ایرانیان جهان

آخرين مطالب

اژه‌ای: تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در همه حوزه‌ها به‌ویژه انرژی را برعهده داریم افغانستان

  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - به گزارش حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در ادامه سلسله جلسات و نشست‌‎های هم‌اندیشی خود با اعضای کمیسیون‌ها و فراکسیون‌های مجلس شورای اسلامی با اعضای کمیسیون «انرژی» مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای برگزار کرد.
رئیس قوه قضاییه در این نشست با اشاره به شهادت مجاهد کبیر و پرچمدار مقاومت، دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید حسن نصرالله، به دست جنایتکار رژیم صهیونیستی اظهار داشت: سید حسن نصرالله به معنای واقعی کلمه یک روحانی مجاهد و نستوه بود که بیش از 30 سال، لحظه لحظه عمر خود را به جهاد در برابر دشمنان اسلام و انسانیت سپری کرد و در آخر مزد جهاد خالصانه خود را با شهادت دریافت کرد.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
رئیس قوه قضاییه با اشاره به موضوع ناترازی انرژی در کشور گفت: هر سه قوه باید با تعامل و همفکری، در قبال معضل ناترازی انرژی در کشور یک اقدام عاجل انجام دهیم. اگر تدبیری نیندیشیم، مشکلات ما در این حوزه در آینده، مضاعف می‌شود. در این راستا نیاز به سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی است؛ در قوه قضاییه مبتنی بر وظایف و مسئولیت‌های خود، آمادگی تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در همه حوزه‌ها به‌ویژه حوزه انرژی در کشور را داریم.
رئیس دستگاه قضا با اشاره به موضوع ترک فعل‌ها که در سخنان یکی از نمایندگان مجلس مطرح شد، گفت: باید توجه داشت که طبق قانون هر ترک فعلی، جرم محسوب نمی‌شود و قوه قضاییه نمی‌تواند به آن ورود داشته باشد؛ البته سازمان بازرسی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های دستگاه قضا می‌تواند مبتنی بر ضوابط به موضوعِ ترک فعل‌ها ورود داشته باشد و مراتب را گزارش دهد یا سایر اقدامات مقتضی را ترتیب دهد؛ اما در مجموع، زمانی قوه قضاییه می‌تواند به عنوان ترک فعل، به یک موضوع ورود کند که قانون، انجام آن فعل را الزام کرده باشد و یا عدم انجام فعلی، به لحاظ حقوقی، سبب تضییع حقی شده باشد.
اهتمام قوه قضاییه در رفع مسائل مزمن حوزه زمین و اسناد مالکیت مردم
رئیس عدلیه در ادامه با اشاره به اهتمام قوه قضاییه به رفع مسائل مزمن حوزه زمین و اسناد مالکیت مردم در نقاط مختلف کشور گفت: یکی از اولویت‌های کاری خود را حل مسائل مزمن حوزه زمین و اسناد مالکیت مردم در سراسر کشور ترسیم و تعیین کرده‌ایم و طی مدت اخیر مشکلاتیدر برخی موارد چندین دهه‌ای مردم نقاط مختلف کشور در حوزه زمین و اسناد مالکیت را رفع کرده‌ایم و درصدد هستیم این رویه را با قوت ادامه دهیم.
ممکن است رسیدگی به پرونده‌های موقوفی سال‌ها طول بکشد
قاضی‌القضات با اشاره به موضوع موقوفات، گفت: چنانچه بخواهیم بر اساس آیین دادرسی به پرونده‌های اراضی موقوفی رسیدگی کنیم، شاید سال‌ها طول بکشد تا در یک پرونده به نتیجه نهایی نائل شویم؛ از اینرو با مسئولان در حال صحبت و بررسی هستیم تا برای تسریع و تسهیل فرآیند رسیدگی به مقوله زمین‌های موقوفی به تدبیر و تمهیدی دست پیدا کنیم.
