ایرانیان جهان

آخرين مطالب

ظریف: در معاونت راهبردی باید حلقه وصل بین دولت و جامعه مدنی باشیم اخبار ایران

ظریف: در معاونت راهبردی باید حلقه وصل بین دولت و جامعه مدنی باشیم
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - مخاطب 24- اداره کل رسانه معاونت راهبردی ریاست جمهوری، محمد جواد ظریف پنج‌شنبه شب در جمع نخبگان و اعضای جامعه مدنی استان اصفهان، اظهار کرد: به عنوان فردی که حدود 40 سال در این کشور مسئولیت داشته‌ام، این را می‌گویم در معاونت راهبردی قصد داریم بپذیریم که هم اشتباه کرده‌ایم و هم در دولت همه پاسخ‌ها را نداریم.
وی خطاب به فعالان مدنی و نخبگان استان اصفهان تصریح کرد: در حکم رئیس جمهور آمده که در معاونت راهبردی باید حلقه وصل بین دولت و جامعه مدنی باشیم و اتاق‌های فکر استانی ما هم این وظیفه را در استان‌ها به عهده خواهند داشت. شما هم که در آینده عضو اتاق‌های فکر استانی خواهید بود، قرار است این وظیفه را بین ما و استاندار انجام دهید.
اتاق‌های فکر، حلقه رابط دولت و جامعه مدنی
معاون رئیس جمهور به انتصاب استاندار جدید اصفهان نیز اشاره کرد و گفت: استاندار جدید را از خودمان بدانیم. این استاندار نماینده دولت پزشکیان است و نماینده یک قشر خاص نیست و من به عنوان کسی که 20 سال است ایشان را می‌شناسم، این را می‌گویم.
وی ادامه داد: در مورد مفهومی که برخی از دوستان ما درباره وفاق دارند، من هم نکاتی دارم و باید در این زمینه گفتگو کنیم. ما همه باید عادت کنیم که همه را تحمل کنیم البته آنها باید بیشتر عادت کنند، چون این عادت را ندارند ولی ما به زور هم که شده عادت کرده‌ایم.

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان


پایداری می‌خواهد مرا عزل کند، با آنها هم باید ساخت
ظریف با تأکید بر ضرورت وفاق بین همه گروه‌ها برای پیشبرد امور کشور، تصریح کرد: درست است که گروه پایداری امروز می‌خواهند من را عزل و زندان کنند یا هزار کار دیگر انجام دهند، اما آنها هم جزوی از این کشور هستند و باید با آنها هم ساخت.
امید به معنای دروغ گفتن نیست
معاون راهبردی رئیس جمهور افزود: اگر می‌خواهیم از مهاجرت جوانان جلوگیری کنیم، آینده را بسازیم، باید امید ایجاد کنیم، اما این امید به معنای دروغ گفتن نیست. رفتار ما، رفتار دیگران را می‌سازد و باید بپذیریم که می‌توانیم آدم‌های دیگر را تغییر دهیم. باید با واقعیت زندگی کنیم نه آرزو. ما نباید جلوی کسانی که می‌خواهند جلوی آینده را بگیرند، کم بیاوریم و شکست بخوریم.
تشکیل مجدد اتاق‌های فکر استانی در کشور
در ابتدای این جلسه دکتر متین رمضان‌خواه، معاون اجتماعی و استان‌های معاونت راهبردی ریاست جمهوری گفت:‌مجموعه‌ای با عنوان اتاق‌های فکر استانی در معاونت راهبردی تشکیل خواهد شد. این مجموعه از قبل وجود داشته و تأکید ما این است که در این دوره با تکیه بر مساله محوری کار را پیگیری کنیم.
وی همچنین به حضور مترجم ناشنوایان در این جلسه اشاره کرد و گفت:‌یکی از نکات مورد توجه این است که در همه جلسات عمومی دولت و از جمله معاونت راهبردی، امکان استفاده از جلسه برای همه مخاطبان به ویژه افراد دارای معلولیت فراهم باشد و در این جلسه نیز که تعدادی از ناشنوایان حضور دارند، خانم دکتر جلال‌زاده زحمت این کار را به عهده گرفته است.
قبل از سخنان دکتر ظریف، تعدادی از نخبگان دانشگاهی و تشکل‌های مدنی نیز به بیان نکات و مشکلات استان اصفهان و کشور پرداختند.

