ایرانیان جهان

آخرين مطالب

آمریکا شریک جنایت و شکست رژیم صهیونیستی است/ برخی حکومت‌های عربی حتی جرأت ندارند یک بیانیه بدند ایالات متحده آمریکا

آمریکا شریک جنایت و شکست رژیم صهیونیستی است/ برخی حکومت‌های عربی حتی جرأت ندارند یک بیانیه بدند
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - سید عبدالملک بدرالدین الحوثی ضمن تمجید از نقش مؤثر شهید هاشم صفی‌الدین در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که هدف دشمن برای تضعیف روحیه امت و مجاهدان با ترور رهبران، هرگز محقق نمی‌ شود.

ایرانیان جهان

بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
نقش جهادی شهید صفی الدین با توجه به ایمان، آگاهی، بصیرت، علم و عزم والا و همت بلند ایشان، ممتاز بود.
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: یکی از اهداف دشمن جنایتکار صهیونیستی از هدف قرار دادن رهبران مجاهد، شکستن روحیه امت و رزمندگان است. نفرت، دشمن صهیونیستی را از درک حقایق تاریخی کور کرده است و او را به ادامه راه جنایتکارانه خود سوق می دهد.
وی تصریح کرد: واقعیت جبهه های پشتیبانی و جهاد، تداوم حمل پرچم مقاومت با آگاهی، درک، بصیرت، استواری و ایمان است. همه جبهه‌های پشتیبانی در تقابل شدید با دشمنان، با استواری، یقین، استحکام موقعیت و انسجام، شهدایی را تقدیم می کنند. جبهه غزه نیز با وجود شرایط بسیار دشوار در سطح امکانات و توانمندی‌ها، بیش از یک سال استوار و منسجم باقی مانده و با اثرگذاری بیشتر در حال مقاومت علیه دشمن است.
الحوثی ادامه داد: جبهه لبنان با شدیدترین رویارویی مواجه است و دشمن صهیونیستی هنوز نتوانسته است برخی روستاها را در خط مقدم جبهه کنترل کند. استواری، ثبات و رشادت مجاهدان در جبهه لبنان در این مرحله حتی بیشتر از جنگ ژوئیه 2006 است. دشمن در حالی با جبهه مستحکم حزب الله برخورد کرد که انتظار داشت با هدف قرار دادن رهبران، فرصت کنترل لبنان برایش ایجاد شده باشد. جبهه لبنان معادله یافا "تل آویو" را ایجاد کرد و حیفا را به شهری متروک تبدیل کرد که اشغالگران ساکن این شهر بیشتر اوقات خود را در پناهگاه ها زندگی می کنند. دشمن صهیونیستی همراه با آمریکایی ها برای تغییر وضعیت و موقعیت سیاسی دولت و سایر اقشار لبنانی تلاش می کنند. دشمن صهیونیستی و آمریکا سعی دارند همه را علیه حزب الله تحریک و چنین وانمود کنند که مشکل لبنان این حزب است. رویکرد آمریکا بخشی از تاکتیک خدمت به مواضع اسرائیل است و ملت ما نباید فریب مواضع واشنگتن را بخورد.
رهبر انصارالله تأکید کرد: علیرغم فشارهای وارده بر جبهه یمن به دلیل تجاوزات آمریکا، رژیم صهیونیستی و انگلیس، این جبهه همچنان به حمایت و پشتیبانی از مقاومت غزه ادامه می‌دهد و در مقابل هیچ فشاری تسلیم نشده و عقب نشینی نکرده است. عملیات دریایی و حملات موشکی و پهپادی به دشمن اسرائیلی همچنان ادامه خواهد داشت. ما در یک مسیر عملی هستیم که در آن برای هر سطح از تشدید تنش که آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها به آن متوسل شوند، آماده هستیم. جبهه عراق نیز موضع خود را ارتقا داده و به دنبال تحقق هدفهای بزرگتر است. بدون توجه به حملات، ارعاب رسانه ای و فشار سیاسی واشنگتن و عواملش، جبهه پشتیبانی عراق به طور پیوسته در حال تقویت است.
وی خاطرنشان کرد: اقدام دشمن صهیونیستی به نسل کشی و هدف قرار دادن کودکان و زنان، دستاورد نظامی نیست. دشمن صهیونیستی در سطح دستاوردهای نظامی شکست خورده است و شکست آن در غزه، لبنان و همه جبهه ها آشکار است. آمریکایی در جنایت و در شکست با اسرائیل شریک است. به نفع مسلمانان است که با جدیت تمام بایستند و از جبهه‌های استواری و ثبات حمایت کنند. آمریکا، آلمان، فرانسه و انگلیس همه انبارهای تسلیحات خود را به روی دشمن اسرائیلی باز کرده اند، در حالی که اعراب همچنان بی‌تفاوت هستند. وظیفه همه امت به ویژه کشورهای عربی است که از غزه و لبنان همه جانبه حمایت کنند و موضع آنها در جبهه های پشتیبانی، مثبت و تکمیل‌کننده باشد. با وجود استواری و رشادت بیش از یکساله جبهه های پشتیبانی، برخی‌ها با ناامیدی و برخی دیگر با خنجر زدن از پشت و شماتت در قبال تحولات موضع‌گیری می‌کنند.
