ایرانیان جهان

آخرين مطالب

گوشی‌های اقتصادی بلک ویو اخبار ایران

گوشی‌های اقتصادی بلک ویو
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - اقتصاد24- از آنجایی که برند بلک ویو هم مانند سایر کمپانی‌ها گوشی‌های خود را در دسته بندی‌های متنوع پرچمدار، میان رده و اقتصادی روانه بازار می‌کند، در نتیجه این امکان را به شما می‌دهد تا با پرداخت هزینه کم بتوانید موفق به خرید گوشی بلک ویو ارزان قیمت شوید.
گوشی موبایل بلک ویو مدل Shark 8 4G یکی از گوشی‌های ارزان قیمتی که توسط برند بلک ویو تولید شده و می‌تواند برای گذران روزهای عادی گزینه مناسبی برای شما باشد، گوشی بلک ویو مدل شارک 8 با پشتیبانی از اینترنت 4G است.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
این گوشی با توجه به ابعاد صفحه نمایش بزرگی که دارد، از وزنی کم‌تر از 200 گرم بهره می‌برد، بنابراین گزینه مناسبی برای بچه‌های مدرسه‌ای و سالمندان است. نمایشگر 6.78 اینچی آن از رزولوشن 1080 در 2460 پیکسل پشتیبانی می‌کند که می‌تواند برای نمایش انواع محتوا مانند فیلم و سریال، ویدیوهای آموزشی، وبینارها و کار با اپلیکیشن‌های مختلف بسیار نمایشگر کاربردی و مناسبی باشد. خوشبختانه نمایشگر Shark 8 4G از نرخ نوسازی 120 هرتزی هم پشتیبانی می‌کند و می‌تواند بستر کار کردن با گوشی را برای شما روان کند.
گوشی Shark 8 4G بلک ویو به تراشه‌ای اقتصادی با نام Helio G99 مجهز شده که عملکرد خوبی برای بازی کردن ندارد، اما پایداری خوبی برای نگه داشتن شارژ باتری و اجرا اپلیکیشن‌های سبک دارد. برای شارژ باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌توانید از شارژر 33 واتی سیمی خود گوشی استفاده کنید و با یک بار شارژ تا 24 ساعت به کار کردن با گوشی ادامه دهید، همچنین لازم به ذکر است که کمپانی سازنده برای تولید این گوشی از ظرفیت 256 گیگابایت حافظه داخلی و رم 8 گیگابایت استفاده کرده است.
گوشی موبایل بلک ویو مدل Color 8 4G یکی از جدیدترین گوشی‌های ارزان قیمت برند بلک ویو، گوشی مدل کالر 8 است که در سال 2024 با نسخه 4G به بازار آمده است. اگر قیمت گوشی برای شما اهمیت دارد و سقف بودجه پایینی دارید، هیچ ایرادی ندارد، چرا که برندهایی مانند Blackview با تولید گوشی‌هایی شبیه Color 8 4G می‌توانند به طور کامل به دغدغه شما پاسخ درستی را بدهند. برای مثال اگر به گوشی هوشمند کم قیمتی نیاز دارید که زمان زیادی از تولید آن نمی‌گذرد تا مطمئن باشید که حداقل نزدیک به 2 سال آینده آپدیت‌های نرم افزاری شامل حال آن می‌شود، می‌توانید به فکر خرید گوشی موبایل بلک ویو مدل Color 8 4G باشید. این گوشی هوشمند ارزان به نمایشگری 6.75 اینچی مجهز شده که اندازه بزرگی در میان صفحه نمایش‌ها به حساب می‌آید. رزولوشن 720 در 1600 پیکسل می‌تواند کیفیت مناسبی از تصاویر را پیش چشم‌های شما بگذارد، بنابراین نگرانی‌ای بابت خسته شدن چشم‌ها یا اذیت شدن هنگام کار با گوشی وجود ندارد. روی این گوشی اندروید 13 با رابط کاربری Doke OS 4.0 سوار شده است که می‌توانید به راحتی به کار کردن با آن بپردازید. در ارتباط با دوربین هم باید گفت که این گوشی برای تولید محتوا و اشتراک گذاری عکس‌ها در فضای مجازی نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد، اما برای عبور از فعالیت‌های روزمره کیفیت مناسبی دارد و می‌تواند عکس‌های معمولی را برای شما ثبت کند.