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

رئیس بیمارستان بعثت سنندج از تولد نوزاد 5 کیلو و 500 گرمی در این بیمارستان خبر داد. جریان حلیم سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام چیست؟

ایرانیان جهان

اکران مردمی «زودپز» با حضور روزبه حصاری، ساقی حاجی‌پور و شیرین اسماعیلی در پردیس سینمایی لوتوس برگزار شد. رؤیای شفاف، ارتباط دو انسان با یکدیگر در خواب

ایرانیان جهان

اگر اهل پیروی از رژیم ‌های غذایی سالم باشید، حتما می‌ دانید که مصرف میوه خشک تا چه حد برای سلامتی مفید است. میوه‌های خشک مملو از مواد مغذی سالم هستند و بسیاری از آن‌ ها به دلیل ارزش غذایی بالایی که دارند، از نظر متخصصان تغذیه به ‌عنوان یک ابرغذا در نظر گرفته می‌ شوند. به همین دلیل مصرف این خوراکی در میان ‌وعده برای کودکان و بزرگسالان همواره توصیه می‌ شود. در ادامه شما را با 7 راز مهم درمورد مصرف میوه خشک آشنا خواهیم کرد. هادی چوپان نایب قهرمان مستر المپیا 2024 شد

ایرانیان جهان

هادی چوپان بامداد امروز در مقدماتی مسترالمپیای 2024 مقتدرانه حاضر شد و حالا ساعت 5:00 بامداد روز یکشنبه 22 مهر برای کسب قهرمانی مستر المپیا در فینال رقابت می‌کند. برگزیده بخشنامه عارف معاون اول رئیس‌جمهور درباره اطلاع‌رسانی در دولت

ایرانیان جهان

نیرو‌های امنیتی بسیار زیادی در اطراف محل برگزاری مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک 2024 پاریس حضور دارند المپیکی 15 ساله ایران با اسلحه 20 هزار یورویی در جستجوی طلا

ایرانیان جهان

جستجو پیوندها خبرنامه نظرسنجی Rss درباره ما تماس باما اوقات شرعی آب و هوا آرشیو اقتصادی اقتصادی مناطق آزاد بازار صنعت مواد غذایی کشاورزی آرایشی و بهداشتی بورس بانک و بیمه طلا و ارز بازار مسکن بازار خودرو لوازم خانگی لوازم دیجیتال ارزهای دیجیتال اجتماعی اجتماعی وضعیت راه ها مذهبی اخبار فرهنگیان سلامت علم و فناوری اطلاعات محیط زیست حقوقی و قضایی حوادث اخبار کرونا هواشناسی سیاسی سیاسی انتخابات بین‌الملل امنیتی و دفاعی احزاب ورزشی عمومی فوتبال المپیک والیبال کشتی فرهنگی فرهنگی سینما و تئاتر موسیقی چهره‌ها گردشگری گردشگری جاذبه های گردشگری سیاسی اقتصادی اجتماعی ورزشی فرهنگی گردشگری صفحه نخست اخبار تبلیغات عمومی سرگرمی صفحه نخست اخبار تبلیغات عمومی سرگرمی درباره ما تماس باما آب و هوا اوقات شرعی نظرسنجی پیوندها جستجو خبرنامه Rss آرشیو اقتصادی اقتصادی مناطق آزاد بازار صنعت مواد غذایی کشاورزی آرایشی و بهداشتی بورس بانک و بیمه طلا و ارز بازار مسکن بازار خودرو لوازم خانگی لوازم دیجیتال ارزهای دیجیتال اجتماعی اجتماعی وضعیت راه ها مذهبی اخبار فرهنگیان سلامت علم و فناوری اطلاعات محیط زیست حقوقی و قضایی حوادث اخبار کرونا هواشناسی سیاسی سیاسی انتخابات بین‌الملل امنیتی و دفاعی احزاب ورزشی عمومی فوتبال المپیک والیبال کشتی فرهنگی فرهنگی سینما و تئاتر موسیقی چهره‌ها گردشگری گردشگری جاذبه های گردشگری سیاسی اقتصادی اجتماعی ورزشی فرهنگی گردشگری
شبکه های اجتماعی فیس بوک لینکداین واتساپ اینستاگرام تلگرام صفحه نخست اخبار تبلیغات عمومی سرگرمی صفحه نخست اخبار تبلیغات عمومی سرگرمی کلیه حقوق محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید: "ایران سامانه"

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1235857/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

واکنش مقاومت اسلامی عراق به شهادت «یحیی السنوار»

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت مادر شهیدان والامقام «پراهام »

ریشه شناسایی فرارهای مالیاتی پردازش داده ها و اطلاعات مالی است

بقائی: ارتقای همکاری‌ها و مبادلات اقتصادی برای تحکیم صلح منطقه مهم است

حریفان ایران مشخص شدند

زنان هندبالیست ایران با ژاپن، هنگ کنگ و هند در قهرمانی آسیا هم‌گروه شدند

پر فروش ترین خودروی اروپا / اسپانیایی ها عاشق این ماشین شدند

جمهوری اسلامی در عین دفاع از حاکمیت خود بر جزایر سه‌گانه، حامی مقاومت خواهد بود

نصیحت پدرانه خرازی به اماراتی‌های جوان

پاسخ توییتری سخنگوی دولت به ادعاها درباره جزایر سه‌گانه!