دبیرکل انصارالله ادامه داد: جنایت صهیونیست ها به شدت هولناک و وحشیانه است و مردم غزه را هدف انواع نسل کشی قرار می دهند. دشمن صهیونیستی در حال انجام جنایت کوچاندن اجباری و نسل کشی در شمال نوار غزه است. اقدامات وحشیانه، جنایتکارانه و خونین جنایات دشمن صهیونیستی در شمال غزه، هر انسانی را که ذره ای انسانیت در او باقی مانده باشد، به واکنش وا می دارد. باعث شرمساری و گناه بسیار بزرگ است که امت با وجود وحشیگری و جنایت وحشتناک صهیونیست ها اقدامی در قبال نوار غزه انجام نمی دهد. این در حالی است که آنچه در فلسطین می گذرد، وجدان انسانی را در میان مردم غیرمسلمان آمریکای لاتین برانگیخته است. در آمریکای لاتین تصمیماتی علیه دشمن اسرائیل گرفته شد که بسیاری از کشورهای عربی آن را نگرفته اند.
وی همچنین گفت: با افزایش جنایات صهیونیست ها، همانطور که در شمال نوار غزه اتفاق می افتد، اقدامات و اکنش‌ کشورهای عربی در سطح جنایت نبوده است. مردم در اروپا و آمریکا در حمایت از غزه تظاهرات می کنند، ولی بسیاری از امت ما انگار مرده‌اند. موضع‌گیری منفی کشورهای عربی در قبال غزه و فلسطین بر موضع‌گیری کشورهای اسلامی غیرعربی تأثیر منفی داشته است. هر چه جنایت‌های دشمن اسرائیلی تشدید شود، مسئولیت امت به ویژه کشورهای عربی بیشتر می شود. کشورهای عربی بیش از دیگران مورد هدف دشمن صهیونیستی قرار می گیرند، هر چند برخی ها این حقایق ثابت شده را نادیده می گیرند و چشم بر آنها می بندند.
دبیرکل انصارالله یمن تأکید کرد: طرح صهیونیسم، منطقه جغرافیایی عربی پیرامون خود را از طریق اشغال مستقیم و بقیه کشورهای عربی را از طریق کنترل، اگر نگوییم اشغال، هدف قرار می دهد. طرح صهیونیستی، تهاجمی است و امت ما را با محو هویت، اشغال وطن، غارت ثروت و مصادره آزادی، استقلال و عزت، هدف قرار می دهد. این طرح در نهایت شکست خورده است زیرا جنایتکارانه است و خطری برای بشریت به همراه دارد. ما امتی هدف هستیم و رویارویی با دشمن اسرائیلی اجتناب ناپذیر و حتمی است. کسانی که دم از بیطرفی می زنند، به عادی سازی روابط، خیانت و وفاداری به اسرائیل و آمریکا متوسل شده اند و در نتیجه بازنده هستند. اگر دشمن صهیونیستی بر مجاهدان فلسطین و جبهه‌های پشتیبانی غلبه کند، سایرین را هم مورد حمله قرار می‌دهد و بیطرفی و سازشکاری و خیانت آنها برایش اهمیتی ندارد.
سید عبدالملک بدرالدین الحوثی در پایان سخنرانی خود گفت: تأثیر شهادت یحیی السنوار در سطح فلسطین و بین المللی با تلاش دشمن صهیونیستی برای تحریف صحنه مواضع شرافتمندانه، قهرمانانه و الهام بخش او پاک نخواهد شد. برخلاف میل دشمن صهیونیستی، شهادت السنوار نشان دهنده پیروزی ابدی در موضع بزرگ، قهرمانانه و الهام بخش او است.

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1242882/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

هفته سوم لیگ اروپا؛ توقف منچستر در شب پیروزی لاتزیو، تاتنهام و آاس رم

پیروزی رُم و توقف خارج از خانه منچستریونایتد در لیگ اروپا

تداوم میراث اروپایی؛ یک سال از آخرین پیروزی منچستریونایتد می‌گذرد

جدول لیگ اروپا در پایان هفته سوم؛ ادامه اقتدار لاتزیو و تاتنهام

کشف منبع عظیم لیتیوم در آمریکا

ادعاهای سالیوان: ایران یک تهدید برای منافع آمریکا و منافع هم‌پیمانان است!

