ایرانیان جهان

آخرين مطالب

مراقب باشید به بهانه لاتاری کلاه سرتان نگذارند! ایالات متحده آمریکا

مراقب باشید به بهانه لاتاری کلاه سرتان نگذارند!
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - به گزارش 9صبح؛ امسال هم مانند همه سالهای گذشته از وقتی مهلت قانونی ثبت نام لاتاری اعلام و قرار شد شیفتگان مهاجرت از تاریخ 11 مهر لغایت 15 آبان یا به عبارتی 2 اکتبر تا پنجم ماه "می" کار ثبت نامشان را انجام دهند بازار تبلیغات رنگارنگ ثبت نام لاتاری هم در گوشه و کنار شهرها ی برگ و کوچک حسابی داغ داغ شده است.
این در حالیست که ثبت نام در سایت لاتاری کلا رایگان است اما اطلاعات محدود و اندک ثبت نام کننده و تسلط کافی نداشتنشان به زبان انگلیسی همواره باعث شده تا فصل ثبت نام لاتاری به فصل درآمد مطلوب مراکز ثبت نام لاتاری تبدیل شود. از شرکت‌ها و موسسات مهاجرتی گرفته تا کافی نت‌ها و حتی عکاسی‌ها! بله حتی عکاسی‌ها چرا که خیلی‌ها معتقدند علت اصلی رد خیلی از افراد از شرکت در قرعه کشی لاتاری عکس نامناسب و خارج از استانداردهای بارگذاری شده متقاضیان است به خاطر هیمن حالا حتی خیلی از عکاسها هم به بهانه این خرده گیری‌ها در بازار ثبت نام لاتاری برای خود بساطی پهن کرده اند و حسابی هم درامدشان از این محل خوب است.
از وقتی شمارش معکوس برای ثبت نام لاتاری 2026 آغاز شده به هر طرف که نگاه می کنیم اگهی‌های ثبت نام لاتاری به چشم می خورد از آگهی‌هایی که روی در و دیوار شهر چسبیده اند و یا به سیمکارت شما پیامک می شود تا تبلیغات رنگارنگی که درفضای مجازی توجهتان را به خودشان جلب می کنند. آگهی‌هایی با این مضمون «ثبت‌نام لاتاری را به روزهای آخر نیندازید» یا «ارائه خدمات شبانه روزی برای ثبت نام لاتاری»، یا «از تخفیف ویژه ما برای ثبت نام لاتاری خود و خانواده تان جا نمانید» و خلاصه صدها پیام و تبلیغی که باعث می شوند حتی اگر تا به امروز به لاتاری و مهاجرت فکر نکرده اید خواندن این متنها قلقکتان می دهد برای یک بار هم که شده شانستان را امتحان کنید .
درست است برنده شدن در لاتاری یکی از ساده ترین و ارزان ترین روش برای مهاجرت به امریکا است و همه به جز کشورهایی که امریکا اعلام می کند شانس شرکت در این قرعه کشی را دارند اما وقتی پای سودجویان و کلاهبرداران به میان می اید باید حسابی حواستان را جمع کنید تا در دامی که به بهانه ثبت نام لاتاری برایتان پهن کرده اند گرفتار نشوید و اجازه ندهید قبل از این که شما به ارزوهایتان برسید این افراد با سرکیسه کردن شماها به ارزوهای ریز و درشتشان برسند ان هم با هزینه‌هایی قابل توجهی که از شما بابت ثبت نام دریافت می کنند.
بررسی‌های ما از بازار ثبت نام لاتاری حکایت از آن دارد که این کار با دریافت حداقل 350 هزار تومان از هر نفر انجام می شود البته این هزینه فارغ از هزینه مشاوره ای است که قرار است برای ثبت نام شما دریافت شود. چرا که معمولا بین 250 تا 500 هزار تومان هم به بهانه ارائه مشاوره‌های تخصصی از متقاضایان دریافت می شود بهانه شان هم ثبت نام تخصصی تر و با دقت تر و البته بالا بردن شانس برنده شدن است! حالا اگر شما متاهل باشید و بخواهید دو شانسه ثبت نام کنید باید عدد قم ثبت نام به ازای هر نفر را ضرب در دو کنید یعنی