ایرانیان جهان

اگر در فکر ارتقا میزان حافظه داخلی 256 گیگابایتی این گوشی از بلک ویو باشید، می‌توانید از طریق اسلات کارت اقدام کرده و کارت حافظه جانبی را قرار دهید. البته توجه داشته باشید که سرعت گوشی که به رم 8 گیگابایتی وابسته است را نمی‌توانید افزایش دهید؛ اما به طور کلی می‌توان با اطمینان گفت که میزان رم و حافظه داخلی این گوشی با هم تناسب دارند و شما را از کار کردن خسته نخواهند کرد.
گوشی موبایل بلک ویو مدل A52 Pro 4G یکی از گوشی‌های بلک ویو که توانست بعد از ورود به جایگاه تقریبا خوبی در میان ارزان قیمت‌های بازار برسد، گوشی مدل آ52 پرو است که هنگام جست‌وجو در گوگل باید دقت کنید که با گوشی a52 سامسونگ اشتباه نگیرید. گوشی A52 Pro در 2 مدل مختلف به دلیل اختلاف در رم و حافظه داخلی روانه بازار می‌شود که شما می‌توانید متناسب با نیاز و بودجه خود برای خرید هر کدام اقدام کنید. سایز صفحه نمایش 6.5 اینچی این گوشی کاملا مناسب تماشا کردن و استفاده در طول روز است و میزان روشنایی مناسب آن هم می‌تواند کمک خوبی در جریان این کاربری باشد. رزولوشن 720 در 1600 پیکسل هم از جمله مشخصات مثبت نمایشگر این گوشی ارزان قیمت به شمار می‌رود.

ایرانیان جهان

خوشبختانه برای شارژ کردن باتری این گوشی می‌توانید از کابل usb type c استفاده کنید و از سرعت شارژ این مدل کابل‌ها بهره ببرید. تراشه قرار داده شده در محصول از نوع Unisoc T606 است. این تراشه پایداری باتری تقریبا مناسبی دارد و در این میان باید در نظر داشته باشید که برای بازی کردن و اجرا برنامه‌های سنگین از گوشی استفاده نکنید چون به نفع شما و عمر گوشی نخواهد بود. سیستم عامل گوشی آ 52 پرو از نوع Android 13 با رابط کاربری DokeOS 4.0 Go است و شما می‌توانید تا 2 سال از آپدیت نرم افزاری هم برخوردار شوید.
چرا گوشی اقتصادی بلک ویو را بخرم؟ جواب این سوال بسیار آشکار است، چرا که بلک ویو در این زمان با این نرخ و قیمت گذاری برندهای مشهور مانند سامسونگ و شیائومی و هواوی در حال عرضه گوشی‌هایی با قیمت‌هایی پایین‌تر است و می‌تواند دغدغه افرادی که نیاز به داشتن گوشی لمسی و هوشمند با پرداخت محدود هستند را به طور کامل حداقل برای 2 سال از بین ببرد، بنابراین محصولات این برند، تولیداتی با ارزش خرید به حساب می‌آیند و نباید چشم بسته از روی آن‌ها عبور کرد.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1230779/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

انگلیس در لیگ ملت‌های اروپا فنلاند را برد

از گور برخاسته: یونان دوباره اروپا را مبهوت می‌کند

اظهارات قالیباف درباره نوشته روی سنگ مزارش

خودرو برقی ناجی اقتصاد چینی ها شد

برنامه آمریکا برای استقرار 100 نیروی نظامی همراه سامانه تاد

پایگاه نظامیان آمریکایی بار دیگر در شرق سوریه هدف قرار گرفت

وزیر خارجه عراق بر مخالفت قاطع عراق با سوءاستفاده از حریم هوایی این کشور تاکید کرد