تصمیم سوئیس برای شراکت در پروژه پدافندی به رغم بی‌طرفی نظامی

راز رفتن رونالدو به النصر فاش شد

واکنش چین به شهادت یحیی السنوار

افول تجارت چین با اسرائیل از 7 اکتبر

ملوان ایران نماینده آمریکا را شکست داد

استفاده گسترده آمریکایی‌ها از کسپرسکی با وجود ممنوعیت

حمایت از حمله خارجی؛ از مسعود رجوی تا مهدی نصیری

جوابیه دفتر رئیس مجلس دوازدهم به انتشار مصاحبه تقطیع شده ایشان با فیگارو +متن کامل مصاحبه

ملت ایران همراه و همدل مردم لبنان و غزه از اول انقلاب تا کنون بوده اند

اگر کسی نسبت به آمریکا و صهیونیست اندک تمایلی داشته باشد مسلمان نیست

آمریکا بداند ما به ناچار با او و قدرت‌ها شاخ به شاخ خواهیم شد

اگر کسی به آمریکا و صهیونیست اندک تمایلی داشته باشد مسلمان نیست

قالیباف: پوتین در حمله به اوکراین باید چاره‌اندیشی می‌کرد

بکام: مسی را تحت تاثیر پرز و رئال خریدم

دستان آمریکا هم به خون کودکان غزه و لبنان آلوده است

دستاوردهای سفر مسعود پزشکیان به نیویورک

کمین رزمندگان مقاومت برای نیروهای ویژه اسرائیل

حزب الله:السنوار مقابل پروژه آمریکایی صهیونیستی ایستادگی کرد

دقایقی قبل از شهادت یحیی سنوار

انصارالله: دست یافتن رهبر بزرگ یحیی السنوار به مدال شهادت را تبریک و تسلیت می‌گوییم

فیدان:کشورهای قفقاز، خودشان می‌توانند مشکلات را حل کنند

قیمت گوشت قرمز امروز 27 مهر 1403

پیشرفت و توسعه رویدادهای گردشگری با مشارکت مردم و بخش خصوصی

ارتقای همکاری‌ها و مبادلات اقتصادی برای تحکیم صلح منطقه مهم است

تقویت همکاری‌ ایران و تانزانیا درحوزه نهاده‌ دامی و دامپروری

حماس: السنوار سلاح به دست و در میدان نبرد به شهادت رسید

راهی جز مقاومت مقابل رژیم سفاک و تروریست اسرائیل وجود ندارد

ماموستا رستمی: وحدت ضروری‌ترین نیاز جهان اسلام در برابر صهیونیست‌هاست

روایت سخنگوی وزارت امور خارجه از حضور عراقچی در نشست 3+3

تساوی 3-3 میلان و بارسلونا در شب هتریک ریوالدو در دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا (2000/10/18)

اتحادیه اروپا و نفاق سیاسی

واکنش کمال خرازی به حمایت اتحادیه اروپا از امارات،

حمایت اتحادیه اروپا از امارات بر سر جزایر سه گانه، دشمنی آشکار با ایران است

تکمیل راه‌آهن رشت-آستارا نقش کلیدی در رونق کریدور شمال جنوب دارد

مهم‌ترین سلاح جهان چیست؟ / نه جنگنده است و نه ناو هواپیمابر

پکن: فلسطینیان اتحاد خود را حفظ کنند

رشد فروش آیفون 16 در چین ؛ آیفون 16 پرو و پرومکس ستاره فروش محصولات اپل

ایران از هر تصمیمی که مجلس، دولت و مقاومت لبنان بگیرد حمایت می‌کند/ اروپا دنبال رو آمریکا نباشد/ آمریکا و اسرائیل دنبال براندازی جمهوری اسلامی بوده‌اند

آلمان: دخالت ناتو در درگیری اوکراین منجر به فاجعه خواهد شد

دخالت ناتو در درگیری اوکراین منجر به فاجعه خواهد شد