یک بار خودتان به عنوان سرگروه خانواد ثبت نام کنید و یک بار هم همسرتان تا به قول مراکز ثبت نام کننده شانس برنده شدنتان دو برابر شود. در این میان داشتن یا نداشتن فرزند درسته برای شما به عنوان متقاضی تاثیری ندارد اما برای ثبت نام کنندگان فرق می کند چرا که به ازای هر فرزند حداقل 100 هزار تومان از شما دریافت میکنند این هزینه‌ها البته کف هزینه‌های ثبت نام لاتاری در فصل داغ ثبت نام این قرعه کشی است چرا که اگر هزینه‌های عکاسی ویژه و پکیج‌های متنوع را هم به آن اضافه کنیم چیزی حدود 4 تا 5 میلیون تومان برای هر خانواده اب می خورد همه این‌ها در شرایطی است که اگر شما کمی به زبان انگلیسی مسلط باشید و اطلاعاتتان درباره ثبت نام لاتاری قابل قبول باشد می توانید خیلی ساده و به صورت کاملا رایگان ثبت نام در لاتاری را به صورت رایگان در سایت اصلی آن انجام دهید به همین سادگی!
نکته قابل توجه اینجاست، انها که برای سرکیسه کردن ارزومندان لاتاری دام پهن کرده اند به این ثبت نام و دریافت هزینه‌های ناشی از آن قانع نیستند و عزمشان را جزم کرده اند برای به جیب زدن یک پول حسابی آن هم با فیشینگ ! قصه از این قرار است که کلاهبرداران لاتاری نسبت به ارسال لینک‌های آلوده برای افراد در فضای مجازی اقدام می کنند. شگردشان هم این است ثبت نام لاتاری با حداقل هزینه! متقاضیان هم غافل از همه جا وقتی برای واریز کردن این مبلغ اندک وارد لینک الوده میشوند خیلی راحت در دام این افراد افتاده و تمام حساب و کارتهای بانکی شان هک میشود آن وقت است که سودجویان دست به کار می شوند و تمام موجودی حساب متقاضیان را خالی می کنند!
کنگره امریکا از سال 1990 مطابق قانون مهاجرت و ملیت امریکا تصمیم گرفت از طریق لاتاری به تعدادی از افراد ویزای مهاجرت گوناگونی بدهد. از این زمان بود که افراد عاشق مهاجرت به امریکا این فرصت را پیدا کردند که اگر به قول معروف بخت یارشان باشد گرین کارت امریکا را دریافت کنند. از آنجا که لاتاری سالی یک بار برگزار می شود فقط 55 هزار نفر در دنیا شانس این را دارند که اسمشان از میان 6 گردونه متعلق به 6 قاره بیرون بیاد البته در این میان کشورهایی هم هستند که امریکا اصلا به مردمش اجازه شرکت در لاتاری را نمی دهد.
از همه این‌ها که بگذریم نکته ای که هیچ کدام از مراکز ثبت نام لاتاری به مردم نمی گویند و این مسئله باعث می شود خیلی‌ها گمان کنند برنده شدن در لاتاری یعنی تمام! و این نتیجه که قرار است برای لاتاری 2026 در اردیبهشت ماه سال آینده اعلام شود برابر است با رسیدن به ارزوها! این در حالی است که برنده شدن شما در لاتاری تازه شروع ماجراهای تازه است به گفته «احسان مقصود منش» یکی از کارشناسان مهاجرت کسانی که نامشان به عنوان برنده لاتاری اعلام می شود تازه باید برای گرفتن گرین کارت مدارک لازم را اعم از تمکن مالی، پاسپورت، شناسنامه، گواهی ازدواج، گواهی عدم سوء پیشینه و ... را در کنار فیش‌های واریزی درخواست ویزا و معاینات پزشکی ارائه کنید تا ثابت شود بعد از ورود به امریکا می توانید از عهده مخارج زندگی بربیایند به خاطر همین است که خیلی از برندگان لاتاری رویای شیرینشان به واقعیت تبدیل نمی شود و در نهایت در همان سراب لاتاری ماندگار می شوند.
منبع: همشهری آنلاین

