ایرانیان جهان

آخرين مطالب

واکنش مثبت آمریکا به نطق پزشکیان در سازمان ملل /قبل از آنکه منطقه به آتش کشیده شود باید اسرائیل متوقف شود /هیچ مشکلی با مردم آمریکا نداریم ایالات متحده آمریکا

واکنش مثبت آمریکا به نطق پزشکیان در سازمان ملل /قبل از آنکه منطقه به آتش کشیده شود باید اسرائیل متوقف شود /هیچ مشکلی با مردم آمریکا نداریم
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کامران فولادی، نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس، روز جمعه در گفتگویی تاکید کرد: مسعود پزشکیان در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل، با اعلام نظر مواضع جمهوری اسلامی گفته که ایران اسلامی به دنبال صلح و ثبات و امنیت در سراسر جهان است و به دنبال جنگ و خونریزی نیست.
بنابر روایت ایرنا، وی اظهارداشت : وی در این سخنرانی همچنین مواضع جمهوری اسلامی ایران را در خصوص جنایات رژیم غاصب و اشغالگر اسرائیل بیان کردند که امید داریم آنچه که وعده صادق رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند این رژیم از صفحه روزگار محو بشود.
به گفته نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی پزشکیان در این سخنرانی به خوبی مواضع جمهوری اسلامی را در خصوص محور مقاومت بیان کرد.
فولادی خاطرنشان کرد : پزشکیان همچنین به شهید رییسی شهید خدمت در این سخنرانی اشاره کرد که بسیار محور مهمی بوده است. عمده محور سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل مد نظر ملت ایران و رهبر معظم انقلاب بوده است.
وی صلح و عدالت و نابرابری در دنیا و دوگانگی رفتارها در نظام سلطه و استکبار جهانی و مبارزه با تروریسیم در جهان دیگر موارد موکد سخنان رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل برشمرد که بر آن تاکید داشت.
فیاضی: مواضع ملت ایران به خوبی از سوی رئیس جمهور در سازمان ملل مطرح شد همچنین عبدالوحید فیاضی، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، روز پنجشنبه در گفتگویی با ایرنا افزود : رییس جمهوری در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به خوبی توانست موارد مهمی از مباحث جهانی و آنچه مواضع جمهوری اسلامی ایران بود، مطرح و از آنها دفاع کند.
وی اظهار داشت: رییس جمهور در این سفر سه روزه برنامه های متعددی داشتند که یکی از برنامه های مهمی که کانون توجه جهانیان هم به طور معمول قرار می گیرد سخنرانی او در مجمع عمومی سازمان ملل بود که به خوبی از جمهوری اسلامی نمایندگی کرد.
وی صلح و عدالت و نابرابری در دنیا و دوگانگی رفتارها در نظام سلطه و استکبار جهانی را جمله محورهای موکد سخنان رییس جمهور برشمرد و گفت: این موارد از جمله مواضع خوب رییس جمهور بود که بر آن تاکید ویژه داشت.
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد : در این سخنرانی رییس جمهور به مبحث مهم محور مقاومت به خصوص مباحث لبنان و غزه تاکید ویژه داشته است.
فیاضی یادآور شد: رییس جمهور همچنین به مبارزه با تروریسیم در جهان با بیان مصداق سردار شهید سلیمانی اشاره داشتند که مواضع خوبی بوده است.
شهریاری: رئیس‌جمهور پیام صلح را به گوش جهان رساند بنابر روایت ایرنا، محمدمهدی شهریاری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌وگویی، درباره سخنان مسعود پزشکیان، در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نطق بسیاری خوبی ایراد کرد و به درستی موضوع تعامل سازنده جمهوری اسلامی با جهان را به گوش همه کشورها رساند و بر موضوع تعاملات بین المللی سازنده همراه با احترام متقابل بین کشورها تاکید کرد.
وی افزود: کشورهای حاضر در مجمع عمومی سازمان ملل به ویژه آمریکا نیز به نطق پزشکیان واکنش مثبتی نشان دادند و رسانه‌های آمریکایی نیز به آن اشاره کردند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی درباره گفتمان صلح و توقف فوری خشونت که رئیس جمهور در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل به آن اشاره کرد، گفت: رئیس جمهور بسیار دقیق و حساب شده به موضوع وحشیگری رژیم صهیونیستی در منطقه به خصوص علیه مردم فلسطین و لبنان اشاره کرد، مبنی براینکه جامعه جهانی باید با انجام اقداماتی فوری، پیش از آنکه صهونیست‌ها تمام منطقه را به آتش بکشند، جنایت‌های این رژیم را متوقف کنند.