محسنی اژه‌ای افزود: ما کارگزاران حکومتی هستیم و به هیچ‌وجه شایسته نیست که در حکومت ما یک مسئله، بعضاً چندین دهه بر روی زمین بماند و حل نشود؛ باید در راستای منافع مردم و کشور، تمامی این مشکلات و معضلات مزمن را در اسرع وقت رسیدگی و رفع کنیم.
رئیس عدلیه با اشاره به موضوع قاچاق، اظهار داشت: سال گذشته در جریان سفر به مازندران، یک پرونده در خصوص اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق فروش آرد‌های یارانه‌ای در بازار آزاد را شخصاً پیگیری کردم؛ در آنجا مسئول مربوطه از مسئولیت خود شانه خالی می‌کرد، اما من تاکید داشتم که مگر شما در حوزه نگه‌داری و توزیع آرد مسئولیت نداشتید، پس چگونه میزان قابل توجهی آرد یارانه‌ای سر از بازار آزاد درآورده است؟ به هر حال مُراد و منظور من از طرح این مثال، آن بود که خودِ ما بعنوان کارگزاران حکومت نسبت به بسیاری از مسائل که اکنون به معضل مزمن تبدیل شده‌اند، مسئولیت و وظیفه داریم و باید در جهت رفع آنها اقدامات عاجل انجام دهیم.
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد: رفع این معضلات و مشکلات مزمن که سالهاست دامن‌گیر کشور است و در برخی موارد چندوجهی هستند، با درد و دلِ من و شما رفع نمی‌شود باید همه قوا و دستگاه‌های مسئول با برگزاری سلسله جلسات تخصصی، بررسی‌های دقیق، موشکافانه و عالمانه انجام دهیم و هر قوه و دستگاهی که به وظیفه و مسئولیتش عمل نکرده را موظف به اجرای قانون و مسئولیت‌هایش کنیم؛ بر همین اساس، باید تاکید کنم که مشکلات حوزه قاچاق سوخت و غله و مشکلات حوزه کوله‌بری و ته‌لنجی‌ها از سنخ مسائل چندوجهی است که باید همه قوا در رفع آنها تشریک مساعی و تدبیر عاجل و عالمانه داشته باشند.
وی تصریح کرد: من بسیار مایل بودم که در این جلسه، بر روی برخی مشکلات اولویت‌دار کشور، دست گذاشته شود و برای اتخاذ تدبیر در خصوص آنها چاره‌اندیشی کنیم.
تشریح نحوه رسیدگی پرونده‌های کثیرالشاکی
رئیس عدلیه در ادامه با اشاره به نحوه رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی در قوه قضاییه، اظهار داشت: از آن جهت که این بستر در کشور ایجاد نشده که مردم دارایی‌های خود را در یک محل اطمینان‌بخش سرمایه‌گذاری کنند شاهد هستیم آنها به‌ناچار و یا از روی غفلت، سرمایه و دارایی خود را به فردی می‌سپارند که سود نامتعارف به آنها می‌دهد و آنها هیچگونه تحقیقی درخصوص فرایند کاری آن فرد نکرده‌اند؛ همین امروز پرونده‌ای کثیرالشاکی را در دست بررسی داشتم که متهم بیش از 2 هزار میلیارد از مردم دریافت کرده بود و وقتی با شکات صحبت می‌کردم، آنها در پاسخ به سؤالات من ناظر بر اینکه «آیا این سود نامتعارفِ وعده داده شده، شما را به شک نرساند؟» و یا اینکه «آیا تحقیقی از فرآیند کاری متهم به عمل آوردید؟» پاسخ مشخصی نداشتند!
قاضی‌القضات خاطرنشان کرد: به هر روی قوه قضاییه نسبت به دستگیری متهمان پرونده‌های کثیرالشاکی و شناسایی اموال آنها جهت احقاق حق مردم و مالباختگان نهایت تلاش خود را می‌کند و در این مسیر تمامی راه‌های مشروع موجود را می‌پیماید.