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1231346/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

عراقچی: مذاکرات ایران و آمریکا متوقف شده است

عراقچی: مذاکرات غیرمستقیم ایران و آمریکا متوقف شده است

تبادل پیام غیرمستقیم با آمریکا متوقف شده است

ترامپ: عدم مکالمه بایدن و نتانیاهو در نزدیک به 2ماه گذشته «مشمئز کننده» است / بی‌بی بسیار قوی بوده؛ او به حرف بایدن گوش نمی دهد

صبح نو: فرزندان قالیباف از لبنان برگشتند، به سوئیس نرفتند

وضعیت فوق بحرانی آب در تهران

حملات شدید حزب‌الله به شهرک‌ها و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی

رسانه صهیونیستی: حزب الله ثابت کرد می‌تواند کشنده باشد

راکت حزب‌الله، خودروی اسرائیلی را به آتش کشید

شرط دریافت معافیت مالیات بر اجاره

تحلیلی از عوامل نوسان بازار طلا و سکه

وطن‌فروشی به سبک مهدی نصیری | لجن‌پراکنی علیه ایران از قلب پایتخت در آنتن زنده تلویزیون دولتی انگلستان!

السودانی: ایران علاوه بر روند سیاسی از ما در مقابل تروریسم حمایت کرد

ایران از ما در مقابل تروریسم حمایت کرد

خبر تازه سخنگوی دولت از زمان رفع فیلترینگ

استانداردها، مشارکت مردمی، جهش تولید و توسعه اقتصادی

فهرست جدید ابر بدهکاران بانکی اعلام شد

عجم اوغلو؛ سومین شهروند ترکیه موفق به دریافت جایزه نوبل

هریس از سیاست‌های اقتصادی خود برای سیاه پوستان رونمایی کرد

عکس| دختر تنیس ایرانی در مسیر رولان گاروس

دیده‌بان حقوق بشر : اسرائیل در شمال غزه از ربات‌های بمب گذاری شده استفاده می‌کند

درخواست اسپانیا و ایرلند برای تعلیق توافق تجاری اتحادیه اروپا با تل‌آویو

استفاده رژیم صهیونیستی از ربات‌های بمب‌گذار برای کشتار در غزه

بورل بار دیگر مواضع اتحادیه اروپا در محکومیت حمله رژیم اسرائیل به «یونیفل» را تکرار کرد

بازنگری فیفا در قوانین مربوط به «فسخ قرارداد» – رسانه7 | اخبار ورزشی

اتحادیه اروپا سه شرکت هواپیمایی ایران را به اتهام انتقال تسلیحات به روسیه تحریم کرد | اتحادیه اروپا هواپیمایی ایران‌ایر، ماهان‌ایر و ساها را تحریم کرد

ایران باز هم تحریم شد! | سه شرکت هواپیمایی مهم!

حضور مارین لوپن در دادگاه به اتهام اختلاس

بازنگری فیفا در قوانین مربوط به «فسخ قرارداد»

هواپیمایی ایران‌ایر، ماهان‌ایر و ساها بدلیل ارسال موشک‌ها و پهپاد به روسیه تحریم شدند

«لیگ انگلیس» به جمع معترضان پیوست/ شکایت از فیفا در کمیسیون اروپا

«لیگ انگلیس» به جمع معترضان پیوست/ شکایت از فیفا در کمیسیون اروپا – رسانه7 | اخبار ورزشی

فجایع غزه، واقعیتی که ادعای دموکراسی غربی را به چالش کشید

سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل» به زبان فارسی در دانشگاه های دنیا

سقوط فروش پورشه با افزایش رقابت از سوی چین

نشست مشترک وزیران دفاع چین و روسیه در پکن

برانکو: مبارزه واقعی ما تازه شروع شده است

گفتگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و چین

گفت‌وگوی تلفنی وزرای خارجه ایران و چین در خصوص تحولات منطقه

قدردانی عراقچی از نقش‌آفرینی چین برای کمک به حفظ صلح منطقه‌

همکاری‌های نظامی مسکو و پکن در حفظ ثبات جهانی و منطقه‌ای مهم است

رزمایش سازمان پیمان امنیت جمعی در نزدیکی مرزهای افغانستان

ستاره افغانستانی به لیگ برتر ایران پیوست + عکس

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی افغان – قزاق

کشت موفق ذرت شیرین در افغانستان

کاهش موارد ابتلا به اسهال در افغانستان

تشریح نتایج سفر تجاری هیأت سیستان و بلوچستان به افغانستان

هلند در جستجوی توافق با ازبکستان برای اخراج پناهجویان افغان

پیوستن اکبر کاظمی به تیم فوتسال گیتی پسند

راه اندازی لانه جاسوسی آمریکا در لبنان | یک تیم امنیتی 15 نفره از سیا وارد بیروت شدند