ایرانیان جهان

آخرين مطالب

باریدن شما را دیدیم منتظر سیل ما باشید ایالات متحده آمریکا

باریدن شما را دیدیم منتظر سیل ما باشید
  بزرگنمايي:

ایرانیان جهان - تمامی شواهد و قرائن و اسناد غیرقابل انکار به وضوح حکایت از آن دارند که در آن سوی آوردگاه کنونی آمریکاست که به تخاصم ایستاده است و اروپای از رمق افتاده را هم به دنبال خود یدک می‌کشد.

ایرانیان جهان

1- بعد از جنگ جمل که در آن، جنگ‌افروزان با آن‌همه خط و نشان کشیدن‌ها و رجزخوانی‌ها و لاف‌های گزافی که زده بودند، به سختی شکست خورده و به ذلت افتاده بودند، مولای بزرگوار ما، حضرت امیر علیه‌السلام در وصف دو سپاه که در دو سوی آوردگاه جمل گرد آمده بودند، فرمودند؛ «وَ قَدْ أَرْعَدُوا وَ أَبْرَقُوا وَ مَعَ هَذَیْنِ الْأَمْرَیْنِ الْفَشَلُ وَ لَسْنَا نُرْعِدُ حَتَّی نُوقِعَ وَ لَا نُسِیلُ حَتَّی نُمْطِرَ‌.
بیشتر بخوانید: اخبار روز خبربان
.. دشمنان چون رعد غریدند و مثل برق، جرقه زده و جهیدند، اما با وجود آن‌همه لاف گزاف، هنگام کارزار ناتوان و ترسان بودند. ولی ما، خروش برنمی‌داریم، مگر آن که دست به عمل می‌زنیم و نمی‌باریم، مگر آن که سیل به راه می‌اندازیم -خطبه 9 نهج‌البلاغه-‌».
2- صبح هنگام دیروز (شنبه 5 مهرماه) رژیم صهیونیستی که بعد از عملیات پیروز، رعدآسا و سهمگین «وعده صادق 2‌» شکست ویرانگر و ضربه سختی از سپاه و ارتش ایران اسلامی دریافت کرده بود، به رجزخوانی علیه جمهوری اسلامی روی آورده و طی 25 روزی که از آن روز تا دیروز به طول انجامید، هیچ روز و ساعتی نبود که خالی از لاف‌های گزاف رژیم صهیونیستی و سردمداران وحشی و کودک‌کش آن علیه ایران اسلامی باشد. در این میان، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و برخی دیگر از کشورهای اقماری آمریکا نیز در شیپور تهدیدها می‌دمیدند تا این که نیمه‌شب دیروز، جنگنده‌های رژیم به چند نقطه در تهران، ایلام و خوزستان حمله کردند.
3- پدافند هوائی در اقدامی تحسین‌برانگیز به مقابله پرداخت و راه را بر شماری از اهداف دشمن سد کرد. تا جایی که «ژنرال مک‌کنزی» فرمانده سابق سنتکام (فرماندهی مرکزی نیروهای نظامی آمریکا) در مصاحبه با CNN گفت: «حمله اسرائیل شرم‌آور بود. من بارها حتی زمانی که فرماندهی سنتکام را برعهده داشتم به اسرائیلی‌ها گفته‌ام که آسمان ایران غیرقابل نفوذ است و بهترین راه برای حمله به ایران ترور است. همان‌طور که ما ژنرال سلیمانی را ترور کردیم». و «روعی کایس»، خبرنگار کانال اسرائیلی کان، حمله رژیم صهیونیستی به ایران را به سخره گرفت و گفت: «اگر من جای [آیت‌الله] خامنه‌ای بودم، دوباره می‌خوابیدم و صبح اتفاقی که افتاده را بررسی می‌کردم».
