند، باید تکالیف مودیان را حداقل و تسهیل بکنیم.
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با طرح این سوال که، چرا باید یک مودی مالیاتی اگر میتواند تکالیفش را در منزل یا در محل کسب و کارش یا به وسیله موبایل خودش انجام دهد، نیاز به مراجعه حضوری به ادارات مالیاتی پیدا کند که هم وقتش هدر شود و هم دغدغههای دیگر داشته باشد، گفت: اولویت ما این است که فعال اقتصادی درگیر نظام مالیاتی نباشد و وقتش و تمرکزش را بر روی سرمایه گذاری و تولید و اشتغال خودش بگذارد.
سبحانیان بیا: کرد یکی از اقدامات این بود که بتوانیم خدمات مالیاتی را برونسپاری کنیم. یا در قالب دفاتر پیشخوان یا در قالب اپلیکیشنهای موبایلی که مردم از طریق تلفن همراه خود بتوانند امور مربوطه را انجام دهند.
وی گفت: بیش از 120 دفتر پیشخوان در سراسر کشور زیر بار رفته است و میتوانند خدمات مالیاتی را به مودیان ارائه دهند.
کد خبر 6163134
http://www.ilandnews.ir/fa/News/1161396/ارایه-خدمات-مالیاتی-در-دفاتر-پیشخوان-کلید-خورد