ایرانیان جهان - به گزارش ؛ این شرکت هواپیمایی ژاپنی، یک سیستم گرافیکی جدیدی طراحی کرده است که قدرت و انعطافپذیری هویت بصری برند را برای مخاطبان خارج از ژاپن گسترش میدهد.
شرکت دیجیتال مارکتینگ Jellyfish، با در نظر گرفتن ارزشهای سنتی و فرهنگ غنی ژاپن ایرلاینز، یک هویت بصری جدید برای این شرکت خلق کرده است. این لوگوی جدید، تعهد شرکت به ارائه تجربیات سفر بینظیر و حفظ استانداردهای بالای ژاپنی را به نمایش میگذارد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
Jellyfish همچنین یک سیستم طراحی کاملاً جدید برای شرکت هواپیمایی ایجاد کرد که شامل عناصر گرافیکی مختلف است که داراییهای برند را متمایز و به یاد ماندنی میسازد، از جمله الهام گرفتن از پرچم ژاپن و لوگوی نمادین شرکت ژاپن ایرلاینز، الگوها یک نشانه به یاد ماندنی برای برند ارائه میدهند و با ایجاد یک سری نقاط که میتوان گفت استانداردهای جدیدی را خلق کردهاند.
در نهایت، معرفی نمادشناسی و تصویرگری جدید که مکمل و همسو با فرهنگ ژاپنی است، الهام گرفته از منحنیهای جرثقیل و همچنین تنوع ضربههای ضخیم و نازک موجود در خوشنویسی قلمو میباشد.