راه اندازی بازارچه کوله بری نقش مهمی در رفع بیکاری مهران و بدره عراق دارد

داعش برای عراق تهدید نیست

استعفای فرمانده اوکراینی پس از پذیرش مسئولیت برخورد موشک به هواپیمای روس/ آمریکا به اشتباه در بمباران اعتراف کرد /خاطراتی از هاشمی رفسنجانی

ترامپ دست به دامن ارتش آمریکا شد

پرده برداری از آسیب پذیری شدید آمریکا در برابر حمله هسته‌ای | روس ها برای بقا پس از حملات هسته‌ای چکار کردند؟

ایران هم آماده جنگ است و هم صلح! گزینه‌های روی میز ایران برای حل تنش‌ها در خاورمیانه اعلام شد

لیگ ملت‌های اروپا؛ برتری پرگل اتریش و برد یونان در خانه

لیگ ملتهای اروپا/ برتری اتریش و یونان در مقابل رقبا

طرز تهیه ته‌چین آلو اسفناج

ادامه حواشی حضور ترامپ در انتخابات آمریکا/ دستگیری فرد مسلح نزدیک مکان تجمع هواداران او

یک فرد مسلح در نزدیکی گردهمایی انتخاباتی ترامپ بازداشت شد

صادرات سیب بروجرد به کشورهای هند و عراق

از پیشنهاد فتح‌الله‌زاده تا شایعه جدید؛ پاسخ برانکو به استقلال فاش شد

حرکت خطرناک جوان افغانی با پرچم افغانستان در ایران

ترامپ از رایزنی تلفنی با نتانیاهو خبر داد

آیا در عراق استقبالی از امام انجام شد؟/گفته‌های ساواک درباره این رویداد

آنچه باید درباره عملیات پل نادری بدانید

فقر اقتصادی بسترساز گرایش به فرقه ها و جریان های انحرافی است

با مبلغ جایزه هادی چوپان چند تا ماشین می‌توان خرید؟

نرخ بیکاری کاهش یافت

حمایت‌گری بانک مرکزی مهمترین رکن اصلاح نظام بانکی است

طرح ژنرال‌ها؛ نقشه خطرناک اسرائیل برای شمال غزه

جزئیاتی جدید درباره حمله پهپادی مرگبار حزب‌الله؛ زخمی شدن 110 نظامی اسرائیلی

نتیجه و خلاصه بازی فوتبال اتریش

جک گریلیش بدشانس: 500 یورو به آرنولد بدهکار شدم!

صربستان عضویت در بریکس را جایگزینی برای اتحادیه اروپا خواند

مربی سابق استقلال، دستیار سرمربی برزیلی، اسپانیایی شد!

برد تیم کریکت افغانستان در عمان

بازگشت زودهنگام بازیکنان کلیدی میلان و یوونتوس از تیم ملی آمریکا

رونمایی اسرائیل از سامانه دفاع ضدموشکی جدید

پاسخ مدودف در واکنش به اتهام‌زنی جدید رئیس‌جمهور آمریکا به ایران

واکنش جدید آمریکا درباره حمله اسرائیل به ایران

کامالا هریس انگشت بر نقطه حساس گذاشت/پرونده پزشکی که داستان شد

ترامپ تهدیدی برای روابط آلمان با آمریکاست

آلمانی‌ها ترامپ را تهدیدی برای روابط با آمریکا می‌دانند

نتانیاهو و همسرش مهمان خانه ترامپ شدند

حضور خبرساز نتانیاهو و همسرش در خانه ترامپ

جنگ جهانی سوم در راه است

رئیس مجلس آمریکا: سوابق پزشکی ترامپ به مردم آمریکا ربطی ندارد

واشنگتن ترمز جنگ‌طلبی تل‌آویو را می‌کشد؟

قانون مستشاری آمریکایی‌ها چگونه لغو شد؟

ترامپ: نتانیاهو به حرف بایدن گوش نمی‌دهد

دفاع رئیس مجلس آمریکا از ترامپ: سوابق پزشکی ترامپ به مردم آمریکا ربطی ندارد