شهریاری درباره پیشنهاد رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه تمام مردم فلسطین آینده خود را با برگزاری همه پرسی تعیین کنند، یادآور شد: باید همه کشورها به سمت منطقه متحد و قوی حرکت کنند که این موضع نیز در سخنان رئیس جمهور مشهود بود. البته همانطور که رئیس جمهور به آن اشاره کرد، ایران خواهان صلح است و با هیچ کشوری به دنبال دعوا نیست. بلکه صلح و امنیت پایدار را برای تمام کشورهای جهان دنبال می‌کند.
وی درباره دیدارهایی که رئیس‌جمهور در نیویورک با مقامات سایر کشورها انجام داد، تصریح کرد: این دیدارها می‌تواند اثرات اقتصادی مهمی برای کشور به همراه داشته و قیمت دلار و ارز به ثبات برسد که در چند ماه گذشته چنین بوده و در نهایت نتیجه آن بهبود سرمایه گذاری در کشور است.
نماینده مردم بجنورد در مجلس، تیم همراه رئیس‌جمهور را بسیار حرفه‌ای توصیف کرد و گفت: امیدواریم اقدامات مثبت تیم همراه رئیس‌جمهور در دیدار با مقامات سایر کشورها به کاهش فشار تحریمی علیه جمهوری اسلامی ایران منجر شود.
شهریاری با بیان اینکه رئیس‌جمهور در سخنان خود در مجمع عمومی سازمان ملل، به تغییر سیاست‌های اروپا و آمریکا در قبال ایران تاکید کرد، افزود: پزشکیان نیز به این موضوع اشاره کرد که دولت چهاردهم سیاست تغییر را در برنامه خود لحاظ کرده است و امیدوار است کشورهای غربی نیز به این شرایط توجه ویژه نشان دهند.
وی با بیان اینکه آمریکا در شرایط فعلی به دنبال تشدید بحران با جمهوری اسلامی نیست، گفت: آمریکایی‌ها هم می‌توانند خواهان ارتباطات بیشتری با جمهوری اسلامی شوند و در قالب فضای بین المللی و برجام، رویکرد جدیدی را در تعامل با ایران به وجود بیاورند.
نماینده مردم بجنورد در مجلس خاطرنشان کرد: قاطبه نمایندگان در فضای جلسه علنی مجلس به سخنان رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل نگاه مثبتی داشتند و امیدواریم کشورهای جهان به خصوص کشورهای غربی برای ایجاد جهانی بهتر، از گذشته درس بگیرند و در تعامل با جمهوری اسلامی حسن نیت خود را نشان دهند.
امام جمعه بجنورد: رییس‌جمهور به خوبی از جبهه مقاومت دفاع کرد حجت الاسلام رضا نوری روز جمعه در گفتگویی با ایرنا در خصوص سخنرانی رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اظهار کرد: رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان سخنان بسیار خوبی در دفاع از مظلومیت مردم فلسطین داشتند و قدردان این اقدام هستیم.
وی افزود: پزشکیان بارها حمایت خود را از جبهه مقاومت اعلام کرده اند.
نوری با بیان اینکه ایران خواستار صلح در جهان است، گفت: همان گونه که رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل اعلام کرد، جمهوری اسلامی ایران هیچ مشکلی با مردم آمریکا و یا دیگر ملت ها ندارد بلکه مخالف زوگویی قدرت های جهانی است.
امام جمعه بجنورد تصریح کرد: در واقع جمهوری اسلامی ایران مخالف ظالم است و در برابر زورگویان مقاومت می کند.
نوری خاطرنشان کرد: پزشکیان همانند بسیاری از مسوولان عالی نظام جمهوری اسلامی در این سخنرانی گفت که ما با مردم جهان مشکلی نداریم بلکه مخالف اقدامات زورگویانه هستیم.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: اکنون نیز بسیاری از دانشجویان آمریکایی در کنار مردم ایران ایستاده اند و علیه جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان شعار می دهند.
27219
کد خبر 1963165

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1213594/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عرضه سری شیائومی 14 تی بدون شارژر؛ اتحادیه اروپا شیائومی را هم محدود کرد