4- اگرچه حمله نیمه‌شب دیروز رژیم صهیونیستی آنگونه که لاف می‌زد و رجز می‌خواند به نتیجه نرسید ولی تجاوز این رژیم وحشی و جعلی به ایران اسلامی نه فقط نباید بی‌پاسخ بماند، بلکه همان‌گونه که بارها از سوی مسئولان بلندپایه کشورمان تاکید شده است، پاسخ ایران به این تجاوز باید بسیار سهمگین‌تر از عملیات ویرانگر و مقتدرانه وعده صادق‌2 باشد و برای تحقق و عملیاتی کردن این مقصود که اقدامی حیاتی است، از توان و آمادگی لازم نیز برخورداریم.
5- ما در جریان جنگ تحمیلی با دست خالی در مقابل 36 کشور قدرتمند ایستادیم و از آوردگاهی که در آن، فروپاشی نظام و نابودی ایران عزیز با جدیت دنبال می‌شد، با پیروزی حیرت‌انگیز بیرون آمدیم. در آن معرکه، آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان، شوروی‌سابق، برخی از دولت‌های عرب (و نه مسلمان) منطقه و... با همه توان به یاری صدام آمده بودند. به عنوان نمونه - و فقط یک نمونه- جنگنده‌های میگ شوروی سابق، میراژهای 2000 فرانسوی با هدایت آواکس‌های آمریکایی و موشک‌های سایدبایندر و اگزوسه و بمب‌های خوشه‌ای و شیمیایی و... شهرها و مناطق مسکونی کشورمان را بمباران می‌کردند و ما در مقابل آن تقریباً -اگر نگوئیم تحقیقاً- دست خالی بودیم! امروزه اما، نه‌فقط تمام منطقه، بلکه تمام خاک اروپا هم در تیررس موشک‌های‌ هایپرسونیک ما قرار دارند. آن روزها به همه دنیا توصیه می‌کردند که از فروش سلاح به ایران خودداری کنند و امروز از ایران اسلامی می‌خواهند که به برخی از کشورهای قدرتمند موشک بالستیک و پهپاد مدرن و پیشرفته نفروشیم!... به گفته حضرت آقا: «امروز صد برابر از زمان جنگ تحمیلی قوی‌تر شده‌ایم».
رژیم صهیونیستی و حامیان آمریکایی و اروپایی و منطقه‌ای آن باید بدانند که تجاوز این رژیم پلید و رو به سقوط بی‌پاسخ نمی‌ماند و پاسخ ایران بارها سنگین‌تر و سخت‌تر از آن خواهد بود که در تصور آنها بگنجد.
6- و اما، باز هم به قول رهبر معظم انقلاب که سخنی حکیمانه است، باید دشمن را شناخت و موقعیت و مختصات واقعی حریف را بیرون از ظاهر آن دید. در این خصوص به وضوح می‌توان گفت که رژیم صهیونیستی هویت مستقلی ندارد. این رژیم پادگان نظامی آمریکا و تامین‌کننده منافع غرب وحشی در منطقه است. به بیان دیگر، اسرائیل «نقاب» آمریکاست. حمایت‌های مالی، تسلیحاتی و سیاسی آمریکا و اروپا از رژیم صهیونیستی را نباید و نمی‌توان از نوع کمک‌های بیرونی به این رژیم تلقی کرد بلکه هزینه‌ای است که آمریکا و اروپا برای پادگان نظامی خود در منطقه می‌پردازند. نیم‌نگاهی به انبوه تسلیحات و پرداخت‌های کلان آمریکا به اسرائیل بیندازید و یا دست‌کم فهرست آن را در یک‌سال اخیر و در جریان جنگ کنونی ببینید. آیا ساده‌لوحانه نیست که برای اسرائیل هویتی جدا و متفاوت از آمریکا تصور کنیم!؟ شهید سلیمانی مستقیماً از سوی آمریکا به شهادت رسید. مگر سایر شهدای بزرگوار از جمله سیدحسن نصرالله، اسماعیل هنیه، یحیی سنوار، سیدهاشم صفی‌الدین، عباس نیلفروشان و... به دست آمریکا به شهادت نرسیده‌اند!؟ آیا ساده‌لوحانه -بخوانید احمقانه- نیست اگر قتل‌عام چهل و چند هزار نفر از مردم مظلوم غزه و هزاران تن از مردم لبنان و... را مستقیماً -و نه با واسطه- از جانب آمریکا ندانیم!؟ آیا تصور می‌کنید جنگنده‌هایی که نیمه‌شب 5 آبان، با پرتاب موشک به برخی از نقاط کشورمان حمله کردند، فقط ساخت آمریکا بودند!؟ و خلبان‌های آمریکایی هدایت آنها را بر عهده نداشته‌اند!؟
7- تمامی شواهد و قرائن و اسناد غیرقابل انکار به وضوح حکایت از آن دارند که در آن سوی آوردگاه کنونی آمریکاست که به تخاصم ایستاده است و اروپای از رمق افتاده را هم به دنبال خود یدک می‌کشد. آیا غیر از این است!؟ بنابراین در پاسخ به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی، باید منافع و منابع و نظامیان آمریکا را نیز در فهرست اهداف مشروع و قانونی خود جای دهیم. خداوند متعال بر درجات امام راحل ما (رضوان‌الله تعالی علیه) بیفزاید که بارها می‌فرمود؛ هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و سایه رهبر معظم انقلاب را بر سر ملت‌های مسلمان و مردم مستضعف جهان مستدام بدارد که برای رژیم صهیونیستی هویتی مستقل از آمریکا قائل نیستند.
8- و بالاخره از برخی شنیده می‌شود، حالا که حمله رژیم صهیونیستی موفقیت درخور توجهی نداشته است، بهتر آن است که از پاسخ و یا از پاسخ سخت صرف‌نظر کنیم! که باید گفت؛ کمترین کوتاهی در پاسخ محکم و رعدآسا، به مفهوم و معنای دعوت از آمریکا و پادگان منطقه آن، یعنی رژیم صهیونیستی برای حملات ویرانگر به ایران اسلامی و قتل‌عام مردم شریف این مرز و بوم است. این نسخه ذلت‌بار را در جریان مقابله با داعش هم می‌پیچیدند و دیدیم که اگر به مقابله با آن تروریست‌های وحشی نرفته بودیم چه سرنوشت هولناکی در انتظارمان بود! به یقین می‌دانید که داعش ساخته آمریکا بود و برخی از مجروحان این گروه تکفیری در بیمارستان‌های حیفا و تل‌آویو معالجه می‌شدند. آیا فیلم و تصویر ملاقات نتانیاهو از مجروحان داعش در یکی از بیمارستان‌های حیفا را ندیده‌اید!؟ ‌... اگرچه آمریکا و ماموران صهیونیست آن در جنگ اخیر، به وضوح نشان دادند که روی اصلی سکه داعش هستند!

