ایرانیان جهان

آخرين مطالب

بنیاد مورد علاقه Vanna White لورا گلر بیش از 50٪ تخفیف در آمازون دارد آسیا و اقیانوسیه

  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - با افزایش سن، پوست ما تغییر می کند – این یک واقعیت زندگی است. چین و چروک‌ها و خطوط ظاهر می‌شوند، لکه‌های خورشید ظاهر می‌شوند و بسیاری از ما شروع به مبارزه با مسائلی مانند روزاسه می‌کنیم. ما نمی توانیم دست زمان را به عقب برگردانیم، اما ما می تواند به آنها کمک کنید تا با محصولات مناسب مانند لورا گلر New York Baked Balance-n-Brighten Color Correcting Powder Foundation کمی آهسته تر کار کنند.
هزاران نقد پنج ستاره در آمازون دارد و وانا وایت که بارها با این برند همکاری کرده است، آن را یکی از محصولات مورد علاقه خود می نامد. اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، همین الان این کار را انجام دهید در حالی که بیش از 50 درصد تخفیف دارد.
آمازون
خریداران آمازون می گویند این پودر رنگ پوست آنها را یکدست می کند و چین و چروک ها و منافذ را صاف می کند تا ظاهری تازه و طبیعی داشته باشد.
19 دلار صرفه جویی کنید با کوپن | پرفروش شماره 1 | کمترین قیمت تا کنون
17 دلار در آمازون
چرا این معامله خوبی است؟ ???? این بنیاد محبوب در حال حاضر در فروش فوق العاده است، و با کوپن اضافی در صفحه، قیمت آن به 17 دلار می رسد – بیش از نیمی از تخفیف. (قیمت‌ها بر اساس رنگی که انتخاب می‌کنید کمی متفاوت است.) همچنین می‌توانید نسخه‌های اندازه سفر را در طول این فروش برای لمس‌های در حال حرکت امتیاز دهید. ما هرگز شاهد کاهش قیمت در آمازون نبوده‌ایم، بنابراین پیشنهاد می‌کنیم همین الان آن را افزایش دهید.
چرا به این نیاز دارم؟ ???? هرکسی که چهره ناهمواری دارد – قرمزی، حلقه‌های زیر چشم، آسیب‌های ناشی از نور خورشید و موارد دیگر – می‌داند که یافتن زیرسازی مناسب می‌تواند چالش برانگیز باشد. این پودر حاوی رنگدانه‌های اصلاح‌کننده رنگ‌های چند رنگ است که به یکنواخت شدن پوست نامتعادل کمک می‌کند و در عین حال طبیعی به نظر می‌رسد، نه آن‌گونه که بر روی یک تن محصول ریخته‌اید. این فرمول خود به خود تنظیم می شود تا با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد، بنابراین تا زمانی که نزدیک ترین سایه خود را انتخاب کرده اید، نگران گرم یا خیلی سرد بودن آن نباشید.
و بله، این محصول است به معنای واقعی کلمه پخته شده: رنگدانه های رنگی روی کاشی های سفالی به مدت 24 ساعت پخته می شوند و قوام منحصر به فردی به آنها می دهد که سهولت پودر شدن و پوشاندن کرم را ارائه می دهد. طرفداران می گویند که این به آن اجازه می دهد منافذ را پر کند و پایه صاف تری ایجاد کند بدون اینکه در خطوط ریز و چین و چروک قرار بگیرد. این پودر به گونه ای طراحی شده است که سبک و بدون کیک باقی بماند، با روکش نیمه مات که به شما کمک می کند تا درخشندگی خود را حفظ کنید و رنگ پوست خود را یکدست کنید.
این پودر همچنین حاوی آنتی اکسیدان هایی مانند سنتلا آسیاتیکا و عصاره چای سفید است تا پوست را هیدراته نگه دارد. دومی دارای خواص ضد التهابی و محافظتی است که به پوست شما کمک می کند تا به بهترین شکل ظاهر شود.