محسنی اژه‌ای تصریح کرد: ما برای تحقق این مهم از دستگاه‌های مختلفی کمک می‌گیریم و حساب‌های متهمان را به دقت ردیابی می‌کنیم؛ طی ماه‌های اخیر دستور داده ام در این مسیر حتی به سراغ دیگر بستگان متهم یا متهمین این قبیل پرونده‌ها نیز بروند تا بررسی کنیم آیا آنان افزایش سرمایه غیرعادی داشته‌اند یا خیر؟ و اگر داشته‌اند، منشاء این افزایش سرمایه‌شان را بررسی و مُداقه می‌کنیم؛ همچنین از شکات پرونده‌های کثیرالشاکی نیز نظرخواهی و سؤال می‌کنیم تا ببینیم آیا آنان درخصوص شناسایی اموال متهم یا متهمین، اطلاع و نقطه‌نظراتی دارند یا خیر؟
رئیس قوه قضاییه درباره موضوع تخریب بنا‌ها و مستحدثات غیرمجاز نیز که از جانب یکی از نمایندگان مجلس با ذکر مصادیقی مطرح شد، گفت: درخصوص اینکه برخی از مردم در نقاط مختلف معتقدند چنانچه فردی ثروتمند و مُتمکن اقدام به ساخت بنای غیرمجاز کند، با او کاری ندارند، اما به عنوان مثال آلونک یک کشاورز زحمتکش را تخریب می‌کنند، باید بگویم که مؤکداً تاکید کرده‌ایم که در زمینه تخریب بنا‌ها و مستحدثات غیرمجاز، هیچگونه تفاوت و تمایزی وجود نداشته باشد.
منبع: ایرنا
عضو شوید: آخرین اخبار کشور را در این صفحه اینستاگرام دنبال کنید
لینک کوتاه: https://shrr.ir/001Dob لینک کپی شد 0 گزارش خطا برچسب ها: اژه ای غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضائیه رییس قوه قضاییه اخبار مرتبط آغازبه‌کار دادگاه صلح در چند حوزه قضایی دیگر استان خراسان رضوی جزئیات بارگذاری اطلاعات سازمان ثبت اسناد در درگاه ملی مجوز‌ها اعلام شد رئیس قوه قضائیه برای شهادت سردار عباس نیلفروشان پیام تسلیت صادر کرد فلسفه دادگاه صلح کمک به تسریع سازش در پرونده است ارسال نظرات دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد. نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد. پربازدید همسر و فرزندان سیدحسن نصرالله را بیشتر بشناسیم | خانواده‌ای مبارز و شهادت طلب + تصاویر و ویدئو پاسخ پازل امروز میجر (یکشنبه 8 مهر 1403) نتیجه و ویدئو خلاصه بازی برزیل و مراکش در جام جهانی فوتسال (8 مهر 1403) | صعود سلسائو به نیمه نهایی تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و پاختاکور در لیگ نخبگان | تیم گاریدو به دنبال اولین برد آسیایی تاریخ و ساعت بازی استقلال و السد در لیگ نخبگان | آخرین فرصت نکونام؟ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، امروز (8 مهر 1403) در مجلس بررسی می‌شود | احکام جدید حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ آموزش کاردستی | پرچم فلسطین شعر کودک | بچه‌های تنها پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (یکشنبه، 8 مهر 1403) | خروج سامانه بارشی از استان نتیجه فوتسال اوکراین و ونزوئلا در جام جهانی(8 مهر 1403) پخش زنده بازی منچستریونایتد و تاتنهام (8 مهر 1403) + تماشای آنلاین قیمت دلار و طلا ریخت (8 مهر 1403) لابی اطرافیان نکونام برای جانشینی مورایس! ترکیب احتمالی استقلال برابر السد در لیگ نخبگان آسیا | نسخه نکو برای فرار از بحران افزایش دوونیم‌برابری هوای پاک در مشهد نسبت به سال گذشته عربستان سعودی: تمام کشورها را دعوت می‌کنیم فلسطین را به رسمیت بشناسند مهرداد محمدی در ترکیب اصلی استقلال مقابل السد ویدئو | تصاویر اختصاصی شهرآرانیوز از سالن محل برگزاری دیدار برزیل و مراکش (8 مهر 1403) جباری: دلال‌ها باشگاه استقلال را دوره کرده‌اند| حقدوست تیم را به هم ریخت و رفت واکنش یک شاعر به شهادت سید مقاومت؛ نام نصرالله می‌میرد مگر؟ چندرسانه ای بیشتر