لینک کوتاه:
https://www.iranianejahan.ir/Fa/News/1244775/

نظرات شما

ارسال دیدگاه

Protected by FormShield
مخاطبان عزیز به اطلاع می رساند: از این پس با های لایت کردن هر واژه ای در متن خبر می توانید از امکان جستجوی آن عبارت یا واژه در ویکی پدیا و نیز آرشیو این پایگاه بهره مند شوید. این امکان برای اولین بار در پایگاه های خبری - تحلیلی گروه رسانه ای آریا برای مخاطبان عزیز ارائه می شود. امیدواریم این تحول نو در جهت دانش افزایی خوانندگان مفید باشد.

ساير مطالب

افشای نقش آمریکا در حمله به ایران؛ وعده محمدرضا عارف به صهیونیست‌ها

نمایندگی ایران در نیویورک:هم‌دستی آمریکا در حملات رژیم صهیونیستی به ایران قطعی است

پشت پرده کمک نیروی هوایی آمریکا به ارتش اسرائیل

واکنش ژاپن به تنش‌ها در خاورمیانه/ توکیو به تلاش‌های دیپلماتیک ادامه می‌دهد

افزایش قیمت الاغ!/ بازهم پای چین درمیان است!

شلاق زدن بی‌رحمانه مامور امنیتی سابق توسط طالبان

شریعتمداری: باریدن شما را دیدیم منتظر سیل ما باشید

نمایندگی ایران در نیویورک: هم‌دستی آمریکا در حملات رژیم صهیونیستی به ایران قطعی است

خدمتگزاری رسانه‌های سراسری غربی به رژیم بعثی عراق

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالی

برتری‌های شیائومی ردمی 14 سی نسبت به 13c چیست؟

توکیو: به شدت نگران حملات اخیر در خاورمیانه هستیم

رستاخیز در برنابئو ؛ رئال 0-4 بارسلونا | پایان حساس‌ترین نبرد هفته اروپا

واکنش سفارت ایران به بیانیه انفعالی اتحادیه اروپا در پی تجاوز اسرائیل علیه ایران

«افشای نقش آمریکا در حمله به ایران» و «وعده محمدرضا عارف به صهیونیست‌ها»

واکنش هریس نامزد دموکرات ها برای انتخابات به حمله اسرائیل

همدستی آمریکا در حمله رژیم صهیونیستی قطعی است

نخستین واکنش جو بایدن به حمله اسرائیل به ایران

هم‌دستی آمریکا در حملات رژیم صهیونیستی به ایران قطعی است

مقاومت اسلامی عراق حمله به جولان اشغالی سوریه را تأیید کرد

واکنش ژاپن به حمله اسرائیل: نسبت به تبادل حملات عمیقاً نگرانیم

اقتصاد ضعیف در قاره سبز

بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح درباره عملیات اسرائیل علیه ایران

سخنان مهم امام به اعضای امل چه بود؟

ارز بریکس چیست و چه تاثیری بر اقتصاد جهانی خواهد داشت؟/ در صورت ورود ارز بریکس سرمایه‌گذاران چگونه از سرمایه خود محافظت کنند؟

هم دستی آمریکا در حملات رژیم صهیونیستی به ایران قطعی است

کشف یک بسته مشکوک ساختمان رژیم صهیونیستی در آمریکا را بست

نمایندگی ایران در نیویورک: هم دستی آمریکا در حملات رژیم صهیونیستی به ایران قطعی است

قیمت دینار عراق امروز شنبه 5 آبان 1403/ بازدهی یک ماهه دینار عراق به 16 درصد رسید!

10 هزار لیتر سوخت قاچاق به مقصد نرسید

کافستول: نوشیدنی معجزه‌آسا برای لاغری

هزینه‌های نظامی و اقتصادی جنگ برای اسرائیل، سنگین و سرسام‌آور است

ریزش قیمت دلار و سکه

تجمع مردم مشهد در حمایت از نیروی پدافند هوایی ارتش+ فیلم

نماد روح مقاومت یک ملت، کُشتنی نیست/ حریف جنایات اسراییل فقط سنوارها هستند

واکنش هریس درباره حمله رژیم صهیونیستی به ایران

لزوم پرهیز از شتاب‌زدگی و تاخیر در پاسخ‌دهی نظامی به رژیم صهیونیستی

قفقاز جنوبی و یارکشی شرق و غرب/ هم‌صدایی آمریکا و اروپا با ارمنستان؛ آذربایجان پلن غرب را خنثی می‌کند؟

هشدار بایدن نسبت به دور دوم ریاست جمهوری ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات

شگفتی‌های نسخه دست نویس شاهنامه در موزه ملی آمریکا!

باریدن شما را دیدیم منتظر سیل ما باشید

هریس: آمریکا همیشه از اسرائیل در برابر هرگونه حمله‌ ایران دفاع می‌کند

آیا حمله محدود اسرائیل به ایران، راهی به سوی توافق منطقه‌ای است؟

دفتر نتانیاهو: اینکه امتناع ما از حملات به تاسیسات هسته‌ای و نفتی ایران، به دلیل فشار آمریکا بوده، دروغ است

حمایت آمریکا علت سرکشی رژیم صهیونی در منطقه است

مامور سابق CIA محدودیت‌های سامانه تاد را افشا کرد

بایدن: دونالد ترامپ یک بازنده است / هیچ شخصیتی ندارد

هشدار انتخاباتی بایدن

فیلترینگ و مساله حاکمیت قانون

حضور انرژی‌زا در کمپین هریس