ایرانیان جهان

وانا وایت می‌گوید که می‌توانید از این پودر برای تنظیم آرایش خود استفاده کنید یا آن را در طول روز کمی شاداب کنید. (گتی ایماژ/ آمازون)
آنچه منتقدان می گویند ???? تقریباً 25000 خریدار آمازون به پودر Baked Balance-n-Brighten امتیاز پنج ستاره بی عیب و نقص داده اند که بسیاری از آنها سهولت کاربرد و ظاهر طبیعی آن را برجسته می کنند.
جوانب مثبت ???? یکی از داوران اعتراف کرد: «من تقریباً 60 ساله هستم، زن، دارای مقداری چین و چروک و مقدار زیادی تغییر رنگ، لکه های قرمز و آسیب ناشی از نور خورشید، به خصوص روی گونه ها». “پوشانندگی بسیار خوب روی پوست برهنه (فقط مرطوب کننده)، عملاً روی یک پرایمر ارزان قیمت عالی است. تقریباً تمام عیب های من حتی بدون کانسیلر ناپدید شد. در چین و چروک ها نیز ثابت نشد. حداقل، برای یک عریض قدیمی بد نیست.”
کاربر دیگری به اشتراک گذاشت، “من 59 ساله هستم. احتمالاً تمام آرایش های موجود در بازار را در طول سال ها امتحان کرده ام که همه چیز را نوید می دهد. … این محصول در تمام روز ماندگاری دارد، که بسیار عالی است. احساس عالی، طبیعی به نظر می رسد، به پنهان کردن ایرادات/لکه‌های جزئی کمک می‌کند.
حتی خریداران مبتلا به روزاسه نیز متوجه تفاوت شدند. یکی از آنها گفت: “من بعد از 60 سالگی علائم روزاسه را نشان دادم و نمی دانستم چه کنم یا چگونه آن را پنهان کنم.” “این فونداسیون “تصحیح رنگ” واقعاً شگفت‌انگیز است!… فقط در چند دقیقه، من توانستم پوست لکه‌دارم را بپوشانم. من آرایش لورا گلر را به افراد بالای 50 سال توصیه می‌کنم. مزایای آرایش اصلاح‌کننده رنگ می‌تواند. نباید اغراق کرد.”
معایب ???? برخی از خریداران گفتند که برای یافتن سایه مناسب برای مطابقت با رنگ پوست آنها چند بار تلاش کردند. یکی از کاربران نوشت: “من در ابتدا با رنگ های محصول مطابق با رنگ پوستم مشکل داشتم … مسلماً یک زوج را امتحان کردم.” مشتری دوم اضافه کرد: “من ابتدا رنگ متوسط ​​را سفارش داده بودم و باید برگردم. برای رنگ چهره من خیلی تیره بود و لکه دار به نظر می رسید.”
یکی دیگر از منتقدان آرزوی قدرت ماندگاری بیشتری داشت: “تنها موردی که من دوست ندارم این است که به نظر می رسد سریعتر از آنچه من می خواهم از بین می رود، بنابراین باید شارژ کنید.”

ایرانیان جهان

این کامپکت ها در هفت رنگ از چینی تا عمیق موجود هستند، به راحتی قابل استفاده هستند و به راحتی در کیف دستی شما برای هر گونه لمسی قرار می گیرند.
4 دلار صرفه جویی کنید با کوپن | پرفروش شماره 1 | کمترین قیمت تا کنون
17 دلار در آمازون
اگر آمازون پرایم دارید، البته ارسال رایگان دریافت خواهید کرد. هنوز عضو نشده اید؟ مشکلی نیست در اینجا می توانید برای دوره آزمایشی رایگان 30 روزه خود ثبت نام کنید. (و به هر حال، کسانی که بدون Prime هنوز هم برای سفارش های 35 دلار یا بیشتر ارسال رایگان دریافت می کنند.)
بررسی های ذکر شده در بالا منعکس کننده جدیدترین نسخه ها در زمان انتشار است.
به دنبال معاملات عالی تر در سبک آمازون و زیبایی هستید؟ اینها را بررسی کنید: زیبایی

ایرانیان جهان

سبک

ایرانیان جهان

ایرانیان جهان

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1241853/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

همکاری 800 نیروی ستادی در سرشماری عمومی کشاورزی

در سومین بازی اینتر در لیگ قهرمانان اروپا مهدی طارمی باز هم فیکس است

سون هیونگ مین دوباره مصدوم شد!