ایرانیان جهان

04:02 مصاحبه اختصاصی شهرآرانیوز با کادرفنی و بازیکنان تیم ملی افغانستان در ازبکستان

ایرانیان جهان

04:55 ویدئو| حجّار حرم| روایتی از سنگتراشی که سنگ مضجع امام هشتم را تراشید

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

سرخط خبرها ویدئو| حمله به محیط‌بان پس از شکار مرال منابع پزشکی: پیکر شهید سید حسن نصرالله سالم است نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و تاتنهام در لیگ جزیره| مصیبت تن‌هاخ حمله رژیم صهیونیستی به الحدیده 4 شهید و 29 زخمی برجای گذاشت (8 مهر 1403) نحوه خرید بلیت بازی تراکتور و موهان باگان + لینک و جزئیات عراقچی: خون سید حسن نصرالله نوید پیروزی حق بر باطل خواهد بود سرلشکر سلامی در منزل شهید نیلفروشان حضور یافت بکارگیری نیروی کار ناشنوا در صنعت حمل و نقل‌ هوایی کشور نتیجه فوتسال اوکراین و ونزوئلا در جام جهانی(8 مهر 1403) اعلام آمادگی 1200 نفر از پزشکان و اساتید برای خدمات درمانی به مردم لبنان (8 مهر 1403) پزشکیان: باید کنار حزب‌الله لبنان بایستیم تجلیل شخصیت‌های دانشگاهی سوریه از تمدن کهن ایرانیان گزارش تصویری | اجتماع بزرگ «حزب الله زنده است» در مشهد پزشکیان: صهیونیست‌ها برای بقای خود جنگ را درخاورمیانه گسترش ‌می‌دهند رژیم صهیونیستی: با هماهنگی آمریکا به یمن حمله کردیم هشدار رگبار باران و وزش باد شدید در خراسان رضوی و دیگر نقاط کشور استانداران جدید آذربایجان‌شرقی و همدان منصوب شدند سه شهرک صهیونیست‌نشین زیر موشک‌باران حزب الله (8 مهر 1403) سامان قدوس هم‌بازی قائدی و مغانلو شد + عکس ادعای روزنامه رژیم اسرائیل درباره حمله زمینی به لبنان پربحث پرطرفدار تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل پاراگوئه در جام جهانی ازبکستان درباره پیشینه مزرعه قدیمی «مال‌آباد» | همزاد تاریخی مشهد در شمال شهر فراخوان اعزام نیرو‌های داوطلب به لبنان (شنبه 7 مهر 1403) مخالفان تعطیلی پنجشنبه‌ها چه می‌گویند؟ ویدئو خلاصه بازی استقلال و پرسپولیس در دربی(4 مهر 1403) اورونوف هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد پلمب 8 سالن زیبایی در محدوده بولوار وکیل‌آباد مشهد (3 مهر 1403) آمادگی جامعه سازمان بسیج شهرداری مشهد برای جهاد با دشمن صهیونیستی تصادف شدید 2 خودروی سمند در بلوار اندیشه مشهد حادثه آفرید (3 مهر 1403) تشکیل اولین جلسه ستاد بررسی و هماهنگی بازی ایران و قطر در مشهد قَبای گران مدارس بر تن دانش‌آموزان | نارضایتی والدین از قیمت زیاد و کیفیت پایین لباس فرم مدارس پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر پاراگوئه در جام جهانی فوتسال ازبکستان (4 مهر 1403) + تماشای آنلاین زمان بازی ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی فوتسال ازبکستان کشف بیش از 2 هزار کیلو آرد یارانه‌ای روستایی از یک منزل مسکونی در مشهد دو زلزله بالای 4 ریشتر در بجنورد | اعزام تیم‌های ارزیاب برای بررسی خسارت‌های زلزله بجنورد (یک مهر 1403) حزب‌الله شهادت سیدحسن نصرالله را تأیید کرد تکذیب ادعای سیاوش اکبرپور | دستور وزیر باعث میزبانی مشهد از بازی ایران-قطر شد درباره سفر وزیر ورزش