23 کشته و زخمی براثر سیلاب در استان ننگرهار افغانستان

ناوهواپیمابر چین در اقیانوس آرام سرگرم تمرینات پروازی

سیوهای دیدنی شزنی در لیگ قهرمانان اروپا؛‌ او در آستانه پیوستن به بارسلونا است+ فیلم

کرمان یک سره خشم بر ضد اسراییل+فیلم

بیانیه جامعه الزهرا (س) در حمایت از جبهه مقاومت و ملت لبنان

قرعه دشوار نوشاد در تنیس روی میز «گرند اسمش» چین

حادثه طبس بررسی و با خاطیان برخورد قاطع شود

امام جمعه کرج: جریان نفوذ دائم دنبال موقعیت برای ارتباط با امریکا هستند

امام جمعه مشهد: مسئولین معادن را پس از تامین تجهیزات راه‌اندازی کنند/ رژیم صهیونیستی ابزار جهان‌خواری آمریکا

آمریکا دشمن شماره یک اسلام و امت اسلامی است

قصرشیرینی ها در حمایت از محور مقاومت و حزب‌الله لبنان راهپیمایی کردند + فیلم

مسئولان برای پیشرفت کشور چشم امید به غرب و آمریکا نداشته باشند

خلأهای قانونی در حوزه معادن خراسان جنوبی شناسایی شود

امام جمعه کرج: جریان نفوذ با پول شبکه‌سازی می‌کند

قطع برق میلیون‌ها مشترک در پی وقوع طوفان قدرتمند در آمریکا

انتقال نفت خام و گاز مایع ایران به سوریه و شرق آسیا، بهانه تحریم جدید آمریکا علیه ایران شد

نتانیاهو بیانیه جدید صادر کرد

نوشابه کوکاکولا برای همیشه از ایران رفت!

راهپیمایی مردم شهرستان فریدن در حمایت از مردم فلسطین و لبنان

ترامپ: آماده مذاکره با ایران درباره نسخه جدید توافق هسته‌ای هستم

علت حادثه معدن طبس دقیق بررسی شود

راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان برگزار شد

ترامپ مدعی آمادگی برای مذاکره با ایران درباره نسخه جدید توافق هسته‌ای شد

فایننشال تایمز: نیروهای جدید اوکراینی از پست‌های خود فرار می‌کنند

دیدار استارمر و میقاتی در سازمان ملل

فعالان گردشگری عراق و عمان از جاذبه های دزفول دیدن کردند

رایزنی گردشگری ایران وعراق

نقش شهدای دفاع مقدس در تحولات ژئوپلیتیک منطقه

عراقچی: بریکس باید به قطب اقتصادی جدیدی تبدیل شود

عدم تحقق رشد اقتصادی ایرانی‌ها را فقیر کرد/ عبداللهی: صادرات ما ارزان‌تر ‌و واردات ما گران‌تر شده است

احتمال منتفی شدن حضور شزنی در بارسا/کاتالان‌ها نقره‌داغ شدند

رکورد خاص برای آقای خاص در فنرباغچه

اپل و متا از پذیرش «پیمان هوش مصنوعی» اتحادیه اروپا خودداری کردند

فریاد مرگ بر اسراییل در مازندران طنین انداز شد

اولین واکسن آبله میمونی برای استفاده جهانی تایید شد

احتمال سیلاب در 12 ولایت افغانستان

جنایات اسرائیل مایه شرم بشریت است

شهرام پور صفی مردی که 20میلیون دلار می ارزد، کیست؟

اسرائیل عقب نشست/ نتانیاهو از بررسی طرح آتش بس لبنان خبر داد

بیانیه نتانیاهو درباره پیشنهاد آمریکا برای آتش‌بس

1100 لوح هخامنشی از آمریکا به ایران بازگردانده شد

آمریکا و اسرائیل با ایجاد شایعه و دروغ خود را حق جلوه می‌دهند

هم خدا را می‌خواهند هم کدخدا

ماجرای خبرسازِ خودکار‌های اهدایی پزشکیان در آمریکا

نوشابه کوکاکولا دیگر در ایران تولید نمی‌شود!

پیشتازی معنادار نامزد ریاست جمهوری آمریکا در ایالت های کلیدی

بحران جدی بین زلنسکی و جمهوریخواهان آمریکا

اعلام انزجار مردم تبریز از جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیستی

ایالات‌ مهم آمریکا در تصرف هریس