خلاصه بازی آتالانتا 0-0 سلتیک (لیگ قهرمانان اروپا - 25-2024)

خلاصه بازی آتالانتا 0-0 سلتیک (لیگ قهرمانان اروپا – 25-2024)

اوربان: بروکسل سرنگونی دولت مجارستان را برنامه ریزی می‌کند

واکنش اتحادیه اروپا به حمله تروریستی علیه پایگاه صنایع هوافضای ترکیه

تن هاخ: من و مورینیو جام‌های زیادی برده‌ایم؛ می‌خواهیم به فینال لیگ اروپا برسیم

ویدیو| پاس فنی و فانتزی مهدی طارمی در لیگ قهرمانان اروپا

پوتین: کشور‌های جهان می‌توانند روابط چین و روسیه را الگو قرار دهند

فرش قرمز طبیعت

تاکید سران ایران و چین بر برقراری آتش‌بس به عنوان کلید کاهش تنش در منطقه

تاکید ایران و چین بر برقراری آتش‌بس به‌عنوان کلید کاهش تنش در منطقه

سران ایران و چین بر گسترش روابط میان دو کشور تاکید کردند

رئیس‌جمهور:‌ شخصاً بر گسترش روابط با چین نظارت دارم

تاکید سران ایران و چین بر گسترش روابط فیمابین و برقراری آتش‌بس به عنوان کلید کاهش تنش در منطقه

رئیس‌جمهور در دیدار شی جین پینگ:‌ شخصاً بر گسترش روابط با چین نظارت دارم

تاکید سران ایران و چین بر گسترش روابط مشترک و کاهش تنش‌ها در منطقه

انفجار مهیب در کابل 12 کشته و زخمی بر جای گذاشت

سکته مغزی اسطوره/ تراکتور راه استقلال و پرسپولیس را نرفت!

بررسی طرح های تولید برق در افغانستان

اعتراف مشاور امنیت ملی آمریکا به شکست سیاست تغییر چین

شش جنجال در انتخابات آمریکا

رمزگشایی از سفر وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه

آلمان و اتریش دیپلمات‌های ارشد کره شمالی را احضار کردند

وزیر دفاع آمریکا ادعای تل‌آویو درباره بیمارستان ساحل بیروت را تایید نکرد

آمریکا حمله تروریستی آنکارا را به شدت محکوم کرد

استوار در میان بحران‌ها

احضار دیپلمات‌های ارشد کره شمالی در آلمان و اتریش

هریس: ترامپ ارتشی وفادار به خود می‌خواهد نه مردم آمریکا

تاکید مجدد حزب صدر اعظم آلمان بر استقرار تسلیحات آمریکا

تاکید وزارت خارجه ایران بر مسئولیت مستقیم دولت آمریکا و دیگر دولت‌های حامی اسرائیل در ترور شهید صفی‌الدین

ایران دخالت سایبری در انتخابات امریکا را رد کرد

کاخ سفید در توهم

آنالیز استانداران

کاهش 16 درصدی ارزش پول ملی در 6 ماه

کاملاً غیرقابل پیش‌‏بینی

بیروت؛ جهان دیگر تصویر روح در آینه (1)

آینده نابرابری در ایران

یک شهادت عاشقانه

بهترین فیلم های جنگی در مورد جنگ خلیج فارس

آیا یحیی السنوار در جنگ ایران و عراق برای صدام جنگیده است؟

خروج مغروقه‌ها از آبراه بین المللی اروند

راه‌اندازی رشته گوهر شناسی در گنجینه سنگ‌های قیمتی

توجه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در همدان ضروری است

در دیدار پزشکیان و پوتین در روسیه چه گذشت؟

بکارگیری تمام ظرفیت‌ها برای رفع موانع تجاری ایران و بنگلادش

نماینده مجلس: هنوز به بخش خصوصی اعتماد نداریم

حامی تولیدکنندگان واقعی هستیم و هیچ بن بستی در امور مالیاتی فعالان اقتصادی نداریم

اصلاحات ارزی بودجه‏‏‏‌ای