و جوانان به مشهد | دولت پای کار میزبانی مشهد پخش زنده بازی ایران و فرانسه در جام جهانی فوتسال (اول مهرماه 1403) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و مراکش در جام جهانی(5 مهر 1403)| خجالت آور بودید آقای شمسایی! تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل آرژانتین در جام جهانی ازبکستان تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل اوکراین در جام جهانی ازبکستان تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل آنگولا در جام جهانی ازبکستان ویدئو | گل اول افغانستان به آرژانتین در جام جهانی فوتسال (28 شهریور 1403) تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان مقابل پاراگوئه در جام جهانی ازبکستان پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر پاراگوئه در جام جهانی فوتسال ازبکستان (4 مهر 1403) + تماشای آنلاین راهنمای دریافت الماس در فصل جدید INTERLUDE همسترکامبت پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر آنگولا در جام جهانی فوتسال ازبکستان (25 شهریور 1403) + تماشای آنلاین ویدئو | گل پنجم افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (25 شهریور 1403) مصاحبه اختصاصی شهرآرانیوز با کادرفنی و بازیکنان تیم ملی افغانستان در ازبکستان ویدئو | گل اول افغانستان به آنگولا در جام جهانی فوتسال (25 شهریور 1403) ویدئو خلاصه بازی استقلال و پرسپولیس در دربی(4 مهر 1403) پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر اوکراین در جام جهانی فوتسال ازبکستان (31 شهریور 1403) + تماشای آنلاین همه چیز در مورد ورزشگاه ثامن الائمه (ع) مشهد + ظرفیت، امکانات و آدرس ویدئو | خلاصه بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آنگولا در جام جهانی فوتسال (25 شهریور 1403) اورونوف هواداران پرسپولیس را خوشحال کرد پخش زنده بازی تیم ملی فوتسال افغانستان در برابر آرژانتین در جام جهانی فوتسال ازبکستان (28 شهریور 1403) + تماشای آنلاین کدمورس جدید همسترکامبت (چهارشنبه 28 شهریور 1403) + آموزش کلید مینی‌گیم و کارت‌های امروز همستر نتیجه بازی تیم‌های ملی فوتسال افغانستان و آنگولا در جام جهانی فوتسال (25 شهریور 1403) | شاگردان مرتضایی امیدوار به صعود گریستن برای پیروزی، تجربه‌ای تازه برای یک افغانستانی

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

{*Start Google Analytics Code*}

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1216071/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

فراخوان مرسدس آمریکا برای 27 هزار خودرو

شهادت 33 شهروند و 97 زخمی در حمله رژیم اسرائیل به شرق لبنان

دردسرهای پیمان سپاری ارزی برای تاجران افغان

جهاد اسلامی فلسطین حملات رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن را محکوم کرد

پایان عمر رژیم جعلی صهیونیستی نزدیک است

عکس/ تظاهرات ضد اسرائیلی پاکستانی‌ها مقابل کنسولگری آمریکا

‍ گروه‌های مقاومت در بیانیه‌هایی به شهادت رسیدن دبیرکل حزب الله لبنان در حمله جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را تسلیت گفتند.