ترامپ: روابط آمریکا با سایر کشورها در رهبری هریس آسیب خواهد دید

حمله پمپئو به دولت بایدن: اعتماد متحدان ما را از دست داده است

اجرای دستاورها و نتایج سفر بریکس، توطئه آمریکا و کشورهای همراهش را خنثی خواهد کرد

پیام رزمندگان حزب الله لبنان به مردم: پرچمی که در دستان ماست هرگز بر زمین نخواهد افتاد (زیرنویس فارسی)

خلاصه بازی آاس رم 1-0 دیناموکیف (لیگ اروپا – 25-2024)

خلاصه بازی پاناتینایکوس 1-4 چلسی (لیگ کنفرانس اروپا - 25-2024)

خلاصه بازی پاناتینایکوس 1-4 چلسی (لیگ کنفرانس اروپا – 25-2024)

خلاصه بازی آاس رم 1-0 دیناموکیف (لیگ اروپا - 25-2024)

وزیر خارجه دولت سابق ترامپ: دولت بایدن اعتماد متحدان ما را از دست داده است

نشئت اسناد محرمانه آمریکا؛ آیا تنش اسرائیل و ایران وارد مرحله جدیدی می‌شود؟

قائم‌پناه، معاون پزشکیان: تفکرات کمونیستی را در کشور رواج ندهیم / توزیع فقر هنر نیست

ضرورت اتصال سامانه املاک و اسکان به پایگاه‌های اطلاعات جمعیتی خانوار برای عرضه خانه‌های خالی

نام سریال جدید مهران مدیری مشخص شد

رابطه با آمریکا برای عربستان مهمتر از عضویت در بریکس است/ نگاه اعراب خلیج فارس به چین و روسیه تاکتیکی است

بیش از 4 هزار لوازم یدکی احتکار شده در تهران کشف شد

دبل سیو اونانا مورینیو را عصبانی کرد (عکس)

انزو مارسکا: برای مودریک خوشحالم؛ لیزر انداختن بخشی از فوتبال یونان است

اسراییل پادگان نظامی آمریکایی هاست

چین با هزاران ماهواره وارد فضا شد

فصل تازه استقلال از شاخ آفریقا شروع شد!

ادعای جدید ترامپ درباره هریس

پزشکیان: با عملیاتی شدن دستاوردهای اجلاسیه بریکس، توطئه آمریکا خنثی می‌شود

قطر: تلاش‌ها برای آتش‌بس غزه ادامه دارند

تهدید ترامپ در مصاحبه: «جک اسمیت را در عرض دو ثانیه اخراج می‌کنم»

حماس خواستار مشارکت گسترده مردم در جمعه خشم شد

کودک پابرهنه‌ای که مردی میلیاردر شد و کشوری را خرید

رم نخستین برد اروپایی را دشت کرد/ پیروزی آژاکس و اینتراخت مقابل حریفان + فیلم

جدول گلزنان لیگ قهرمانان اروپا؛ ادامه صدرنشینی هری کین

تیم قلعه‌نویی جا خوش کرد/ اخراج قهرمان اروپا از عربستان!

رکود در بازار خودروی اروپا

مدیر عامل فورد عاشق شیائومی SU7 است!

بازار بلاک چین کاربرد های خود را افزایش می دهد!

سازو کار جالب قوری مرگ! | سلاح مرموز چین باستان که دو نوشیدنی را با هم سرو می‌کرد و برای مسموم کردن دشمنان استفاده می‌شد+ویدئو

دومین مدال شیرجه ایران در قهرمانی آسیا/ برنز تیمی واژیر و اصلانی

افغانی از ریال ایران پیشی گرفت | هر افغانی ده هزار ریال ایران شد | بحران ارزی ایران تشدید شد

منابع محلی از وقوع چند انفجار در پایگاه نظامیان آمریکا در الشدادی خبر دادند

در پایان سفر سه روزه به روسیه؛ پزشکیان: با عملیاتی شدن دستاورهای اجلاس بریکس، توطئه آمریکا و همراهانش خنثی می‌شود

پزشکیان: توطئه آمریکا به مرور خنتی خواهد شد

نشست‌های بریکس برای مقابله با یکجانبه‌گرایی آمریکا بود

پزشکیان: با عملیاتی شدن دستاورهای بریکس، توطئه آمریکا و همراهانش خنثی می‌شود + فیلم

اجرای برنامه‌های بریکس، توطئه‌های آمریکا را خنثی می‌کند

سخنرانی پزشکیان در بدو ورود به تهران/ توطئه‌های آمریکا خنثی خواهد شد

گروه بریکس قدرت خود را به خوبی به جهان نشان داد/بریکس می‌تواند تحریم‌های آمریکا را خنثی کند

آمریکا به دنبال تغییر نظام در ایران نیست