شهادت مرزبان ایرانی از داخل افغانستان در شهرستان هیرمند + جزییات

بایدن: باید مانع از جنگ تمام عیار در منطقه شویم

محکومیت حمله اسرائیل به الحدیده از سوی جهاد اسلامی فلسطین

چشمان گریان خبرنگار در هنگام گزارش کشتار اسرائیل در صیدای لبنان (زیرنویس فارسی)

ایران 0 – عراق 1/ نوجوانان ایران به عراق باخت

لحظه اصابت پهپاد مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات + فیلم

بایدن: باید مانع وقوع جنگ تمام عیار در خاورمیانه شویم

درخواست بایدن برای جلوگیری از جنگ فراگیر در منطقه

حمله رژیم صهیونیستی به یمن پنج شهید و 45 زخمی برجای گذاشت

از انتخابات امریکا چه خبر؟؛ از جنجال تزئینات ملانیا ترامپ تا مهارت هریس در آشپزی

15 فیلم برتر تاریخ سینما در مورد جنگ داخلی آمریکا

رئیس جمهور 81 ساله آمریکا: باید از وقوع جنگ فراگیر در غرب آسیا جلوگیری شود

داماد ترامپ: اسرائیل کار را تمام کند!

هیچ کشوری با نبرد نظامی به پیروزی نرسیده که رژیم اسرائیل بتواند

توئیت وقیحانه داماد ترامپ درباره لبنان

آمار شهدای حمله اسرائیل به الحدیده اعلام شد

ترس بایدن و نتانیاهو از وحدت میادین!

شکست نوجوانان ایران مقابل عراق در دیدار دوستانه اردوی قطر

لاپید : اسرائیل در باتلاق اقتصادی فرو رفته است

وبسایت نزدیک به جبهه پایداری: آیا از عقب‌نشینی غیرتاکتیکی قبلی درس می‌گیریم؟

پیش‌بینی تحلیلگر اسرائیلی درباره احتمال حمله زمینی به لبنان

رویای خام نتانیاهو برای برقراری نظم جدید در خاورمیانه

حمله موشکی مقاومت عراق و حزب الله به اسرائیل

شکست تیم ملی نوجوانان برابر عراق در یک بازی تدارکاتی

خبر مهم مقاومت اسلامی عراق

ایران 0 - عراق 1/ نوجوانان ایران به عراق باخت

(ویدئو) لحظه اصابت پهپاد مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات

بررسی لایحه اجازه افزایش سهمیه دولت جمهوری اسلامی ایران در صندوق بین‌المللی پول در کمیسیون اقتصادی

خبر همه برای کارمندان و کارگران درباره حقوق 1403

اردن هاب لجستیکی منطقه می‌شود؟

فیلم| اجتماع عشایر عرب خورستان در محکومیت شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان

بازی‌های آینده منچستریونایتد؛ حکم اخراج اریک تن هاخ امضا می‌شود؟

فیلم| طنین شعار مرگ بر اسراییل دانشجویان بوشهر در ساحل خلیج فارس

امام جمعه شهر اهِل لامرد جنایت اسراییل در شهادت سیدحسن نصرالله را محکوم کرد

لزوم تشکیل ستاد ملی گذر برای افزایش ترانزیت خارجی

تصاویر شهید سید حسن نصرالله روی سازه برج آزادی تهران

«مشهد چهره»، بزرگترین سند روایت مشهد الرضا(ع) است

شهردار مشهد: خدمات شهرداری ویترین خدمات نظام جمهوری اسلامی است

بایدن: باید از وقوع جنگ تمام عیار در خاورمیانه جلوگیری کنیم

هدایی قهرمان تنیس‌روی‌میز تگزاس شد

اهداف حساس اسرائیل و آمریکا را درهم می‌کوبیم

بایدن: باید از وقوع جنگ فراگیر جلوگیری شود

بایدن: باید مانع وقوع جنگ شویم